Reference na offroady

Vše o teréních vozidlech pro využití v myslivosti
Odpovědět
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

to georgH: no myslim ze Humwee nema na svete konkurenci ale ... pokud jste to nekdo videl na vlastni oci tak uznate ze i kdyby se to dalo dostat legalne do civilniho sektoru tak je to naprosto nepouzitelne ... sirka vozu,naklady na provoz ... to jsou duvody proc je to v civilu nepouzitelny vcetne zbytecneho pancerovani :-) ... vozil jsem se v tom na jednom holandskem vrakovisti pro vyrazenou US vojenskou techniku a je to tedy neco to ano ... :wink:
co se tyka tech upravenych TOYOT ... opet s civilni verzi to ma malo spolecneho,spis bych rekl ze je to pribuzne islandskym upravam (ICE Truck) :wink:
...a ze jsou ve vybave UN je tim ze toyota vyhrala tendr :wink: ... jinak muj nazor je ten ze lepsi jak toyota je defender pokud mluvime o aute co vyjede v serii z fabriky :wink:
Uživatelský avatar
Georg.H
Zkušený diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Georg.H »

whool. v Háčku sem jel tady kusek od nás to jeden má...
jinak ty T byli civilky upravené armádou,dělali to tam amíci
když se mrkneš kdekoli ve světě kde se latají vesměs tam su vidět T
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

georg: a jsi si jisty ze jsi jel v humwee ??? 8) ... nepletes si to s hummerem 1 ? ... to je totiz uuuuplne jiny vozitko i kdyz vypada dost podobne ... ale proti humwee je to jak anglicak
co se tyka tech toyot,vsak jsem psal ze to nema s civilno verzi uz tolik spolecnyho,kdo to upravuje je otazkou ... a pochybuju ze to dela armada sama ale nevim,tak nechci mlzit a to prirovnani k ICE Truckum z isladnu je proto ze tam to sice delaj soukrome firmicky a le zaklad je stejny,komplet prekopat podvozek,zpevnit cele auto pomoci vyztuh a vubec ... je to ale o necem jinrem nez se tu ted debatuje :wink:
a navic TOYTY jezdej tam kde jsou sily UN a spojene narody,toyota je hlavnim dodavatelem teto techniky ktery vzesel z tendru ... nato je poziva jako stabni auta nebo "sluzebaky v terenu" ...ucel humwee je zcela jiny ... to je auto k ostremu nasazeni,toyta je "štabak a tylovy auti" :wink:
Uživatelský avatar
Georg.H
Zkušený diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Georg.H »

no kdo to přesně amíkům překopává ti neřeknu ale je to na jejich popud,určo to nedělaj vojcli ale ikdyž i takové tam byli vidět úpravy co si zrobili chlapi sami
nouze o material co se týče panceřových platu a skel není nouze
skla se tam měni za pochodu ,stávalo se že si to kluci měnili sami
než aby dojeli odborníci :roll:

s těma T se jezdili i patroly takže byli i v první linii

no záleží jaký to byl tendr jestli jak u nás že se kupuje kdo vic dá do kapesky nebo podle kvality

ale tam bych to viděl možná obojí... :lol:

ale k tématu T ale i tak dobře fungují a spolehlivost tam bude....

Klucí si na to moc nestěžovali...
Uživatelský avatar
Georg.H
Zkušený diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Georg.H »

whool. to je humík ne :?:

pokud né tak su ko... :cry: :roll:

Obrázek

Obrázek

Obrázek
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

tak co se tyka tech TOYOT tak to jsou drzaky o tom zadna,v mych ocich jsou z japoncu na tom nejlepe co se tyka offroadu uz v zakladu z fabriky,jen co se tyka civilnich verzi tak jsou do tezsiho terenu dneska uz moc tezky.... ovsem kdyz projdou odtucnovaci kurou tak je to velice povedene vozitko,co vim tak se v tomto sektoru pouzivaji modely LC od rady 90 vyse :wink:
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

jo to by mel byt humwee ale taky to muze byt H1 ...pokud to ma pancerovani,motor 6,2 V8 tak to bude humwee pokud to ma 6,6 V8 je to H1 a pokud to ma 6,5 V8 s pancirem tak je to taky Humwee ... jistotu ziskas kdyz zmeris sirku,H1 je o trochu uzsi,nevim ale o kolik presne
...a hlavne pokud to je origo HUMWEE a ne H1 model pro armadu tak je to jeden z 5 ktery jsou v CZ a ktery ma armada,dalsich 16 ma armada zapujceny ... vsechno ostatni jsou H1 protoze humwee se nesmi prodavat do civilu,to mam nekde i pisemne protoze jsem to HUMWEE v tom holandsku chteli koupit a neslo to ani nahodou,jezdili jsme tam pro vyrazeny auta (pickupy a podobny blbiny )
Uživatelský avatar
Georg.H
Zkušený diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Georg.H »

jaj tak to ti na 100% neřeknu ale zjistím jak s majitelem budu..
ale je to sběratel voj. techniky...no uvidíme... :wink:

jo a je to dosmyčené z venku...
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

Georg.H píše:jaj tak to ti na 100% neřeknu ale zjistím jak s majitelem budu..
ale je to sběratel voj. techniky...no uvidíme... :wink:

jo a je to dosmyčené z venku...
jo a jeste jedna vec podle ceho se js jistotou pozna o co jde ... humwee ma elektriku 24 V a h1 12 V ... a jestlize to je dovoz tak bud svindlem jako H1 jinak to opravdu legalne nelze,amici to proste do civilniho sektoru nepustej a u nas to neprihlasis ani jako veterana ani na vyjimku ... na sirku by to melo bejt rozdil cca pres 5 cm (2,2 m H1 a Humwee cca minimalne 2,25 m)
Uživatelský avatar
Georg.H
Zkušený diskutér
Příspěvky: 861
Registrován: ned 23.12.2007, 23:43
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Georg.H »

dík za infa, zjistím a dám vědět... :wink:
Fery
Zkušený diskutér
Příspěvky: 977
Registrován: pát 22.9.2006, 21:16
Bydliště: Kolínsko

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Fery »

K humwee u nás vím, že jedno soukromé stálo v jednom celním skladu. Dovezl ho z US jeden nadšenec a neprošlo celním řízením 8) Bylo to zařazeno jako vojenský materiál a pak se řešilo co s tím :D Jak to dopadlo nevím, ale jedno z řešení bylo, že to odprodá státu pro potřeby AČR. :wink:
CZ550-3006 Sprg,ZZK601-223 Rem, ZK 99 6,5x57R, BS 9,3x74R/9,3x74R
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

presne tk fery,jen by me zajimalo jak to dotycnej propasoval az do evropy 8) ... tam uz muselo bejt nejaky tucko uz ve statech :wink:
Zbrojovák
Zkušený diskutér
Příspěvky: 1627
Registrován: pon 21.3.2011, 7:19
Bydliště: Morava

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Zbrojovák »

No a nemělo by být v terénu H1 použitelnější než Humwee? Vlivem menší hmotnosti bez pancířů? Při obutí zhruba stejného vzorku, pochopitelně... Čili u nás raději pro provoz v revíru H, ne? :wink:
Vhoole: Co to všechno má? Je to automat? Má to jaké uzávěrky? Redukce určitě. A z doslechu vím že to jsou diesly, ale to nevím jistě. Má to nějakou elektronickou kontrolu trakce + inteligentní pohon 4x4? Druhý náhon se přiřazuje nebo to valí furt na 4x4?
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

Zbrojovák píše:No a nemělo by být v terénu H1 použitelnější než Humwee? Vlivem menší hmotnosti bez pancířů? Při obutí zhruba stejného vzorku, pochopitelně... Čili u nás raději pro provoz v revíru H, ne? :wink:
Vhoole: Co to všechno má? Je to automat? Má to jaké uzávěrky? Redukce určitě. A z doslechu vím že to jsou diesly, ale to nevím jistě. Má to nějakou elektronickou kontrolu trakce + inteligentní pohon 4x4? Druhý náhon se přiřazuje nebo to valí furt na 4x4?
1) H1 stejne jako humwee jsou pro bezne potreby,do nasich podminek a navic pro to o cem zde diskutujem naprosto nepouzitelna a zbytecna monstra (jako doma se citi spis v rozlehlych planich s tezkym piscitym nebo bahnitym povrchem uz jen z pohledu hmotnosti.H1 vazi v pohotovostnim stavu 3-3,5t a celkovou ma az 4,5t dle vybavy a o spotrebe nemluve (to uz mi vychazi lepe V3S diky sve uzitnosti :wink:)
2) co to ma: je to stala 4x4 50/50,uzaverky jak napravovy tak mezinapravovy ovladany elektronicky z kokpitu,u poslednich modelu navic TT4 - automaticka kontrola trakce podobna systemu quadratrack 1 (je tam vice okopirovanych patentu od jeepu),redukce je manualne raditelna v pomeru 2,72:1 (coz neni zrovna nejlepsi)
3)co se motorizace tyka tak se montovalo 5 typů motorů a 3 typy automatických převodovek (prvni trikvalt pro 6,2 GM diesel a dalsi ctyrkvalty):
6.2 L GM Diesel V8/GM TH400/3L80
6.5 L GM Diesel V8/GM 4L80-E
5.7 L Vortec 5700 Benzin V8 TBI/GM 4L80-E
6.5 L turbo GM Diesel V8/GM 4L80-E
6.6 L turbo Duramax LLY V8 turbo Diesel/Allison 1000 (modelový rok 2006)
ostatni modely H2 a H3 uz jsou v kategorii SUV (do teto kategorie ho radi i samotny GM) kde patri asi ke spicce ale ohledne offroadu uz je to auto k nicemu (tezky,zravy a neohrabany).co je vsak u H1 i HUMWEE naprosto genialni jsou najezdove uhly,ovladani tlaku v pneumatikach z kabiny a kompresor v zakladni vybave a vsechny spery uz v zakladu stejne tak diky velkym kolum 37 x 12.5 R16.5.
cerpano a volne prelozeno z dokumentace od vyrobce GM
...howgh... :wink:
Uživatelský avatar
lovec
Zkušený diskutér
Příspěvky: 2024
Registrován: pon 25.9.2006, 16:07
Bydliště: SK

Re: Reference na offroady

Příspěvek od lovec »

vhool píše: 2) co to ma: je to stala 4x4 50/50,uzaverky jak napravovy tak mezinapravovy ovladany elektronicky z kokpitu,u poslednich modelu navic TT4 - automaticka kontrola trakce podobna systemu quadratrack 1 (je tam vice okopirovanych patentu od jeepu),redukce je manualne raditelna v pomeru 2,72:1 (coz neni zrovna nejlepsi)
Podla inych zdrojov je uzavierka len na medzinapravovom diffe, predny a zadny su Torsen. Co je samozrejme z pohladu obsluhy len plus.
Ohladom dovozu, v DE je minimalne jedna firma, ktora posuva na civil. trh tieto potvory, samozrejme po urcitom servise, alebo repase, nakolko uz maju co-to za sebou. Tusim su to aj schopny dat na papiere ako ne-vojenske auto.
9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .270 Winchester, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Odpovědět