CZ-USA SPORTING vs IŽ 27EM Sporting

Vše o brokovnicích
Odpovědět
Blaza001
Nový návštěvník
Příspěvky: 1
Registrován: sob 17.5.2014, 19:10

CZ-USA SPORTING vs IŽ 27EM Sporting

Příspěvek od Blaza001 »

Dobrý den,
chci začít sportovně střílet a tak bych chtěl poradit s výběrem brokové kozlice.
Vybírám z těchto tří typů:
CZ-USA SPORTING cena 33000 kc
IŽ 27EM Sporting cena 16500 kc
FABARM Elos C Field cena 29000 kc

Jakou z těchto modelů by jste zvolili pro začátek ?

děkuji za Vaše názory
MB
Petr1970
Zkušený diskutér
Příspěvky: 1867
Registrován: úte 26.1.2010, 9:46

Re: CZ-USA SPORTING vs IŽ 27EM Sporting

Příspěvek od Petr1970 »

já vybral Elose a nelituju:-) už sem to sem asi psal, ale logika byla následující (cz-amíka sem tam neměl.), jsem amatér co brokovnici používá 3 roky ....

1) nový rusové - riziko, sehnat dobrej kus, těžká flinta, problémy "dočištění puškařem... atd.."...
2) kupovat drahý zbraně (50 a výš typu berreta) - nevěděl jsem jestli u toho zůstanu, jestli mě to bufde bavit a když náhodou jo, stejně časem pořídím něco profi...
3) z logiky mi vyplynuly zbraně typu 30 000... bettinsoli, fabarm..... marrochi...

šáhnul jsem si na Elos C a seděl mi, líbilo se mi zpracování (vše hladce chodilo bez pilníku..) a bylo vybráno...

ale střílím rekreačně (žádný závody..) i když chodím celkem pravidelně 1-4x měsíčně když to jde
mám to i do lesa, kachny se daří, zajíc taky... (čoky sem dal nakonec 0 a 0,5 a nešahám na to, kvůli případným slugům..)
ZKM 456
Fabarm Elos C
Beretta 682 special skeet (bez gold a bez E)
W-Vanguard, .308W, 4-16x50 Vortex PST
jiprok
Nový návštěvník
Příspěvky: 24
Registrován: pát 15.7.2011, 10:20

Re: CZ-USA SPORTING vs IŽ 27EM Sporting

Příspěvek od jiprok »

Ahoj,
můžu přispět, cca v roce 2011 jsem se rozhodoval, co si pořídit na sport a do lesa. Střílím hlavně parcour.
Ošahal jsem hodně kozlic. Střílel jsem se ZH a hledal náhradu. Nejlépe mě seděl Sporting a Baikal.
Sportinga jsem koupil na sport a Baikala do lesa a i na Skeet.