Reference na offroady
-
dalas
- Administrátor
- Příspěvky: 3515
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Reference na offroady
to vhool: ten předek je na torzkách jak Tatra 138. Jejich výhoda je komfortní pérování a lehká stavitelnost výšky. Musely se jen posunout dorazy, aby to neprasklo. Pevná zadní má listový péra. Kastle se hodně přizpůsobuje předku, což vede ke značnýmu odlehčení zadního kola. Jinak ten rám není příliš robustní. Možná pohledat stránky nějakýho Frontera klubu, co je tam za nářky. Já osobně značku Opel nemusím a ani Fiata včetně italskýho. U geniálního Ducata teče voda z kastle do rozvodů, zamrzne a pak se to potká. Tak začal nový rok u nás v práci.

Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
-
vhool
Re: Reference na offroady
no jak se rika v jedny nemecky stry reklame "hopla,koupime si opla" ... ja opla nemusim vubec a plati pro vsechny modely (o italech to plati stejne)
jinak co v mym okoli meli lidi frontery tak se toho zbavili kvuli prave spolehlivosti.to samy campo do terenu to fakt moc neni,ani jedno 
-
nimrod nimrod
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Reference na offroady
To vím že 30-40cm bahna není žádná sranda, kam jezdím(il), tak pod bahnem je naštěstí tuhý podklad aje to kolej - takže se dá vybrat kudy. Jedná se o cestu původně zpevněnou, bohužel lakatoše ji rozbili a krutě zasrali bahnem, odvodnění už taky 0, takže děs. Trápil jsem tam tvrdě audi quattro s krmením, většinou jsem jel po břichu, ale kupodivu furt jel
problém byl když mi zaschlo bahno na kolech a audi začla na asfaltu tančit - do těch kol se nedalo dobře dostat ani hadicí, tak že kolikrát klíč a špachtle
. Je to vrstevnicovka mírně do kopce. V zimě, když to povolí to bylo pro a6 neprůjezdné, ani jsem to nezkoušel, leda tak traktor.
Jak to tak vidím, tak mi vlastně ani žádné suv doporučit nikdo nechce
Hospodář to běžně jezdí mitshubishi pickupem doublecab- nevím ani jak se potvora jmenuje 2,5TDI. Je to celkem zvedlé už v základu.
...tak mi už něco poraďte, nebo fakt budu muset vzít grandcheero 4,0l automat
, což bude mazec vzhledem k tomu kolik najezdím
Jak to tak vidím, tak mi vlastně ani žádné suv doporučit nikdo nechce
Hospodář to běžně jezdí mitshubishi pickupem doublecab- nevím ani jak se potvora jmenuje 2,5TDI. Je to celkem zvedlé už v základu.
...tak mi už něco poraďte, nebo fakt budu muset vzít grandcheero 4,0l automat
Naposledy upravil(a) nimrod nimrod dne pon 11.1.2010, 20:11, celkem upraveno 1 x.
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
-
vhool
Re: Reference na offroady
kup olitanou L200 a mas pokoj ta se da do 100 tacu sehnat....holt to neni pro rodinku no ....
-
nimrod nimrod
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Reference na offroady
takže to je ta má původní verze, které se snažím vyhnout - 2 auta, dvojí náklady 
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
-
dalas
- Administrátor
- Příspěvky: 3515
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Reference na offroady
Zkus kouknout sem: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... =&zipcode= Sakra, to je dlouhej odkaz. Nebo na jiný přes základní stránku. Pokud se dají ty díly levně dotlačit z Anglie, byla by při Tvých kriteriích asi moje volba. Je to skutečně robustní auto a pokud by ty nájezdový úhly nevadily, tak by mohlo docela dobře plnit zadání. 
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Re: Reference na offroady
to nimrod: za ty peníze co do toho chceš dát bych šel do Disco
Měchů se neboj problém s nima není a Disco 1 je stejně nemá.
Počítej ale že za sto tisíc to nebude žádná voňavka a budeš do toho muset něco vrazit.
Měchů se neboj problém s nima není a Disco 1 je stejně nemá.
Počítej ale že za sto tisíc to nebude žádná voňavka a budeš do toho muset něco vrazit.
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42
-
vhool
Re: Reference na offroady
no konec koncu oni uz nesou drahy i starsi range rovery .....
-
nimrod nimrod
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Reference na offroady
máte reference na automatické převodovky u land roveru discovery? nesere se to? jak drahá je údržba a co a jak často se mění?- náplně, převodový olej atd.
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
Re: Reference na offroady
Doporucuji navstivit forum http://landroverforum.klape.cz/forum/index.php , kde se vse potrebne doctes
Je tam skvela parta lidi a mohu z vlastni zkusenosti doporucit.
Re: Reference na offroady
Už jsem ti to psal kam kouknout na LR je tam vše jak píše Hunter.sloon píše:nimrod nimrod:s dílama je to jak píše Hunter, jinak toho automatu bych se nebál kluci co to spravují tvrdí že většinou spravují manuální převodovky.Já mám motor td5 jsem s ním spokojen je to už elektrika, 300tdi je mechanický motor jednoduší tím pádem miň věcí na pos...
Tady máš spoustu info ohledně LR použij funkci hledat a najdeš odpovědi na otázky.Dají se tam od kluků koupit slušný auta.
http://landroverforum.klape.cz/forum/index.php
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... it=automat
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... lit=300tdi
A odkud jsi?
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42
-
nimrod nimrod
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Reference na offroady
nimrod: máš to v SZ.
Naposledy upravil(a) sloon dne stř 13.1.2010, 18:53, celkem upraveno 1 x.
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42
-
vhool
Re: Reference na offroady
panove prosim tento zpusob komunikace do SZ a konkretni diskuze k land roverum do spravneho vlakna Diky
-
Hans88Vagus
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 312
- Registrován: stř 27.6.2007, 19:02
- Bydliště: Drahánská vrchovina
Re: Reference na offroady
Zdravím, zajímal jsem se víc o ty přídavný převodovky Jeep. Na benzinový XJ 4.0 se montoval systém SelecTrac, tedy 2WD silniční zadohrab, Full 4WD silniční všehrab, Part 4WD do terénnu zavřený diferáky a redukovaný převody. U ZJ to mám nějak popletené. Tam byla pouze silniční čtyřkolka, terénní a redukce - nebo i samotná 2WD ??