Reference na offroady
Mám teď DII na zadku vyměněný měchy za trochu tvrd?í pru?iny,
tak,že zadek je skoro půl metru ve vej?ce.
Limitované pouze čistou výškou náprav.
S autem se nechá jet jak do divadla tak na dovolenou několik tisíc km.
V lese projede? skoro všechno jenom mi je ho líto při průjezdu po úzkých lesních cestách, když jezdím krmit a bičují ho větve stromů-nejhorší jsou ty spodní suché.
Pokud zapadnu tak pomůže jedině lesáckej traktor s rampou a navijákem.
Jako každé auto neprojede všechno a hrozně Záleží na Použitém obutí.
Mám BF Godrich Winter slalom a jezdím s tím celorok. Do vylo?eného bahna to moc není,ale pokud to v něm nesedne na břicho tak se vyhrabe?. Proto,že jezdím pomalu každý den do lesa z města cca 15 tam a15zpátky tak jsem nekupoval MT gumy.
Milanhb
tak,že zadek je skoro půl metru ve vej?ce.
Limitované pouze čistou výškou náprav.
S autem se nechá jet jak do divadla tak na dovolenou několik tisíc km.
V lese projede? skoro všechno jenom mi je ho líto při průjezdu po úzkých lesních cestách, když jezdím krmit a bičují ho větve stromů-nejhorší jsou ty spodní suché.
Pokud zapadnu tak pomůže jedině lesáckej traktor s rampou a navijákem.
Jako každé auto neprojede všechno a hrozně Záleží na Použitém obutí.
Mám BF Godrich Winter slalom a jezdím s tím celorok. Do vylo?eného bahna to moc není,ale pokud to v něm nesedne na břicho tak se vyhrabe?. Proto,že jezdím pomalu každý den do lesa z města cca 15 tam a15zpátky tak jsem nekupoval MT gumy.
Milanhb
-
vhool
jak jsem psal,rover tereni auta umi...a to zatracene dobre.mel jsem na mysli jen najezdovy uhel ktery je pro me dost dulezity.to s tema vetvema chapu a znam velmi dobre
osobne me to moc netrapi,pred osmi lety jsem daval za jeepici necelych 200 t. a uz se asi sestkrat zaplatil
takze sem tam nejakej sram uz ma tak jeden navic nebo min me neboli
.jezdim s jeepem obcas i doprovody nadrozmeru (za den i 1.000 km) a MT me na asfaltu nevadi 
2Myslivec 52: Mozno si to uz videl, ale ak nie a uvazujes o frontere tak mrkni sem. Urcite kopa imformacii z prvej ruky. Narazil som na to ked som hladal argumenta na obhajobu frontery pred otcom, akurat robim vodicak a otcovi sa paci RAV 4
Ako buduci polovnik (dal by Boh) ho prehovaram na Fronteru: http://www.offroad-frontera.com/
Ako buduci polovnik (dal by Boh) ho prehovaram na Fronteru: http://www.offroad-frontera.com/
Antonio Zoli 1900 Pro S Battue 9,3x62 + Bushnell 4200 Elite 2,5-10x50 RD,
Steyr/Mauser 98 7x57, Docter/Frakonia 2,5-10x48
Hammerli 16/16x70
ZKM 456+Nikko stirling Gold Crown 6x42
Hatsan 55S+Walther 4x32 compact
Slavia 631+Lensolux 4x32, Slavia 630
Steyr/Mauser 98 7x57, Docter/Frakonia 2,5-10x48
Hammerli 16/16x70
ZKM 456+Nikko stirling Gold Crown 6x42
Hatsan 55S+Walther 4x32 compact
Slavia 631+Lensolux 4x32, Slavia 630
Tak Ti nevím,ale frontera je za peníze co se dá sehnat moc pěkný auto,ale spíš je to lepší SUV než off-road, jde opravdu o to,co od ní očekává?. Je rozdíl v krátké a dlouhé verzi a v roku výroby, většinou chybí uzávěrky diferenciálů, někde jsou alespoň samosvory - takže ke?doch chvíli může? viset,ani nevíš jak. Pak prý spolehlivost a bezpečnost nic moc... Ale kamárád ji má a nijak si neztě?uje a samozřejmě není sám, ale... Projdi si fóra nadšenců land roverů, mitsubishi, nissanu patrol - velmi doporučovaný a samurajů... A sbírej názory. Mimochodem, RAV 4 bych taky nemusel, ale prý vůbec není špatná. Tak š»astnou ruku při výběru... (P.S.: odkud jsi? - SZ)
Florian broková kozlice - 12/76 a CZ 550 FS 30-06 + Meopta 3-12x56 RD
-
Myslivec52
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
to Bendy, jsem z JM z oblasti dobrého vínka. Fronteru Sport jsem koupil, je to rok 94 a je celkem ve schopném stavu. Dalším aspektem bylo to, že mě to má kdo servisovat. Dávat to do autor. servisu, tak to bych se nedoplatil. Mám to jen na myslivost a jízdu po okrese. Naučit se s tím jezdit to asi nebude tak jednoduché. Technika jízdy je asi úplně jiná jako s osobákem. Snad to někde nebouchnu ně? se to naučím.
Tak to gratuluju a přeju hodně štěstí a radosti... Kdybys měl cestu kolem Třebíče, dej vědět a můžeme se projet terénem i popovídat.Myslivec52 píše:to Bendy, jsem z JM z oblasti dobrého vínka. Fronteru Sport jsem koupil, je to rok 94 a je celkem ve schopném stavu. Dalším aspektem bylo to, že mě to má kdo servisovat. Dávat to do autor. servisu, tak to bych se nedoplatil. Mám to jen na myslivost a jízdu po okrese. Naučit se s tím jezdit to asi nebude tak jednoduché. Technika jízdy je asi úplně jiná jako s osobákem. Snad to někde nebouchnu ně? se to naučím.
Florian broková kozlice - 12/76 a CZ 550 FS 30-06 + Meopta 3-12x56 RD
-
Myslivec52
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
Nazdar chlapi, jsem tu nový, ale nějaké zkušenosti mám, už 5-tým rokem vlastním Daihatsu Feroza a nejsem z těch co za každou cenu chválí to co momentálně má - takže když je tohle téma reference, tak se podělím.
Rok výroby: 1996
Motor: 1,6 FSI
Karoserie: Hardtop - odnímatelná plastová střecha
Barva: vínovo-stříbrná
Zvl. výbava: naviják 4.350 kg, ochranný rám, stupačky, podvozek originál, zvednutý o ca. 5 cm
Spotřeba: na cestách a bez 4x4 ca. 9l, v terénu 4x4 ca. 10-12, hloboký sníh, redukce, atd. - max. výkon = 14 l
Klady: auto je krátké a v lesním revíru velmi obratné, průchodnost terénem suprová - musím říct, že nemá šanci ani samurai, ale to je i o řidičích a momentálních podmínkách, pneu, atd., lehké - velmi dobré na sněhu. na benzín docela ujde i spotřeba
Zápory: díky benzínu a nízkému obsahu se v hlubokém sněhu sem tam "udusí" větší výkon by mu seknul, krátký rozvor má i nevýhody - na delších, rychlejších úsecích s nerovnostmi skáče jako koza - velmi nepohodlné - oproti např. patrolu, pajeru, ale taky i Kia Sportage, dost špatně se na to cokoliv shání, minimální "lo?ný" prostor - řeším sklopenýma sedačkama, to se tam pak vleze i jelen (ca 100 kg, vyvržený)
Celkový dojem - v mém podání super pracant, stavíme s ním posedy (naviják a kladka), přibli?ujeme materiál, prostě dříč, ale když se něco posere (za těch 5 let vodní pumpa, listové péro, spojka, palivové čerpadlo) tak se na to dost blbě cokoliv shání. Bude jezdit co to půjde a až umře, tak ale koupím něco jiného, hlavně kvůli těm dílům
Rok výroby: 1996
Motor: 1,6 FSI
Karoserie: Hardtop - odnímatelná plastová střecha
Barva: vínovo-stříbrná
Zvl. výbava: naviják 4.350 kg, ochranný rám, stupačky, podvozek originál, zvednutý o ca. 5 cm
Spotřeba: na cestách a bez 4x4 ca. 9l, v terénu 4x4 ca. 10-12, hloboký sníh, redukce, atd. - max. výkon = 14 l
Klady: auto je krátké a v lesním revíru velmi obratné, průchodnost terénem suprová - musím říct, že nemá šanci ani samurai, ale to je i o řidičích a momentálních podmínkách, pneu, atd., lehké - velmi dobré na sněhu. na benzín docela ujde i spotřeba
Zápory: díky benzínu a nízkému obsahu se v hlubokém sněhu sem tam "udusí" větší výkon by mu seknul, krátký rozvor má i nevýhody - na delších, rychlejších úsecích s nerovnostmi skáče jako koza - velmi nepohodlné - oproti např. patrolu, pajeru, ale taky i Kia Sportage, dost špatně se na to cokoliv shání, minimální "lo?ný" prostor - řeším sklopenýma sedačkama, to se tam pak vleze i jelen (ca 100 kg, vyvržený)
Celkový dojem - v mém podání super pracant, stavíme s ním posedy (naviják a kladka), přibli?ujeme materiál, prostě dříč, ale když se něco posere (za těch 5 let vodní pumpa, listové péro, spojka, palivové čerpadlo) tak se na to dost blbě cokoliv shání. Bude jezdit co to půjde a až umře, tak ale koupím něco jiného, hlavně kvůli těm dílům
Zdravím Vás,
mám možnost koupit Suzuki samurai, info o něm posílám v odkaze a prosím vás o názory na něj. Je prý bez koroze, dobrý vzorek na pneumatikách. Bude na něm i technická...
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6168305
mám možnost koupit Suzuki samurai, info o něm posílám v odkaze a prosím vás o názory na něj. Je prý bez koroze, dobrý vzorek na pneumatikách. Bude na něm i technická...
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6168305
- Milan.K
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon 20.8.2007, 16:54
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Offroad aneb čím do revíru?
to svarowski je zcela jednoduché,zkus si s tím autem na technickou dojed sám a poznáš to hned,která uhodila. 
BAIKAL 27 EM-IC 12-12/70
243WINCHESTER
223REMINGTON - SACO 8x56
Když víme jak,nemineme cíl.
243WINCHESTER
223REMINGTON - SACO 8x56
Když víme jak,nemineme cíl.