

co se tyka tech upravenych TOYOT ... opet s civilni verzi to ma malo spolecneho,spis bych rekl ze je to pribuzne islandskym upravam (ICE Truck)

...a ze jsou ve vybave UN je tim ze toyota vyhrala tendr


Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
jo a jeste jedna vec podle ceho se js jistotou pozna o co jde ... humwee ma elektriku 24 V a h1 12 V ... a jestlize to je dovoz tak bud svindlem jako H1 jinak to opravdu legalne nelze,amici to proste do civilniho sektoru nepustej a u nas to neprihlasis ani jako veterana ani na vyjimku ... na sirku by to melo bejt rozdil cca pres 5 cm (2,2 m H1 a Humwee cca minimalne 2,25 m)Georg.H píše:jaj tak to ti na 100% neřeknu ale zjistím jak s majitelem budu..
ale je to sběratel voj. techniky...no uvidíme...
jo a je to dosmyčené z venku...
Příspěvek od vhool »
Příspěvek od vhool »
1) H1 stejne jako humwee jsou pro bezne potreby,do nasich podminek a navic pro to o cem zde diskutujem naprosto nepouzitelna a zbytecna monstra (jako doma se citi spis v rozlehlych planich s tezkym piscitym nebo bahnitym povrchem uz jen z pohledu hmotnosti.H1 vazi v pohotovostnim stavu 3-3,5t a celkovou ma az 4,5t dle vybavy a o spotrebe nemluve (to uz mi vychazi lepe V3S diky sve uzitnostiZbrojovák píše:No a nemělo by být v terénu H1 použitelnější než Humwee? Vlivem menší hmotnosti bez pancířů? Při obutí zhruba stejného vzorku, pochopitelně... Čili u nás raději pro provoz v revíru H, ne?![]()
Vhoole: Co to všechno má? Je to automat? Má to jaké uzávěrky? Redukce určitě. A z doslechu vím že to jsou diesly, ale to nevím jistě. Má to nějakou elektronickou kontrolu trakce + inteligentní pohon 4x4? Druhý náhon se přiřazuje nebo to valí furt na 4x4?
Podla inych zdrojov je uzavierka len na medzinapravovom diffe, predny a zadny su Torsen. Co je samozrejme z pohladu obsluhy len plus.vhool píše: 2) co to ma: je to stala 4x4 50/50,uzaverky jak napravovy tak mezinapravovy ovladany elektronicky z kokpitu,u poslednich modelu navic TT4 - automaticka kontrola trakce podobna systemu quadratrack 1 (je tam vice okopirovanych patentu od jeepu),redukce je manualne raditelna v pomeru 2,72:1 (coz neni zrovna nejlepsi)
Zpět na „Offroad aneb čím do revíru?“