
Reference na offroady
Re: Reference na offroady
no to vis,led je potvora a kdyz se tristi tak ani susplech nepomaha,mimochodem on ho tam taky nema 

-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Reference na offroady
můžeš to trochu rozvést - kde a jak teda sháníš díly? O discovery uvažuju, je to RV 1998 ale v automatu a 2,5td, bojím se té převodovky, že se něco vys..e atdsloon píše:Díly na Land Rover jsou právě za hubičku ve srovnání s ostatními offroady ale nesmíš je kupovat v ČR.
Mám LR Discovery 2003 a nemůžu si to vynachválit kam jsem potřeboval tam jsem bez problémů zajel,včera jsem jezdil v hlubokým sněhu mimo cesty a jelo to jak z praku.
LR je prostě LR.
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
Re: Reference na offroady
Dily na LR se daji VELMI lacino nakouput primo v UK, je tam spusta inet obchodu, ktere posilaji i do CR, a vyjde to opravdu levne 

Re: Reference na offroady
nimrod nimrod:s dílama je to jak píše Hunter, jinak toho automatu bych se nebál kluci co to spravují tvrdí že většinou spravují manuální převodovky.Já mám motor td5 jsem s ním spokojen je to už elektrika, 300tdi je mechanický motor jednoduší tím pádem miň věcí na pos...
Tady máš spoustu info ohledně LR použij funkci hledat a najdeš odpovědi na otázky.Dají se tam od kluků koupit slušný auta.
http://landroverforum.klape.cz/forum/index.php
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... it=automat
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... lit=300tdi
A odkud jsi?
Tady máš spoustu info ohledně LR použij funkci hledat a najdeš odpovědi na otázky.Dají se tam od kluků koupit slušný auta.
http://landroverforum.klape.cz/forum/index.php
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... it=automat
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... lit=300tdi
A odkud jsi?
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42
Re: Reference na offroady
S defendrem jsem toho najezdil mraky v AČR a mohu říct, že to vyjede skoro vše a v hodně rozmanitým terénu, ale jestliže chceš alespoň trošku pohodlné svezení tak na defa zapomeň. Momentálně jezdím s discovery a je to v pohodlnosti o třídu výš ale v terénu o třídu níž, takže si vyber. Jinak s tou discovery projedeš s dobrým obutím také slušný terén a když sklopíš zadní sedačky tak odvezeš slona. Co se týče náhradních dílů tak ty jsou skutečně za pusu zvláště pokud je budu srovnávat s Pajerem.
Re: Reference na offroady
jo defik je auto podle meho gusta a zbaraku sel pred dvanacti lety jen kvuli dilum,protoze tehdy to bylo hooodne drahy a co se tyka ceny tak opravdu "japonec nakonec".pajo mam pred dverma taky a jen se modlim aby se neco nevys....o.jinak na ten muj kotrmelec treba krize na kardan 250kc/ks a tlumice na cely auto za 3000kc nove,br.desticky do litru a pakny na zadek 700kc (nic jinyho neodchazi) .... to asi na defa neni ani dneska nebo jo?
Re: Reference na offroady
To - Vhool
tak jestli máš zdroj na ND za ceny co jsi uvedl, tak se vůbec po ničem jiným nedívej a pajero pošli do světa, protože až se pustíš do výměny dílů jenom třeba na podvozku tak budeš čučet na drát. Vím o čem mluvím, ale když pajero funguje tak je supr. Sám jsem na něm najel 320 tisíc a pořád ještě jezdí. A nebylo to jenom po dálnicích ale i dost v terénu.
tak jestli máš zdroj na ND za ceny co jsi uvedl, tak se vůbec po ničem jiným nedívej a pajero pošli do světa, protože až se pustíš do výměny dílů jenom třeba na podvozku tak budeš čučet na drát. Vím o čem mluvím, ale když pajero funguje tak je supr. Sám jsem na něm najel 320 tisíc a pořád ještě jezdí. A nebylo to jenom po dálnicích ale i dost v terénu.
Re: Reference na offroady
no pajose jsem dal jezibabe a je to lestenka.je to kratkej trilitr (spalek) tak snad to neznici
...ja uz jsem 12 let vernej jeepu a dily mam z usa naprimo,proto ty ceny 


Re: Reference na offroady
To-Vhool
když se ještě vrátím k dostupnosti ND na LR tak na tu moji discivery jsou díly z anglie ve stejné cenové relaci jak uvádíš na Tvého Jeepika. U Defa nevím kolik teď co stojí, ale jak jsi uvedl tak dřív jsi zajel do Českého Dubu, tam to tehdy servisovali a musel jsi ještě vézt s sebou pořádnou kabelu s penězma aby jsi to málo co vyměnily zaplatil. Tak to bylo jak je to dnes nevím. A k pajeru, tak jedině 2,8 TD intercooler wagon.
když se ještě vrátím k dostupnosti ND na LR tak na tu moji discivery jsou díly z anglie ve stejné cenové relaci jak uvádíš na Tvého Jeepika. U Defa nevím kolik teď co stojí, ale jak jsi uvedl tak dřív jsi zajel do Českého Dubu, tam to tehdy servisovali a musel jsi ještě vézt s sebou pořádnou kabelu s penězma aby jsi to málo co vyměnily zaplatil. Tak to bylo jak je to dnes nevím. A k pajeru, tak jedině 2,8 TD intercooler wagon.
Re: Reference na offroady
No aby v tom Dubu nemeli na Defa za takove penize, kdyz armada vse zaplati 

Re: Reference na offroady
To-Hunter
JÓ JÓ je to tak.
JÓ JÓ je to tak.

Re: Reference na offroady
Na Defa jsou díly stejně drahé nebo i levnější jak na Disco.Jinak co se týče průjezdnosti terénem Disco zvládne to stejný co Def moje zkušenost.To co jsem dřív jezdil Defem tak Diskoška zvládá taky a možná i líp má TC.
http://www.youtube.com/watch?v=uJRhE79kIz0
http://www.youtube.com/watch?v=uJRhE79kIz0
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42
Re: Reference na offroady
proc sem davas videa z propagacnich zavodu (spise expedice) od LR ? .... jinak ver tomu ze v opradovem extremu je diskoska o ligu niz nez defik..... ono totiz i kdyz budou mit iste hypoteticky disko a def na chlup stejnou techniku prenosu na vozovku tak v terenu to stejne nebude,jde o teziste,rozlozeni vah a pomer delka/sirka/rozvor/rozchod/svetla vyska/hmotnost..... a v tomhle ma def jen stezi konkurenci
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3493
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Reference na offroady
Tak jsem dnes protáhl Defa trochu sněhem. S Isuzu se to nedá vůbec srovnat. Ten by to nezvládl ani na nových Truck 2000. To co to projelo na galuskách Michelin PCX, který pějí labutí píseň, jsem nechápal. No nakládal jsem mu stále víc a víc, až se ucho utrhlo. Def škrabal všema čtyřma a auto se sunulo bokem, až se zadkem dostalo do lesa. Do kopce to nešlo a zpátky byl les. Tak došlo na řetězy. Jsa lenochem, nasadil jsem jen na levý přední. Auto škrabalo i s řetězem. Musel jsem tedy nasadit i na pravý, hup a byl jsem venku. S řetězama na předku jsem jezdil jak po suchu. To není nic zvláštního, ale dost mne překvapila funkce TC. Klouzalo pravý přední bez řetězu, ale hrabalo i levý přední s řetězem ač je dif otevřenej. Bylo to ale jediný místo, kde jsem potřeboval řetězy. Ikdyž sníh nebyl těžkej tahal se Def dost často po pupku. Zatím tedy spokojenost.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Re: Reference na offroady
Video jsem dávám protože Michal psal že Disko je v terénu o třídu níž jak Def, je tam vidět jak Disko jede v terénu.
Já mám zkušenost že co projede Def projedu s Disko taky.
Nemám nic proti Defendru sám jsem ho měl taky a byl jsem spokojený až na to pohodlí proto jsem ho vyměnil za Diskošku.
Já mám zkušenost že co projede Def projedu s Disko taky.
Nemám nic proti Defendru sám jsem ho měl taky a byl jsem spokojený až na to pohodlí proto jsem ho vyměnil za Diskošku.
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42