Reference na offroady
Mám teď DII na zadku vyměněný měchy za trochu tvrd?í pru?iny,
tak,že zadek je skoro půl metru ve vej?ce.
Limitované pouze čistou výškou náprav.
S autem se nechá jet jak do divadla tak na dovolenou několik tisíc km.
V lese projede? skoro všechno jenom mi je ho líto při průjezdu po úzkých lesních cestách, když jezdím krmit a bičují ho větve stromů-nejhorší jsou ty spodní suché.
Pokud zapadnu tak pomůže jedině lesáckej traktor s rampou a navijákem.
Jako každé auto neprojede všechno a hrozně Záleží na Použitém obutí.
Mám BF Godrich Winter slalom a jezdím s tím celorok. Do vylo?eného bahna to moc není,ale pokud to v něm nesedne na břicho tak se vyhrabe?. Proto,že jezdím pomalu každý den do lesa z města cca 15 tam a15zpátky tak jsem nekupoval MT gumy.
Milanhb
tak,že zadek je skoro půl metru ve vej?ce.
Limitované pouze čistou výškou náprav.
S autem se nechá jet jak do divadla tak na dovolenou několik tisíc km.
V lese projede? skoro všechno jenom mi je ho líto při průjezdu po úzkých lesních cestách, když jezdím krmit a bičují ho větve stromů-nejhorší jsou ty spodní suché.
Pokud zapadnu tak pomůže jedině lesáckej traktor s rampou a navijákem.
Jako každé auto neprojede všechno a hrozně Záleží na Použitém obutí.
Mám BF Godrich Winter slalom a jezdím s tím celorok. Do vylo?eného bahna to moc není,ale pokud to v něm nesedne na břicho tak se vyhrabe?. Proto,že jezdím pomalu každý den do lesa z města cca 15 tam a15zpátky tak jsem nekupoval MT gumy.
Milanhb
jak jsem psal,rover tereni auta umi...a to zatracene dobre.mel jsem na mysli jen najezdovy uhel ktery je pro me dost dulezity.to s tema vetvema chapu a znam velmi dobre
osobne me to moc netrapi,pred osmi lety jsem daval za jeepici necelych 200 t. a uz se asi sestkrat zaplatil
takze sem tam nejakej sram uz ma tak jeden navic nebo min me neboli
.jezdim s jeepem obcas i doprovody nadrozmeru (za den i 1.000 km) a MT me na asfaltu nevadi 




2Myslivec 52: Mozno si to uz videl, ale ak nie a uvazujes o frontere tak mrkni sem. Urcite kopa imformacii z prvej ruky. Narazil som na to ked som hladal argumenta na obhajobu frontery pred otcom, akurat robim vodicak a otcovi sa paci RAV 4
Ako buduci polovnik (dal by Boh) ho prehovaram na Fronteru: http://www.offroad-frontera.com/

Ako buduci polovnik (dal by Boh) ho prehovaram na Fronteru: http://www.offroad-frontera.com/
Antonio Zoli 1900 Pro S Battue 9,3x62 + Bushnell 4200 Elite 2,5-10x50 RD,
Steyr/Mauser 98 7x57, Docter/Frakonia 2,5-10x48
Hammerli 16/16x70
ZKM 456+Nikko stirling Gold Crown 6x42
Hatsan 55S+Walther 4x32 compact
Slavia 631+Lensolux 4x32, Slavia 630
Steyr/Mauser 98 7x57, Docter/Frakonia 2,5-10x48
Hammerli 16/16x70
ZKM 456+Nikko stirling Gold Crown 6x42
Hatsan 55S+Walther 4x32 compact
Slavia 631+Lensolux 4x32, Slavia 630
Tak Ti nevím,ale frontera je za peníze co se dá sehnat moc pěkný auto,ale spíš je to lepší SUV než off-road, jde opravdu o to,co od ní očekává?. Je rozdíl v krátké a dlouhé verzi a v roku výroby, většinou chybí uzávěrky diferenciálů, někde jsou alespoň samosvory - takže ke?doch chvíli může? viset,ani nevíš jak. Pak prý spolehlivost a bezpečnost nic moc... Ale kamárád ji má a nijak si neztě?uje a samozřejmě není sám, ale... Projdi si fóra nadšenců land roverů, mitsubishi, nissanu patrol - velmi doporučovaný a samurajů... A sbírej názory. Mimochodem, RAV 4 bych taky nemusel, ale prý vůbec není špatná. Tak š»astnou ruku při výběru... (P.S.: odkud jsi? - SZ)
Florian broková kozlice - 12/76 a CZ 550 FS 30-06 + Meopta 3-12x56 RD
-
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
to Bendy, jsem z JM z oblasti dobrého vínka. Fronteru Sport jsem koupil, je to rok 94 a je celkem ve schopném stavu. Dalším aspektem bylo to, že mě to má kdo servisovat. Dávat to do autor. servisu, tak to bych se nedoplatil. Mám to jen na myslivost a jízdu po okrese. Naučit se s tím jezdit to asi nebude tak jednoduché. Technika jízdy je asi úplně jiná jako s osobákem. Snad to někde nebouchnu ně? se to naučím.
Tak to gratuluju a přeju hodně štěstí a radosti... Kdybys měl cestu kolem Třebíče, dej vědět a můžeme se projet terénem i popovídat.Myslivec52 píše:to Bendy, jsem z JM z oblasti dobrého vínka. Fronteru Sport jsem koupil, je to rok 94 a je celkem ve schopném stavu. Dalším aspektem bylo to, že mě to má kdo servisovat. Dávat to do autor. servisu, tak to bych se nedoplatil. Mám to jen na myslivost a jízdu po okrese. Naučit se s tím jezdit to asi nebude tak jednoduché. Technika jízdy je asi úplně jiná jako s osobákem. Snad to někde nebouchnu ně? se to naučím.
Florian broková kozlice - 12/76 a CZ 550 FS 30-06 + Meopta 3-12x56 RD
-
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
Nazdar chlapi, jsem tu nový, ale nějaké zkušenosti mám, už 5-tým rokem vlastním Daihatsu Feroza a nejsem z těch co za každou cenu chválí to co momentálně má - takže když je tohle téma reference, tak se podělím.
Rok výroby: 1996
Motor: 1,6 FSI
Karoserie: Hardtop - odnímatelná plastová střecha
Barva: vínovo-stříbrná
Zvl. výbava: naviják 4.350 kg, ochranný rám, stupačky, podvozek originál, zvednutý o ca. 5 cm
Spotřeba: na cestách a bez 4x4 ca. 9l, v terénu 4x4 ca. 10-12, hloboký sníh, redukce, atd. - max. výkon = 14 l
Klady: auto je krátké a v lesním revíru velmi obratné, průchodnost terénem suprová - musím říct, že nemá šanci ani samurai, ale to je i o řidičích a momentálních podmínkách, pneu, atd., lehké - velmi dobré na sněhu. na benzín docela ujde i spotřeba
Zápory: díky benzínu a nízkému obsahu se v hlubokém sněhu sem tam "udusí" větší výkon by mu seknul, krátký rozvor má i nevýhody - na delších, rychlejších úsecích s nerovnostmi skáče jako koza - velmi nepohodlné - oproti např. patrolu, pajeru, ale taky i Kia Sportage, dost špatně se na to cokoliv shání, minimální "lo?ný" prostor - řeším sklopenýma sedačkama, to se tam pak vleze i jelen (ca 100 kg, vyvržený)
Celkový dojem - v mém podání super pracant, stavíme s ním posedy (naviják a kladka), přibli?ujeme materiál, prostě dříč, ale když se něco posere (za těch 5 let vodní pumpa, listové péro, spojka, palivové čerpadlo) tak se na to dost blbě cokoliv shání. Bude jezdit co to půjde a až umře, tak ale koupím něco jiného, hlavně kvůli těm dílům
Rok výroby: 1996
Motor: 1,6 FSI
Karoserie: Hardtop - odnímatelná plastová střecha
Barva: vínovo-stříbrná
Zvl. výbava: naviják 4.350 kg, ochranný rám, stupačky, podvozek originál, zvednutý o ca. 5 cm
Spotřeba: na cestách a bez 4x4 ca. 9l, v terénu 4x4 ca. 10-12, hloboký sníh, redukce, atd. - max. výkon = 14 l
Klady: auto je krátké a v lesním revíru velmi obratné, průchodnost terénem suprová - musím říct, že nemá šanci ani samurai, ale to je i o řidičích a momentálních podmínkách, pneu, atd., lehké - velmi dobré na sněhu. na benzín docela ujde i spotřeba
Zápory: díky benzínu a nízkému obsahu se v hlubokém sněhu sem tam "udusí" větší výkon by mu seknul, krátký rozvor má i nevýhody - na delších, rychlejších úsecích s nerovnostmi skáče jako koza - velmi nepohodlné - oproti např. patrolu, pajeru, ale taky i Kia Sportage, dost špatně se na to cokoliv shání, minimální "lo?ný" prostor - řeším sklopenýma sedačkama, to se tam pak vleze i jelen (ca 100 kg, vyvržený)
Celkový dojem - v mém podání super pracant, stavíme s ním posedy (naviják a kladka), přibli?ujeme materiál, prostě dříč, ale když se něco posere (za těch 5 let vodní pumpa, listové péro, spojka, palivové čerpadlo) tak se na to dost blbě cokoliv shání. Bude jezdit co to půjde a až umře, tak ale koupím něco jiného, hlavně kvůli těm dílům
Zdravím Vás,
mám možnost koupit Suzuki samurai, info o něm posílám v odkaze a prosím vás o názory na něj. Je prý bez koroze, dobrý vzorek na pneumatikách. Bude na něm i technická...
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6168305
mám možnost koupit Suzuki samurai, info o něm posílám v odkaze a prosím vás o názory na něj. Je prý bez koroze, dobrý vzorek na pneumatikách. Bude na něm i technická...
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6168305
- Milan.K
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 407
- Registrován: pon 20.8.2007, 16:54
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Offroad aneb čím do revíru?
to svarowski je zcela jednoduché,zkus si s tím autem na technickou dojed sám a poznáš to hned,která uhodila. 

BAIKAL 27 EM-IC 12-12/70
243WINCHESTER
223REMINGTON - SACO 8x56
Když víme jak,nemineme cíl.
243WINCHESTER
223REMINGTON - SACO 8x56
Když víme jak,nemineme cíl.