Re: vortex vuture 8x56
Napsal: pát 04.3.2011, 11:13
Dobrý den, dovolím si tedy reagovat postupně dle bodů:
Ceny Meopty: Krásně jste sám vypsal, že je u Meopty VELKÝ rozdíl mezi ceníkovými cenami a cenami na internetu. A máte pravdu. Cenová politika Meopty je natolik zvláštní, že kdybyste do ní viděl, tak by se Vám z ní udělalo špatně. Ceníkové ceny jsou jedna věc, ceny pro obchodníky jsou druhá věc a třetí věcí je že různými kanály tečou výrobky z Meopty ven za úplně jiné ceny, a tudíž se pak dají prodávat na internetu za úplně jiné ceny. Nebo že někteří zaměstnanci Meopty obchází obchodníky s nabídkami pozorováků Zeiss z výroby a nabízí je za 15.000 CZK ... Nebo že spousta českých prodejců nakupuje Meoptu v Polsku a dováží ji zpět sem do ČR a podobné "nekalé" obchodní praktiky. Každopádně ale s Vámi souhlasím v tom, že "neoficiální" ceny na internetu jsou jinde a jsou poměrně konkurence schopné. To ano. Kdybych chtěl klesnout ke stejným nekalým praktikám, taky dokážu nabídnout i Vortexy za úplně jiné ceny, stejně jako Meopta. Ale já se ke svým partnerům obchodníkům takto chovat nechci. Raději neprodám a zachovám si dobré jméno...
Vlastňák: já nejsem přítelem lží a myslím si že je potřeba se i k vlastním chybám postavit čelem. Tak jsem holt konstatoval i to co mi nehraje do karet. A proč ne? Jsme snad někdo neomylný a dokonalý? Jen někteří umí o svých chybách takticky mlčet, a někteří je umí přiznat (diplomacie nikdy nebyla mou silnou stránkou
. To konstatování má ale dvě roviny: rovinu produktovou (a tam jsme opravdu žádnou reklamaci na dalekohledy Vortex neměli, přísahám na zdraví své dcery Zuzanky) a rovinu prodejní. A tam s Vámi souhlasím, že je to se mnou na pohlavek. Není to o tom, že by byl takový velký problém sehnat náhradní díl z Vortexu. To ne. Vortex za to nemůže. Mohu za to já a fakt, že já jsem ve své firmě na všechno sám. Od generálního ředitele, přes nákupčího, prodejce, e-mailového korespondenta až po uklizečku. Proto se občas stane, že některé věci nestihnu v čase který by byl odpovídající. A ano, to je holt moje chyba ... ale Vortex za ni nemůže. A nevidím ani důvod proč kvůli tomu zatracovat značku, když po stránce produktové je výborná a reklamace na ni nejsou a zákazníci jsou spokojení. Je to prostě jen o tom, že až budu mít na donesení jedné krabice ze skladu tři skladníky ... jako má Meopta ... pak to holt bude fungovat lépe a rychleji. (a pak to taky bude muset někdo zaplatit v ceně předraženého produktu)
Poprodejní služby: tady bych se dovolil opravdu ohradit. Ano zadrbal jsem jeden požadavek na náhradní díl. Ale co se týče poprodejních služeb je vidět, že jste ode mne zatím nic nekoupil. Kdybyste mne totiž znal jako můj zákazník (a ne jenom jako příspěvek na fóru) tak byste věděl, že právě poprodejní služby jsou to díky čemu se ke mně mí zákazníci vracejí (a jezdí za mnou až z Polska, Maďarska, Itálie a Německa). Velmi dbám na to, aby zákazník byl spokojen, abych mu za každou cenu jenom něco nenacpal "abych prodal". Svým zákazníkům nabízím služby které jsou úplně mimo rámec běžných služeb a většinou ty nejsložitější a nejvíce náročné si ani nezpoplatňuji. Svým zákazníkům pomáhám i se zpětným odkupem zbraní, hledám jim kupce na komisní zbraně (a nemám z toho žádnou marži ani poplatek), některým dokonce pomáhám i se soukromými problémy úplně za rámcem obchodní činnosti ve zbraních a nábojích.
Takže zrovna v tomto bodě jste mne pošpinil úplně zbytečně a opětovně jste ukázal, že na fórech je možno plivnout na kohokoliv a kdykoliv aniž byste měl osobní znalost věci. Prostě plivnout jenom proto že se Vám chce plivat.
A pevně věřím že v tomto bodě mi dlužíte omluvu stejně tak jako já dlužím omluvu danému zákazníkovi s očnicí...
S pozdravem
Michal Vavrečka
Ceny Meopty: Krásně jste sám vypsal, že je u Meopty VELKÝ rozdíl mezi ceníkovými cenami a cenami na internetu. A máte pravdu. Cenová politika Meopty je natolik zvláštní, že kdybyste do ní viděl, tak by se Vám z ní udělalo špatně. Ceníkové ceny jsou jedna věc, ceny pro obchodníky jsou druhá věc a třetí věcí je že různými kanály tečou výrobky z Meopty ven za úplně jiné ceny, a tudíž se pak dají prodávat na internetu za úplně jiné ceny. Nebo že někteří zaměstnanci Meopty obchází obchodníky s nabídkami pozorováků Zeiss z výroby a nabízí je za 15.000 CZK ... Nebo že spousta českých prodejců nakupuje Meoptu v Polsku a dováží ji zpět sem do ČR a podobné "nekalé" obchodní praktiky. Každopádně ale s Vámi souhlasím v tom, že "neoficiální" ceny na internetu jsou jinde a jsou poměrně konkurence schopné. To ano. Kdybych chtěl klesnout ke stejným nekalým praktikám, taky dokážu nabídnout i Vortexy za úplně jiné ceny, stejně jako Meopta. Ale já se ke svým partnerům obchodníkům takto chovat nechci. Raději neprodám a zachovám si dobré jméno...
Vlastňák: já nejsem přítelem lží a myslím si že je potřeba se i k vlastním chybám postavit čelem. Tak jsem holt konstatoval i to co mi nehraje do karet. A proč ne? Jsme snad někdo neomylný a dokonalý? Jen někteří umí o svých chybách takticky mlčet, a někteří je umí přiznat (diplomacie nikdy nebyla mou silnou stránkou

Poprodejní služby: tady bych se dovolil opravdu ohradit. Ano zadrbal jsem jeden požadavek na náhradní díl. Ale co se týče poprodejních služeb je vidět, že jste ode mne zatím nic nekoupil. Kdybyste mne totiž znal jako můj zákazník (a ne jenom jako příspěvek na fóru) tak byste věděl, že právě poprodejní služby jsou to díky čemu se ke mně mí zákazníci vracejí (a jezdí za mnou až z Polska, Maďarska, Itálie a Německa). Velmi dbám na to, aby zákazník byl spokojen, abych mu za každou cenu jenom něco nenacpal "abych prodal". Svým zákazníkům nabízím služby které jsou úplně mimo rámec běžných služeb a většinou ty nejsložitější a nejvíce náročné si ani nezpoplatňuji. Svým zákazníkům pomáhám i se zpětným odkupem zbraní, hledám jim kupce na komisní zbraně (a nemám z toho žádnou marži ani poplatek), některým dokonce pomáhám i se soukromými problémy úplně za rámcem obchodní činnosti ve zbraních a nábojích.
Takže zrovna v tomto bodě jste mne pošpinil úplně zbytečně a opětovně jste ukázal, že na fórech je možno plivnout na kohokoliv a kdykoliv aniž byste měl osobní znalost věci. Prostě plivnout jenom proto že se Vám chce plivat.
A pevně věřím že v tomto bodě mi dlužíte omluvu stejně tak jako já dlužím omluvu danému zákazníkovi s očnicí...
S pozdravem
Michal Vavrečka