Stránka 20 z 26

Re: PARD NV008

Napsal: pát 20.11.2020, 16:19
od Bojar
Tak Pard odeslán na reklamaci,a ano, dle vyjádření servisu prý závada se častěji vyskytující ,několik kusů již tam mají na opravu.Vadná elektronika ,řeší prý výměnou vadného kusu,,důležité je ,že vědí oč se jedná.Nicméně takováto závada na přístroji ,který dle výrobce garantuje spolehlivou funkci do -20 je vcelku závažná,i vzhledem tomu že se netýká jednoho nebo dvou kusů ,ale pravděpodobně jich budou desítky.A s příchodem zimy na to uživatelé budou přicházet.

Re: PARD NV008

Napsal: pát 20.11.2020, 16:39
od Bojar
Takže doporučení pro nové majitele Pardu 008 ,je ,že před montáží a nastřelením na zbrani potřeba vyzkoušet v chladném či mrazivém klima,,,lednice ,mražák,předejdete tak zbytečně vynaloženému času na nastřelení nebo zklamáním na lovu.

Re: PARD NV008

Napsal: sob 21.11.2020, 13:05
od Eda007
Ahoj
Pard nv008+ v nahraném videu je vidět kříž.
Z ničeho nic v nových videich není.
Má někdo stejný problém? Děkuji

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 8:38
od Patrik D
Mám dotaz

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 8:51
od Patrik D
Mám dotaz, na to jak funguje reklamace.
Loni v říjnu jsem pořídil parda bez dálkoměru, měl jsem ho asi 3měsíce a po výstřelu se mi sekal pard tak, že bylo vidět hnědě, musel jsem to vypnout a zase zapnout, při jedné čekané z pěti výstřelů třikrát seklej. Vrátil jsem ho a po domluvě přikoupil parda s dálkoměrem, letos kolem prázdnin začal občas skákat obraz a kolikrát dálkoměr nefungoval, třeba i říct, že mě měřil do 200m. No tak jsem to šel zase reklamovat, podařilo se mi vyměnit za jiný s tím, že můj dají spravit a dají vědět. Ten půjčený měří do 550m, no myslím si, že za příplatek 7000,-kč by to mělo fungovat. Tady je moje první otázka, jak jste spokojeni s dálkoměrem??????
Druhá, pokud si koupím parda, za půl roku mi z důvodu reklamace dají jiný, platí reklamace doufám další dva roky???
Třetí, prý se chystá další novinka máte nějaké info???
Díky za odpovědi.

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 12:11
od gonias
Domnívám se, že pokud ti bude vadný kus vyměněn za nový, běží zase záruka 24 měsíců viz

https://www.dtest.cz/nejcastejsi-proble ... 0v%C4%9Bci.

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 12:29
od Michal_123
Gonias:
Když si to přečteš celé, tak se dozvíš, že to tak jasné není:

Další informace
Spotřebitelé se však mohou setkat i s názorem, že nová záruční doba neběží. Důvodem je to, že občanský zákoník již neobsahuje ustanovení o běhu nové záruční doby tak, jako tomu bylo za staré právní úpravy (tedy před rokem 2014). Vzhledem k dané nejasnosti musíme počkat na závazný právní názor soudů.

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 13:43
od gonias
Četl jsem to celé a nejen to. Máš pravdu a já taky...
Pokud bych s tím šel k soudu, tak věřím, že vyhraju. Ale v to co věřím, není v tomto případě směrodatné.
Dřív nebo později se najde někdo, kdo má čas a chuť, prodejce ve sporu dá k soudu a snad zvítězí zdravý rozum.
Do té doby je mě jasné, že prodejci si budou zákoník vykládat, tak jak se jim to hodí. V důsledku je na tom bitý zákazník, který vynaložil finance a dostává třeba stále dokola vadnou sérii či výrobek.
Z příspěvku výše není ani jasné, zda byl přístroj v rámci záruky vyměněn nebo jen půjčen nový do doby vyřešení servisu.
Spíš mě přijde zvláštní, že se Patrik zajímá o nástupce přístroje, který již 2x reklamoval, 2x nastřeloval, 2x byl nějakou dobu bez lovu díky Pardu. Nervy, cesty nepočítám, ale nepřidá to. Mám kamaráda a jeho prvotní nadšení z Pardu, vystřídal podobný osud. Proto se na něho dívám hodně skrz prsty. Ale to už jsme někde jinde.

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 15:20
od Michal_123
Máš pravdu, napsal jsem to hlavně pro ty, co si článek nepřečtou.

Ale když už to řešíme, nepřijde mi to úplně fér.
Je to samozřejmě příjemné, jenom to není fér.

Když:
- se něco rozbije dva dny po záruce, je to na mě.
- se něco rozbije dva dny před zárukou a opraví mi to, záruka se prodlužuje o dobu opravy (je tam ještě pár kliček).
- mi místo opravy dají nový kus (což je pro mě vždycky lepší!), tak mi běží nová záruka?

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 20:04
od Marpie
Co se týká dálkoměru tak ten můj měří tak do 250-270m. Sem tam změřil i dál asi pokud jsem měřil výrazný bod, ale to opravdu jen občas. Jestli má měřit přes 500m tak to abych taky reklamoval.

Re: PARD NV008

Napsal: stř 25.11.2020, 23:29
od Patrik D
Zdravím a díky, ale pořád nevím, co je dle zákona, mám info od jednoho (doktora), řekl, pokud výrobek reklamuješ jednou, dají nový kus, pokud znova, máčš nárok na vrácení peněz. Je to tak?
Beru to tak, že když jsem dostal nový kus, je to prostě nový kus. Prostě za cca 20-27000tis prodávám mělo by to něco vydržet. Co vy na to?

Re: PARD NV008

Napsal: čtv 26.11.2020, 7:37
od Michal_123
Nedá se vrácení peněz domluvit s prodejcem rovnou?
Ve Tvém případě, jak píše Gonias, bych asi neměl ty nervy a zkusil jinou značku.

Re: PARD NV008

Napsal: ned 29.11.2020, 8:53
od Patrik D
Michal, no já po těch zkušenostech nechci a nebudu platit víc než budu muset, jelikož v něčem ten pard je v pohodě a fakt zítra zase bude něco novýho, no pard má prý brzo zase něco novýho představit, tak nevím, mě to za ty peníze musí stačit a mám to jen na škodnou.

Re: PARD NV008

Napsal: pon 30.11.2020, 12:34
od Kaiser
Moje zkušenost s PARD008. Koupen 31.7.2020. Do září v pohodě. S příchodem chladného počasí v říjnu se začal šíleně sekat. 14ti denní reklamace a v protokolu o opravě napsáno "vyměněna základní deska". Doma se vše tvářilo v pohodě. S nadšením jsem jel nastřelit a večer si sednout. Když jsem na posedu zapnul NV a přísvit (vč. vytažení čočky), zjistil jsem, že nevidím ani na 50 metrů. Navíc byl obraz zrnitý a problikávalo v něm mnoho bílých teček. To jednoho ani tak nezamrzí, jako n...e.
Podařilo se obraz i natočit na video. Napsal jsem ještě ten večer servisu email a video přiložil. Do emailu jsem napsal požadavek, že chci přístroj vyměnit za nový. Odpověď servisu byla: v žádném případě. Nová reklamace a nová oprava. Chvilku jsme se servisem emailem "sekali". Napsal jsem jim, že se mi jejich přístup vůbec nelíbí a že si to nenechám pro sebe. Skončilo to tak, že mi emailem oznámili, že jestli je někde budu jmenovat a očerňovat jejich jméno, budou mě žalovat. Sice nechápu, za co mě chce Therma Visia žalovat, ale moc se nebojím.
Psal jsem i prodejci. Jeho první reakce byla, obraťte se na servis, ať vám přístroj vymění. Odeslal jsem odpověď servisu. Nejdřív se prodejce tvářil, že si přístroj vezme a sám buď vymění za nový nebo vrátí peníze. Jenže při přebírání přístroje bylo vše jinak. Oznámil mi, že přístroj dává do opravy. Tedy žádný nový, žádné vrácení peněz. Evidentně se se servisem domluvili.
Vědí, že jsou to šmejdy, proto je nemohou přístroje vyměňovat za nové nebo vracet peníze. Protože by vyměňovali a vraceli peníze pořád a každý kus. Proto trvají na neustálých opravách. A teprve až pří 3. stejné závadě nebo 4. závadě můžete podle OZ požadovat nový kus nebo vrácení peněz. Ještě je tam možnost alespoň 3 vad současně. To ale moc reálné není.
V mém případě by šel použít par. 1820 a 1829 OZ. Přístroj jsem kupoval dálkovými dorozumívacími prostředky, prodejce mi jej předal mimo svou provozovnu a nepoučil mě o možnostech odstoupení od smlouvy. Jenže děti mi hučí do ovaru, ať ještě vydržím, že se možná oprava povede a NV bude fungovat jak má. Takže zatím čekám. Výsledek čekání posléze přidám.

Re: PARD NV008

Napsal: pon 30.11.2020, 20:17
od kikin
Kaiser_tak to dopadá když je volba cenou,podpoříš jejich ekonomiku a dojedeš na to.Už se těšte na pozáruční servisní podporu.