 jen bych dodal ze vozitko je 50% uspechu a druhych 50% je ten mezikus mezi volantem a pedalama
 jen bych dodal ze vozitko je 50% uspechu a druhych 50% je ten mezikus mezi volantem a pedalama   .....
 .....Příspěvek od vhool »
 .navic u tech americkejch quadratracku (je to automatika) neni zadna lamela a spojka coz je velika vyhoda v zivotnosti (podle mych zkusenosti,ostatni mohou tvrdit co chteji ale na prvni motor to auto najelo bez poruchy motoru nebo prevodovky 1.380.000 km
.navic u tech americkejch quadratracku (je to automatika) neni zadna lamela a spojka coz je velika vyhoda v zivotnosti (podle mych zkusenosti,ostatni mohou tvrdit co chteji ale na prvni motor to auto najelo bez poruchy motoru nebo prevodovky 1.380.000 km  ).navic je to pohodlny i na silnici a kdyz budes blazen tak te i na silnici jen tak nekdo "neudela". Proste jsem po zkouseni vseho moznyho skoncil pred osmi lety u tohohle a jeste jsem nelitoval
).navic je to pohodlny i na silnici a kdyz budes blazen tak te i na silnici jen tak nekdo "neudela". Proste jsem po zkouseni vseho moznyho skoncil pred osmi lety u tohohle a jeste jsem nelitoval  
Příspěvek od vhool »
 .navic u tech americkejch quadratracku (je to automatika) neni zadna lamela a spojka coz je velika vyhoda v zivotnosti (podle mych zkusenosti,ostatni mohou tvrdit co chteji ale na prvni motor to auto najelo bez poruchy motoru nebo prevodovky 1.380.000 km
.navic u tech americkejch quadratracku (je to automatika) neni zadna lamela a spojka coz je velika vyhoda v zivotnosti (podle mych zkusenosti,ostatni mohou tvrdit co chteji ale na prvni motor to auto najelo bez poruchy motoru nebo prevodovky 1.380.000 km  ).navic je to pohodlny i na silnici a kdyz budes blazen tak te i na silnici jen tak nekdo "neudela". Proste jsem po zkouseni vseho moznyho skoncil pred osmi lety u tohohle a jeste jsem nelitoval
).navic je to pohodlny i na silnici a kdyz budes blazen tak te i na silnici jen tak nekdo "neudela". Proste jsem po zkouseni vseho moznyho skoncil pred osmi lety u tohohle a jeste jsem nelitoval  




 [/img]
 [/img]Příspěvek od vhool »
 ale jak rikam,zalezi jak mas tezkou nohu.diky kroutaku to ale nemusis trapit na vic jak 1500 ot./min.u cherokeeho pocitej s trocu vyssi spotrebou.jak jsem psal evropu nebrat a naftu uz vubec ne.jsou to rakusaci a auta staveny z dilu ktery amici nechteli
 ale jak rikam,zalezi jak mas tezkou nohu.diky kroutaku to ale nemusis trapit na vic jak 1500 ot./min.u cherokeeho pocitej s trocu vyssi spotrebou.jak jsem psal evropu nebrat a naftu uz vubec ne.jsou to rakusaci a auta staveny z dilu ktery amici nechteli   jinak ten radovej sestivalcovej ctyrlitr neni spatnej ale V8 v cherokeem nenajdes.hlavne koukej na prevodovku.musi to bejt stala ctyrkolka a pokud mozno quadratrack ( automat).daj se dneska uz sehnat do 100.000,- celkem vonavky.hlidas jen oleje (vymenu a znacku dle vyrobce) a auti te prezije
 jinak ten radovej sestivalcovej ctyrlitr neni spatnej ale V8 v cherokeem nenajdes.hlavne koukej na prevodovku.musi to bejt stala ctyrkolka a pokud mozno quadratrack ( automat).daj se dneska uz sehnat do 100.000,- celkem vonavky.hlidas jen oleje (vymenu a znacku dle vyrobce) a auti te prezije   
Příspěvek od vhool »
 .mel jsem defika a mel jsem ho moooc rad ale.... predsi jen clovek jede obcas i dal po silnici
 .mel jsem defika a mel jsem ho moooc rad ale.... predsi jen clovek jede obcas i dal po silnici   navic v poslednich letech me od roveru odrazuje fakt ze fabrika stale meni majitele jinak ostatni rovery krome defika maj mirnou nevyhodu v najezdovych uhlech (zadek u discovery je tragedie) ale jinak do terenu anooooo
 navic v poslednich letech me od roveru odrazuje fakt ze fabrika stale meni majitele jinak ostatni rovery krome defika maj mirnou nevyhodu v najezdovych uhlech (zadek u discovery je tragedie) ale jinak do terenu anooooo  
Zpět na „Offroad aneb čím do revíru?“