Do r. 2005 GV s pevnými zadními nápravami super. Jak tam začali cpát elektroniku, krok zpět.
GV nezmar, pokud nesedí za volantem trouba, který poprvé sedne do 4x4 a pustí se do půlmetrových kolejí za traktorem. Zkrátka, pokud je za volantem myslící homo sapiens, no problem, auto zvládne opravdu hodně. V zimě ve větším sněhu je vhodné nasadit včas řetězy. Ale do metrové souvislé vrstvy opravdu ne.
Motorizace je nejlepší benzín, od 2,0l. Měl jsem 2,5 V6, k tomu LPG klasický jednobod a nic lepšího jsem nepoznal. 9-12l LPG. Komfort jízdy lepší než diesel.
Suzuki Grand Vitara
Re: Suzuki Grand Vitara
Zvažuji pořízení ojeté GV 3D 1,6 z roku 2004, 2005. Jako druhého auta.
Koupil bych nejspíše dovezenou z Dánska prostřednictvím fy Gatria http://www.gatria.cz/
Máte někdo zkušenost ? Na co je třeba dát pozor u tohoho provedení GV ? Odchází u tohoto modelu něco konkrétně ?
Koupil bych nejspíše dovezenou z Dánska prostřednictvím fy Gatria http://www.gatria.cz/
Máte někdo zkušenost ? Na co je třeba dát pozor u tohoho provedení GV ? Odchází u tohoto modelu něco konkrétně ?
Re: Suzuki Grand Vitara
GV2008 - můžu potvrdit že se stejným, obutím to auto vyjede dál než dlouhá frontera co jsem měl předtím - jinak řečeno, tam, kde jsem s fronckou hrabal s GV nehrabu. nějaký terén s tím ale nelítám, hodnotím výjezd do kopce po lesní cestě ke krmelci se zásobníkem. Redukce se mi zdá malinko delší převod než u frontery.
Ochranu podvozku to ale nemá a Frontera na tom byla se stavbou do terénu líp (šusplech, chladič a vedení výš, schované to co GV 2005+ nemá). Čili DODO mě ještě čeká.
Ochranu podvozku to ale nemá a Frontera na tom byla se stavbou do terénu líp (šusplech, chladič a vedení výš, schované to co GV 2005+ nemá). Čili DODO mě ještě čeká.
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s