1) spolehlivost - při stejném výkonu 150 kW je u Hilluxe ten skvělej motor z Land Cruisera, žádný filigránský 2.0 biturbo. Ten fordí dvoulitr jede prima když funguje, ale v zimě se to ohřeje za 20km a není pod kontrolou vypalování DPF - u Toyoty se poučili a Hilux má tlačítko na manuální regeneraci DPF a ukazatel zaplnění. Podle mě by to mělo mít každý auto.
2) schopnosti v terénu - Hilux má vzadu mechanickou špéru, Ranger "jen" elektronickou. I když jsem měl pocit, že v tom v praxi zas takovej rozdíl není
3) cena - když jsem objednával Hiluxe (duben 2022) tak jsem dostal 200 slevu z ceníkový ceny a financování ve stylu 3/4 cash a zbytek v bezúročných splátkách.
No, a pak už je asi Ford ve všem lepší...

Ale pro mě ty tři body byly tak silný, že zvítězil Hilux.
Teď jen čekám na dodání. Prej na podzim 2023, takže čistá čekací doba 1,5 roku. Nemám tam nic speciálního; v doplňcích jen barva (oxide bronz), fabrickej hardtop, tažný a lemy blatníků. Dobrý teda je, že i v 20% inflaci garantujou cenu. Takže čekám, a ještě rok čekat budu. C'est la vie.