Land Rover

Vše o teréních vozidlech pro využití v myslivosti
vhool

Re: Land Rover

Příspěvek od vhool »

no je to spis dan za speru ale na skodu to neni kdyz ti spery fungujou... :wink:
defuch
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 105
Registrován: úte 20.2.2007, 17:31

Re: Land Rover

Příspěvek od defuch »

Spery me funguji uplne suprove. Hlavne kdyz jsou ledove plotny staci aspon jedno chycene kolo, uz si bez nich neumim jezdeni predstavit. A kdyz uz je uplne zle, tak vetsinou staci nasadit jen jeden retez. Nemuzu pochopit proc je ty Anglani nedavaji k defu uz v zakladu a nebo alespon jako prislusenstvi. Kdyz u nas vidim mechaniky v LR servisu :shock: je me toho auta uplne lito.
Tikka T3 Varmint - 6,5x55SE
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3386
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Land Rover

Příspěvek od dalas »

Ty ARB jsou dobrý, jen je potřeba dávat bacha, když se někde vyhoupneš na suchý a tvrdý, to pak dostává zabrat. Já jsem tak roztrhl uzávěru na Audi (ikdyž se to robustností nedá srovnat). Zajímá mě, jestli tam máš i ABS/TC. Já to ještě neměl možnost vyzkoušet v tvrdých podmínkách, ale zatím to vypadá, že TC docela funguje. Slabota jsou ale pryže. Mám tam Michelin PCX asi 50% :x Co jsem se dostal do bahna, tak škrabal na všechny 4 a musel jsem ho rozhoupat. Tam se nepříjemně projevuje turbodíra u TD5. Přestane to chodit za plynem. Jinak to jede jak oheň, to co jsem jezdil s Isuzu 3-2 tak teď frčím za 5. :D
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
defuch
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 105
Registrován: úte 20.2.2007, 17:31

Re: Land Rover

Příspěvek od defuch »

Nemam ani ABS ani TC. Kdyz jsem zjistoval jestli se tyhle priplatkove veci daji vypnout tak me rikali, ze ne. Z toho jsem dostal strah a radeji usetril docela hodne penez, ktere za to chteli. Aktualne obouvam 255/85/16 BF MT, ale dost silne uvazuji o necem vic zimnim, zatim se ale nemuzu rozhodnout, protoze co clovek to jiny nazor. Pokud jsem porovnaval td5 a td4 tak je td4 tissi a na 6-ku se s tim da jet docela rozumne, nadruhou stranu 1-ka by pro me potreby mohla byt trochu rychlejsi.
Tikka T3 Varmint - 6,5x55SE
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3386
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Land Rover

Příspěvek od dalas »

Než dokupovat ABS/TC je už lepší tam dát ARB. Jen modulátor ABS je kolem 40 prutů. Vypnout se to dá, ale je potřeba dobastlit vypínač.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
defuch
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 105
Registrován: úte 20.2.2007, 17:31

Re: Land Rover

Příspěvek od defuch »

S tim vypinacem jsem to nevedel, takze jsem sel cestou ARB. Aspon kdyz to pozapinam mam jistotu, ze hrabe vsechno a nemusim spolehat na elektroniku, ktere moc neverim. Protoze pokazde kdyz nekde vic skocim tak se rozblikaji blikace a obcas se prida kontrolka motoru. A co pneu, nebyl by nejaky vyzkouseny tip?
Tikka T3 Varmint - 6,5x55SE
vhool

Re: Land Rover

Příspěvek od vhool »

to defuch: co treba kumho venture MT :wink:
defuch
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 105
Registrován: úte 20.2.2007, 17:31

Re: Land Rover

Příspěvek od defuch »

to vhool: Diky za tip, puvodne jsem uvazoval o BF Goodrich MT KM2 nebo Dunlop GrandTrek MT2 v rozmeru 255-85-16,
Kumho jsem nasel jen v 235-85-16, ale vypadaji moc pekne a cena je super, kdyz by byly uzsi tak by mozna mohly lip fungovat na uklouzanem coz by bylo uplne vyborne.
Tikka T3 Varmint - 6,5x55SE
vhool

Re: Land Rover

Příspěvek od vhool »

osobne pouzivam v rozmeru 31x10,5x15 a krom ledu nebo vylozene uklouzanyho zledovatelyho snehu fungujou suprove ....a co je pro mne nejdulezitejsi,maji dost kvalitni boky a jsou o dost odolnejsi proti bocnimu prurazu.ja vymetam hodne lakatosovky a maximalni spokojenost
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3386
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Land Rover

Příspěvek od dalas »

vhool, defuch: hned na poprvní jsem narazil na debatu o kumho a tam si zase stěžují na měkký boky http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopi ... 4bdbe3a4ce
Hodně zkušeností se dá najít taky tady http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=6978 nebo tady http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=1662 Jinak elektronika je dobrá, pokud funguje. Jak se začne kakat, tak je to na mašli. (a to do toho trochu vidím). Osobně jse nenašel žádnou pneu, která by byla stejně dobrá na ujetým sněhu nebo ledu jako v blátě a čerstvým sněhu. Do čeho jít, to musíš zvážit sám podle poměru silnice a terén a jaký jsou zimy. Já dojíždím 60 km. Co mě bylo platný, že jsem jel 60 km jak král, když jsem po sjetí ze silnice trnul, jestli vůbec projedu. To jsem tam měl po koupi (Isuzu) zimní Hankook. Tak jsem to dal na Track 2000. V blátě a sněhu se to zastavilo, jen když to sedlo na pupek a to nemělo nápravový špéry (jen na zadku samosvor, ale o jeho funkci jsem měl pochyby). Na ujetým a ledu jsem musel velmi opatrně. Raděj jsem však "protrpěl" 20 min více v teple auta, než hodinu házení ve sněhu. Osobně půjdu na Defu do MT celoročně.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
vhool

Re: Land Rover

Příspěvek od vhool »

ja recenze moc nectu a radsi si odzkousim,uz drtim na oblude kumha ctvrtou sadu a ver mi ze dokud to nerozervu o zabetonovanou kolejnici tak drzej.MT od vranika jsou gut do blata nebo hlubokyho snehu,uz se to tu probiralo ale maj moc tvrdou smes a treba kumha sedej i na ujetym snehu o tridu lip nez vranikovo pryze.navic vyvazit vranika je dost brutalni cinnost :lol: :lol: :lol:
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3386
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Land Rover

Příspěvek od dalas »

to vhool - jestli máš už čtyřgenerační zkušenosti, tak by měl dát yardaz na Tebe. S těma Vraníkama to nebylo až tak zlý, ale Ovada co prodával, tam bylo kvichtu, že jsem je nemohl unést. Kámoš se s tím piplal na gram, mě pak ulítaly figury z jedné strany a krom akustického efektu jsem nic nepozoroval. Holt pevná náprava a listový péra. Jinak naprostej souhlas.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
vhool

Re: Land Rover

Příspěvek od vhool »

no na me pouziti ty vraniky s soucasny dobe by taky vyhovovaly ale zatim zustanu u kumha.trucky 2000 jsem jel kdysi jednu sezonu a byly prave ty italsky,na asfalte kilo a bylo to temer neuriditelny a hlavne hroznej kraval kterej prehulakal i krasny bruml osmivalce :lol: ,kdyz byly novy tak to jeste slo ale po sjeti cca 40% sly do sveta.kumha svlikam az kdyz maj cca 30-40% a to je jeste podedi kamos na mavericka.jeste dodam,ze bebicko pouzivam temer 100% na praci (kde se vyoffroudim az az) takze kumha mam otestovany dost dukladne :wink: a ani na asfaltu moc neubejvaj (nekdy najezdim i hodne po silnici i dalnici kdyz doprovazim neco velkyho a ochcafka nebo gallos je na to mala)
defuch
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 105
Registrován: úte 20.2.2007, 17:31

Re: Land Rover

Příspěvek od defuch »

Panove diky. Myslim, ze mam jasno, neni nad osobni referenci. Ted jeste zbyva doresit rozmer. Bud necham origo 235/85 a nebo to holt budu muset rozsirit, protoze 31x10,5 tam asi nenacpu uz ted pri 255/85 me to obcas vzadu skrtne o drzak pera i kdyz je auto o 2" zvedle.
Jinak kolega ma Track 2000 a opravdu vyvazeni dost problem a kdyz porovnaval samocistici schopnosti oproti BF tak na tom byl Vranik podstatne hur.

to vhool: Mohl bych se jeste zeptat jakou maji neve kumha +- hloubku vzorku? Na netu jsem s google nejak neuspel a z fotek to moc poznat neni :( . Moc dik.
Tikka T3 Varmint - 6,5x55SE
vhool

Re: Land Rover

Příspěvek od vhool »

to defuch: hups ted jsi mne dostal,musim zmerit :lol: ...... i kdyz uz najeto cca 20.000 tak je tam porad temer 3 cm nove budou ke 4 cm ale netrufnu si to tvrdit,nikdy jsem to nemeril :twisted:
Odpovědět