Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Zdravim,
zaujimalo by mne, jake auto pouzivate aktualne do reviru? Staci mi jenom znacka a typ auta. Pripadne, jestli bylo upravovane specialne na myslivost.
Duvod je, z hledam auto pro meho tatu myslivce ako prekvapeni. Auto s pozadavkami, ktere ma tata jeste nevyrobili a proto me zajimaji vase skusenosti.
Prispevky v tomto fore jsem si precet, ale moc mi to nepomohlo a vela prispevku uz nejsou nejcerstvejsi.
Vopred dekuji.
zaujimalo by mne, jake auto pouzivate aktualne do reviru? Staci mi jenom znacka a typ auta. Pripadne, jestli bylo upravovane specialne na myslivost.
Duvod je, z hledam auto pro meho tatu myslivce ako prekvapeni. Auto s pozadavkami, ktere ma tata jeste nevyrobili a proto me zajimaji vase skusenosti.
Prispevky v tomto fore jsem si precet, ale moc mi to nepomohlo a vela prispevku uz nejsou nejcerstvejsi.
Vopred dekuji.
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Po dobré cestě do honitby Aston Martin, potřebuji-li zajet do lesa nebo na pole, tak přesedám do Range Roveru
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Nový Suzuki Jimny. Nemohu si ho vynachválit. Ale porovnávat mohu pouze s Land Rover Discovery. Od té doby co mám Jimny jsem Disco do revíru nevzal.
Jimny jsem vybavil pouze echt terénními pneu, ty z fabriky nestály za nic.
Jimny jsem vybavil pouze echt terénními pneu, ty z fabriky nestály za nic.
Blaser R8 v .375 H&H, .300 WM, .308 win a 6mm XC, Blaser K95 v 6,5x57R a .30R Blaser, Sako Finlight II v .375 Raptor, Savage Ultralite v 6,5 CM, Swarovski z8i 2-16x50, Swarovski z8i 3,5-28x50. ATN Mars 4 .....
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 2906
- Registrován: ned 10.2.2008, 20:04
- Bydliště: Kousek západně od Prahy
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Jo, to je moc hezký auto. A to máš ještě osobák nebo už "dodávku". Protože osobák prý šíleně poškozoval životní prostředí, tak z něj vyndali zadní sedačky a světe div se, už životní prostředí tak moc nepoškozuje
https://www.novinky.cz/auto/clanek/suzu ... z-40335878
"Malý off-road čtvrté generace, který byl už po svém představení v roce 2018 nedostatkovým zbožím, se vrací na evropské trhy jako lehký užitkový vůz.
Osobní se zadními sedadly totiž nesplňovala emisní limit 95 g CO2 na kilometr, v měřícím režimu NEDC dosahovala tato hodnota až 170 gramů. Model tak měl neblahý vliv na flotilové emise automobilky. Když byl každý prodaný vůz vlastně zátěží pro rozpočet, Suzuki jej proto v letošním roce (2020) stáhlo z evropských trhů.
Užitková náhrada se může prodávat pod benevolentnějšími emisními předpisy. Liší se především absencí zadních sedadel a klecí, která odděluje posádku na předních sedadel od zavazadelníku. Ten nově narostl o 33 litrů na celkových 863 l".
https://www.novinky.cz/auto/clanek/suzu ... z-40335878
"Malý off-road čtvrté generace, který byl už po svém představení v roce 2018 nedostatkovým zbožím, se vrací na evropské trhy jako lehký užitkový vůz.
Osobní se zadními sedadly totiž nesplňovala emisní limit 95 g CO2 na kilometr, v měřícím režimu NEDC dosahovala tato hodnota až 170 gramů. Model tak měl neblahý vliv na flotilové emise automobilky. Když byl každý prodaný vůz vlastně zátěží pro rozpočet, Suzuki jej proto v letošním roce (2020) stáhlo z evropských trhů.
Užitková náhrada se může prodávat pod benevolentnějšími emisními předpisy. Liší se především absencí zadních sedadel a klecí, která odděluje posádku na předních sedadel od zavazadelníku. Ten nově narostl o 33 litrů na celkových 863 l".
Pufr
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3401
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Ono by stačilo zkrátit kilometr. Tyhle menší auta jsou hodně šikovný. Díky malému rozvoru i délce karoserie mají super nájezdové a přejezdový úhly. Taktéž hmotnost hraje do karet průchodnosti terénem.
Jinak já brousím LR Defender 90 2,4 TDi. Je to všestranný držák, dnes i po cenové stránce. Bohužel nový tohoto ražení už není.
Jinak já brousím LR Defender 90 2,4 TDi. Je to všestranný držák, dnes i po cenové stránce. Bohužel nový tohoto ražení už není.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Pufr-článek není uplně pravdivý.Mám ho doma asi 3 neděle,koupeno v EU nové a je to čtyřsedadlový.Posun proti starému k lepšímu.Jen si mohli odpustit elektronický kraviny.Prostornější,silnější,automatický uzávěrky.Tady je nějaká,,srovnávačka",porovnejte obutí https://www.youtube.com/watch?v=GE2W93FBdo8
Dalas-ano váha a rozvor.
Rogam-Range Rover V8 lift,mě zklamal.Když zapadl,tak se ke mě lakatoš přitahoval navijákem,teprve když se zapřel radlicí to vytáhnul.Jimnyho jsem nikdy nemusel tahat a to v nich jezdím od 2004.
Dalas-ano váha a rozvor.
Rogam-Range Rover V8 lift,mě zklamal.Když zapadl,tak se ke mě lakatoš přitahoval navijákem,teprve když se zapřel radlicí to vytáhnul.Jimnyho jsem nikdy nemusel tahat a to v nich jezdím od 2004.
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Já mám ještě ten osobák co tak ničil životní prostředí. Kupoval jsem ho letos, byl poslední v republice. Celkem je jich tu prý 41 (asi mimo dovozů). Spotřeba 7,8 L/100 km. S terénními pneumatikami 8,9 L/100 km (doplňuji jen to info o životním prostředí).
Když jedu lesem tím Discovery tak mám dojem, že se s tím motorem a elektronicky ovládaným pohonem protlačím absolutně všude. Když tam jedu Jimnym tak mám dojem že prolétám jak motýlek. Uvízli jsme zatím jenom jednou, ale bylo to v 40-ti cm kolejích v řídkém bahně. Po nás tam uvízla stará Vitara s echt terénními koly, potom Hilux a nakonec paravojenské Iveco co mělo světlou výšku snad metr. No nemělo, ale mě to tak připadalo.
Zkrátka Jimny je malej, relativně levnej a hlavně lehkej křáp kterej docela projede terén a nesere mě nějakej ten škrábanec. Mám ho jenom do lesa, vybavený motorovkou, sekerkou, kanystrem s vodou a všema blbostma co se hodí do lesa. Chybí už jen radar na prasata.
Když jedu lesem tím Discovery tak mám dojem, že se s tím motorem a elektronicky ovládaným pohonem protlačím absolutně všude. Když tam jedu Jimnym tak mám dojem že prolétám jak motýlek. Uvízli jsme zatím jenom jednou, ale bylo to v 40-ti cm kolejích v řídkém bahně. Po nás tam uvízla stará Vitara s echt terénními koly, potom Hilux a nakonec paravojenské Iveco co mělo světlou výšku snad metr. No nemělo, ale mě to tak připadalo.
Zkrátka Jimny je malej, relativně levnej a hlavně lehkej křáp kterej docela projede terén a nesere mě nějakej ten škrábanec. Mám ho jenom do lesa, vybavený motorovkou, sekerkou, kanystrem s vodou a všema blbostma co se hodí do lesa. Chybí už jen radar na prasata.
Blaser R8 v .375 H&H, .300 WM, .308 win a 6mm XC, Blaser K95 v 6,5x57R a .30R Blaser, Sako Finlight II v .375 Raptor, Savage Ultralite v 6,5 CM, Swarovski z8i 2-16x50, Swarovski z8i 3,5-28x50. ATN Mars 4 .....
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Kikin -mno ,utopit Jima jde raz dva,ani tři není potřeba . Záleží na terénu.
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Jiskra-utopit jde všechno i T 72 .Nebavím se o nějakých závodech,ale o běžném domácím terénu.Sedím v tom denně a adrenalin mě nebaví.Tahám za starým klidně tunovej vozejk terénem.Ten Rover zustal na lesní cestě,když se chytil spodkem.S tím dva lidi nehnou.
Jimnyho mám na práci,tahá stromy,vozí šutr,balíky sena.
Jimnyho mám na práci,tahá stromy,vozí šutr,balíky sena.
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
To kikin
To máš pravdu, jde utopit úplně všechno, musí se s rozmyslem, zatím si v našem revíru vystačím s tím RR, jelikož to tam znám, ev. si zvedám podvozek, ale pokud by situace vyžadovala jo hrubé zacházení, tak bych asi zvolil auto Islámského státu, tedy Hilux, ale bez té lafetace na korbě
To máš pravdu, jde utopit úplně všechno, musí se s rozmyslem, zatím si v našem revíru vystačím s tím RR, jelikož to tam znám, ev. si zvedám podvozek, ale pokud by situace vyžadovala jo hrubé zacházení, tak bych asi zvolil auto Islámského státu, tedy Hilux, ale bez té lafetace na korbě
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Tak to jsou prý Best car for shooting
kdyby si někdo chtěl přát od Ježíška
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
... Defender. Výbuch smiechu... Ten nový snáď v nespoľahlivosti prekoná aj predošlé generácie Range Roveru.
9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, 6mm Norma BR, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Every Shot Counts
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
No chtěl jsem si ho původně koupi, ale teď jsem šťastný, že jsem byl skrblík a koupil za zlomek ceny Jimnyho.
Blaser R8 v .375 H&H, .300 WM, .308 win a 6mm XC, Blaser K95 v 6,5x57R a .30R Blaser, Sako Finlight II v .375 Raptor, Savage Ultralite v 6,5 CM, Swarovski z8i 2-16x50, Swarovski z8i 3,5-28x50. ATN Mars 4 .....
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
Souhlasím, Jimny je dobrá volba, když není potřeba velké auto. Defendera, vlastně ani nic jiného anglického nebrat. Pár angličanů jsem doma měl, miluju je, ale je to tak zavřít do vitríny (ideálně ve vakuu, aby to neshnilo) a jen chodit obdivovat.
Já do revíru jezdím novým Tucsonem, který mne velmi překvapil spolehlivostí. A když je třeba jet opravdu do terénu, beru si manželčino Sorento. A pokud bych měl kupovat další vůz, dnes bych asi koukal po nějaké trochu jeté Toyotě LC.
Já do revíru jezdím novým Tucsonem, který mne velmi překvapil spolehlivostí. A když je třeba jet opravdu do terénu, beru si manželčino Sorento. A pokud bych měl kupovat další vůz, dnes bych asi koukal po nějaké trochu jeté Toyotě LC.
Motivační citát pro tento den:
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Re: Ake auto pouzivate aktualne do reviru?
To Tim
No nemyslím si, že je třeba se vyhýbat do revíru anglickým autům, samozřejmě záleží, co s ním tam chceš jet dělat. Pravda, anglická auta "vedou" žebříčky spolehlivosti většinou od konce, ale především je to o štěstí na kus. Kolega si takto kdysi užíval se zcela novým Mercedesem GL, porucha za poruchou, někdo nedá zase na Mercedes ve spolehlivosti dopustit. Prošlo mi rukama řada aut, se kterými jsem jezdil do revíru (včetně historicky Subaru, Jeep), ale aktuálně jsem zakotvil u anglických aut, prostě se mi líbí a jsou pohodlná (málo co se vyrovná vzduchovému podvozku u RR ), v revíru je rozhodně nešetřím, ale samozřejmě se vyhýbám místům, kde vím že uvíznu, nehledě na to, že když projedu pořádným bahnem, tak jsem líný to pak čistit. Bez mučení však přiznávám, že dvě ze tří anglických aut, které pro své potřeby mám, tak ta dvě skončila do ujetí prvních 5000 km v servisu (v obou případech pro banalitu), od té doby však naštěstí vše OK. Ano, anglická auta jsou dražší a komplikovanější na provoz, ale nemyslím si, že by v běžném terénu nějak výkonově zaostávala, rozhodně se tím zásadně neomezuji. Jsou bezesporu daleko levnější a spolehlivější auta, ale s ohledem na to, že mi nějak sedí vše pro lov z "Anglie", prostě anglická zbraň patří do anglického auta , tak si raději nechci kazit myšlenkami radost, že mě někde to auto vypeče , od toho je pak servis. Nehledě na to, že podle mého názoru je auto spotřební věc, narozdíl od nějaké pěkné zbraně
Jinak v mém vypozorovaném osobním žebříčku z mého okolí, jednoznačně v NEporuchovosti vede Toyota.
No nemyslím si, že je třeba se vyhýbat do revíru anglickým autům, samozřejmě záleží, co s ním tam chceš jet dělat. Pravda, anglická auta "vedou" žebříčky spolehlivosti většinou od konce, ale především je to o štěstí na kus. Kolega si takto kdysi užíval se zcela novým Mercedesem GL, porucha za poruchou, někdo nedá zase na Mercedes ve spolehlivosti dopustit. Prošlo mi rukama řada aut, se kterými jsem jezdil do revíru (včetně historicky Subaru, Jeep), ale aktuálně jsem zakotvil u anglických aut, prostě se mi líbí a jsou pohodlná (málo co se vyrovná vzduchovému podvozku u RR ), v revíru je rozhodně nešetřím, ale samozřejmě se vyhýbám místům, kde vím že uvíznu, nehledě na to, že když projedu pořádným bahnem, tak jsem líný to pak čistit. Bez mučení však přiznávám, že dvě ze tří anglických aut, které pro své potřeby mám, tak ta dvě skončila do ujetí prvních 5000 km v servisu (v obou případech pro banalitu), od té doby však naštěstí vše OK. Ano, anglická auta jsou dražší a komplikovanější na provoz, ale nemyslím si, že by v běžném terénu nějak výkonově zaostávala, rozhodně se tím zásadně neomezuji. Jsou bezesporu daleko levnější a spolehlivější auta, ale s ohledem na to, že mi nějak sedí vše pro lov z "Anglie", prostě anglická zbraň patří do anglického auta , tak si raději nechci kazit myšlenkami radost, že mě někde to auto vypeče , od toho je pak servis. Nehledě na to, že podle mého názoru je auto spotřební věc, narozdíl od nějaké pěkné zbraně
Jinak v mém vypozorovaném osobním žebříčku z mého okolí, jednoznačně v NEporuchovosti vede Toyota.