Opel Frontera

Vše o teréních vozidlech pro využití v myslivosti
nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od nimrod nimrod »

Mám dotaz:
Objevila se mi vůle na předních kolech, při zacloumání za horní hranu pneumatiky je to cítit i slyšet, u pravé více. Při zvedlém autě je to znatelnější, podezření prve padlo na ložiska, ale kola se jeví že se točí bez nějakého zadírání. Než do toho začnu vrtat - je možné že by to mohlo být něco jiného :?: (Kulové čepy jsou ok.)
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3386
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Opel Frontera

Příspěvek od dalas »

Pokud jsou ložiska a kuláče OK, pak by to mohly být pouzdra horního ramene.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od nimrod nimrod »

Díky za info, prověřím.
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
medo
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 21.1.2010, 13:37

Re: Opel Frontera

Příspěvek od medo »

Ja som si tiež kúpil fronteru a mal som volné ložisko na prednom kolese ale vyzeralo byť OK tak som ho dotiahol, prechodnos´t terénom pre bežné poľovanie OK v blate nič moc ale gumy sú kaput , keď to porovnám s X trailom tak o hodne lepšie dík redkukcii , pajero alebo niva to nie je ale má velký kufor ...a spotreba 10%terén redukovaná 1,2 , 40 % mesto a zvyšok mimo ale s ľahkou nohou 10 benzínu :D :shock:
nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od nimrod nimrod »

Mám dotaz. Nevíte někdo o někom, kdo by rozprodával dlouhou fronteru A na díly, nebo kde je na vrakáči (nechám si to klidně i poslat poštou)? Potřeboval bych pár blbin.
Předem díky!
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
mrazík
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 164
Registrován: stř 11.7.2007, 14:27
Bydliště: Liberec

Re: Opel Frontera

Příspěvek od mrazík »

nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od nimrod nimrod »

nemáte někdo kontakt na admina z ofroad frontera.cz???
nedaří se mi registrace, chce to 8mi znaké heslo mixované - co to je? zkoušel jsem všechno a nic :x

Jinak mám problém asi s imobilizerem - auto nestratuje, ze začátku to blblo, teď už stojím úplně
mám origo imobilizer, starší verzi kdy je nutné přikládat čip na klíčích k senzoru na spínačce, je tam dioda která má při startování blikat a pak se rozsvítit - momentálně je shaslá ať dělám co dělám. auto točí normálně ale ani neškytne
nemá někdo zkušenost? v čem jiném by mohl být problém?
Díky

PS: imoje origo, neb je vyobrazen v německém manuálu k autu
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
Uživatelský avatar
Zdenek41
Zkušený diskutér
Příspěvky: 3179
Registrován: ned 24.9.2006, 16:01
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Frontera

Příspěvek od Zdenek41 »

Jé mám pouze na admina Offroad Forum radek.panenka@seznam.cz. Je to dobrej chlap už mi pomohl mockrát jak se samem tak vitarou.O tom oplovi je tam taky forum.
vhool

Re: Opel Frontera

Příspěvek od vhool »

to nimrod: .... ja vim cim to je ..... :D :D :D ba ne vazne ... jestlize mas diodu porad zhaslou tak skontroluj vsechny draty k ni a k imo.budeli vse v cajku tak muze byt problem v imo jako takovem a to je na servis.jinde problem nebude.ta dioda prave funguje i jako diagnostika funkce imo :wink:
Uživatelský avatar
Lotr
Zkušený diskutér
Příspěvky: 2115
Registrován: úte 02.9.2008, 7:03
Bydliště: lounsko

Re: Opel Frontera

Příspěvek od Lotr »

4 nimrod: chtěl jsem Ti napsat to samé co vhool. Pro začátek zkus imobilizér odpojit a poznáš to hned. Několika mým známým ustaly problémy se startováním auta, když odpojili imobilizér :wink:

P.S. taky vim čim to je :D :D :D
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od nimrod nimrod »

..no jo já vím frontra no... :wink: ale to se může posrat i u jiného auta
Otázka zní, dá se tento můj straší imobilizer nějak odpojit? Nebo je nutný zásah do řídí jednotky auta, jako u těch nových moderních? :(
Sháním usilovně info a nikdo mi neřekli defintvní resume a nikomu se do toho moc nechce
Nejjednodušší bude vyřadit Imo, a pokud potíže přetrvají, tak hledat závadu jinde - čerpadlo, cívka či co, nedej bože řídící jednotka
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
Zbrojovák
Zkušený diskutér
Příspěvky: 1627
Registrován: pon 21.3.2011, 7:19
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od Zbrojovák »

Tak závada konečně odstraněna a auto zpojízdněno. Imobilizer jednoduše vymontovat nešel, takže po dlouhých štrapácích, se nechal odblokovat z ŘJ. Technik který to dělal mi řekl, že to hlásilo po připojení na diagnostiku hned chybové hlášení - závada imobilizeru.
Levné to nebylo a trvalo to dlouho, ale už snad bude pokoj.

nimrod
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Zbrojovák
Zkušený diskutér
Příspěvky: 1627
Registrován: pon 21.3.2011, 7:19
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od Zbrojovák »

Máte někdo tip na naviják k fronteře? Případně někoho kdo to kvalitně dělá na Moravě. Případně jak se to cenově hýbe? díky

nimrod
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Zbrojovák
Zkušený diskutér
Příspěvky: 1627
Registrován: pon 21.3.2011, 7:19
Bydliště: Morava

Re: Opel Frontera

Příspěvek od Zbrojovák »

Thread navijáky jsem pročetl na všech našich offroad-fórech. Výsledek je ten, že aby měl význam bude stát i s montáží a elektromontáží to co půl frontery :wink: a vážit něco přes 45kg, vpředu sníží dost podstatně nájezdový úhel ačástečně i světlou výšku. Přenosný naviják je slabý. Oba dokaží vyšťavit baterku během pár minut i přes alternátor.
Čili na toto auto to neřeším, koupím ruční nouzový a řetězy, nebo řemeny na kola.

Další věc je že opět s autem stojím, závada se startem se opakuje, točím a nic i bez imobilizeru. Takže zase servis :roll:
myslím ale že tam nejde palivo, protože ani po ninutovém postupném točení starteru nic nesmrdí.
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Uživatelský avatar
Lotr
Zkušený diskutér
Příspěvky: 2115
Registrován: úte 02.9.2008, 7:03
Bydliště: lounsko

Re: Opel Frontera

Příspěvek od Lotr »

Tak to Ti odešlo palivové čerpadlo nebo máš ucpaný palivový filtr u nádrže. Spousta lidí na filtr prdí a nečistí nebo nevymění. Čerpadlo buď odešlo celé, nebo se jen ulomil drátek od elektřiny, filtr se prostě koupí nový a vymění.
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Odpovědět