Nissan X-Trail
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 1907
- Registrován: úte 13.10.2009, 21:01
Re: Nissan X-Trail
Zbrojovak> ty sice rikas ze nesouhlasis, ale pritom rikas jinymi slovy totez co ja ) to co pises preci zvladne jakekoliv auto, zalezi jen na svetle vysce a gumach (ev.retezech). Zahrnul bych do uvah jeste Subaru.
S trofejemi je to jako s ženami. Nejlepší je ta příští.
Re: Nissan X-Trail
Jo, forester je fajn. Jejich boxer diesel je podle mne jeden z nejlepších naftových motorů. Navíc má unikátní uložení, nízké těžiště a na to jak je auto vysoké se skoro nenaklání. Akorát mne mrzí, že oproti starým modelům nemá redukci a díly jsou sakra drahé...
Motivační citát pro tento den:
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Re: Nissan X-Trail
Jakékoliv auto nee, nyní využívám redukce a přiměřeně velikou světlost podvozku.BwanaHunter píše:Zbrojovak> ty sice rikas ze nesouhlasis, ale pritom rikas jinymi slovy totez co ja ) to co pises preci zvladne jakekoliv auto, zalezi jen na svetle vysce a gumach (ev.retezech). Zahrnul bych do uvah jeste Subaru.
Hledal jsem teď a nějakou dobu se tomu pověnoval - prostě modernější =bezpečnější ekvivalent frontery A 2,2i LPG jsem nenašel, což je smutné.
Asi to vypadá že to nechám vyvařit, zrepasovat a přidám pancíře - namísto deformačních zón
To co je asi pro mě schůdné tak teda L200 či Pajero, líp Hilux či L.Cruiser, - ovšem vše se dělá jen v naftě se spousty kurvítek, tím to uzavírám...
prozatím díky všem
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Nissan X-Trail
Mám pro Tebe řešení, Zbrojováku
https://www.youtube.com/watch?v=ulx3uP880vk
https://www.youtube.com/watch?v=ulx3uP880vk
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Nikon D-3100
Re: Nissan X-Trail
tohle je lepší tam nezmoknou věci na chalupu https://www.youtube.com/watch?v=1kQ_k5liAJI
CZ 550 american 308win.
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 1907
- Registrován: úte 13.10.2009, 21:01
Re: Nissan X-Trail
hmmm tak to je top co jsem z kolových offů viděl - jak tahá toho hummera nebo deffa - dobrý, nicméně na tohoto terénního zila to nemá https://www.youtube.com/watch?v=HB_a5R6QjWELeon píše:tohle je lepší tam nezmoknou věci na chalupu https://www.youtube.com/watch?v=1kQ_k5liAJI
Pánové, ale já jsem psal - "jen to co zvládne frontera A long - nic víc, nic méně" jízda za 13l LPG po asfaltě, redukce, manuál převody, zavazadlový prostor a moderní pasivní bezpečnost - řekněme na úrovni r.v.2009-10 + ideálně rezerva na 5.dveřích
takové auto mi ukažte
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 1907
- Registrován: úte 13.10.2009, 21:01
Re: Nissan X-Trail
Zbroj.> na co tak nutne potrebujes redukce? Sam rikas ze mimo asfalt jezdis tak 1%....?
S trofejemi je to jako s ženami. Nejlepší je ta příští.
Re: Nissan X-Trail
Na parádu protože kdyby jí pořádně použil na oplíku tak už sháněl poloosy na předek
CZ 550 american 308win.
Re: Nissan X-Trail
Tady je maličko rozpor. Redukce - o převodovku víc, zavazadlový prostor - o nějaké to železo navíc, moderní pasivní bezpečnost - spousta udělátek + deformační zóny, rok 2009-2010 - spousty hejblátek, ko*otinek a asistentů, šířka pneu 265 a více mm. Takové auto velikosti frontery bude mít při dnešním trendu minimálně o půl tuny víc (pokud chceš auto z poctivého železa, ne Renault koleos a podobně). Nemůžeš proto chtít, aby v něm byl motor jako ve fronteře. A i kdyby byl, tak bude o tři litry žíznivější, to tak prostě je... Buď musíš polevit z benzínového motoru (i když tu touhu chápu, já sám jsem vyloženě benzínový typ, nafta patří do kamen) a nebo ze spotřeby. Ta auta co mají benzín jsou prostě V8 3,5l obsah a více, aby mohla konkurovat na silnici ostatním autům. A nemůžeš chtít, aby takové auto jezdilo za jedenáct benzínu a třináct LPG. Moderní off v benzínu má spotřebu 16-25l/100km. I můj benzínový Land Rover, a to není žádný trhač asfaltu ani sprinter, jezdí za 12l benzínu kombinovaně 50% město a 50% mimo něj, s lehkou nohou na plynu. V terénu tě to tahá za fusekli, jak to cucá benzín.Zbrojovák píše: jízda za 13l LPG po asfaltě, redukce, manuál převody, zavazadlový prostor a moderní pasivní bezpečnost
Lotr má asi pravdu, vem to L200. Hele já jsem s tím spokojený. Je to sice na silnici trochu uskákaná koza a v terénu se na ten Land Rover nechytá, ale je mnohem spolehlivější, spotřeba na silnici 9l nafty i při svižnější jízdě a i když na tom budeš vozit zvěř, dřevo, suť... Vapkou korbu omeješ a můžeš z ní jíst. Ten plast je dost odolný, jen tak ho nedodrbeš. Sice vzadu místa málo, ale pro postavy do 175cm to jde. Myslím, že bys´byl spokojený.
Motivační citát pro tento den:
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Re: Nissan X-Trail
Jo po L200 a hiluxu už předběžně pátrám.
Moje froncka má 136koní - papírově, na LPG a stářím bude mít tak 110 max. pohotovostní hmotnost s rodinou je 2,5tuny - výkon je dostatečný, jede to 140km/h změřených.
Čili nějakých 500kg navíc k holé prázdné dlouhé fronteře, která má tuším necelé 2tuny - co by to byl za rozdíl?
Navíc moderní 2,2i by neměla jen 136koní ale 200...
Podle mě docela mezera na trhu (pro srovnání nový Amarock má motor 2,0tdi a 180koní) čili V6 a V8 opravdu není třeba ani na tak těžká auta.
Nové hiluxy od 2013 se dělají 2,7benzín 4válec, manuál, 118kw, spotřeba v kombinaci 11l N95 - pro mě bohužel cenově tyto ročníky nedostupné
http://www.imperialtoyota.co.za/model/h ... 11/pick_up
Moje froncka má 136koní - papírově, na LPG a stářím bude mít tak 110 max. pohotovostní hmotnost s rodinou je 2,5tuny - výkon je dostatečný, jede to 140km/h změřených.
Čili nějakých 500kg navíc k holé prázdné dlouhé fronteře, která má tuším necelé 2tuny - co by to byl za rozdíl?
Navíc moderní 2,2i by neměla jen 136koní ale 200...
Podle mě docela mezera na trhu (pro srovnání nový Amarock má motor 2,0tdi a 180koní) čili V6 a V8 opravdu není třeba ani na tak těžká auta.
Nové hiluxy od 2013 se dělají 2,7benzín 4válec, manuál, 118kw, spotřeba v kombinaci 11l N95 - pro mě bohužel cenově tyto ročníky nedostupné
http://www.imperialtoyota.co.za/model/h ... 11/pick_up
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Nissan X-Trail
Jenže amarok je tdi - tudíž nafta. A tam je trochu jiný krouťák, proto mu stačí 4 válce a nižší obsah. A nová 2.2i by sice měla určitě víc kilowat, jenže krouťák by se příliš nezměnil a věř mi, že půl tuny na autě je sakra hodně. Ty to jako řidič třeba tolik nepoznáš, ale motor a palivoměr ano. Né nadarmo se říká, že objem motoru ničím nenahradíš. Typický příklad nepovedeného, leč dnes moderního a normami žádaného downsizingu je koncernový 1.2TSI.
2.7l benzínu a jen 4 válce? No pane jo. Na tak těžké auto jako je Hilux + potřeba síly k roztočení tak velkých kol to ale podle mne bude opravdové minimum k tomu, aby to trochu jelo. Té spotřebě ale moc nevěřím, papír snese všechno. Škoda Fabia 3válec 1.4 v naftě má také psanou kombinovanou asi 4.5 litru a pokud chceš jet devadesát i do kopce, tak jsi skoro na šesti litrech. Procentuelně je to o sakra kus mimo. A to samé bych tipnul u toho Hiluxe. Ale mýlit se samozřejmě můžu....
2.7l benzínu a jen 4 válce? No pane jo. Na tak těžké auto jako je Hilux + potřeba síly k roztočení tak velkých kol to ale podle mne bude opravdové minimum k tomu, aby to trochu jelo. Té spotřebě ale moc nevěřím, papír snese všechno. Škoda Fabia 3válec 1.4 v naftě má také psanou kombinovanou asi 4.5 litru a pokud chceš jet devadesát i do kopce, tak jsi skoro na šesti litrech. Procentuelně je to o sakra kus mimo. A to samé bych tipnul u toho Hiluxe. Ale mýlit se samozřejmě můžu....
Motivační citát pro tento den:
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
-
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 296
- Registrován: pon 11.4.2011, 21:32
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nissan X-Trail
Pro ekonomicky slabší občany kteří bohužel musí řešit ceny PHM nabízím k zamyšlení i jako inspiraci dílo soudruha z Litvy. Díky tomuto řešení nemusí s autem už vůbec k pumpě . Když mu to funguje na AUDI, tak by to mělo fungovat i u OPELu či NISANU.
viz ZDE : http://www.drsnysvet.cz/audina-jezdici-na-drevo/
Ps. ten web je vůbec roztomilý a zábavný.
viz ZDE : http://www.drsnysvet.cz/audina-jezdici-na-drevo/
Ps. ten web je vůbec roztomilý a zábavný.