Reference na offroady

Vše o teréních vozidlech pro využití v myslivosti
Odpovědět
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

to hans88: no ono to hodne zalezi na tom co na tom mas za backory a vubec k cemu to mas prizpusobeny,wrangler je hodne na teren a XJ v zakladu take,tvrdsi to bude vzdy ale kdyz mas obuty tereni pneu tak to vzdy jde na ukor pohodli a to nemluvim o jizdich vlastnostech na asfaltu i kdyz ono je to i hodne subjektivni,jde hlavne o zvyk.kdyz jsou v poradku tlumice a rizeni tak XJ uz je celkem snesitelny i na silnici ale medaka z toho neudelas :) ....kazdopadne na cesty do 100km bych toto neresil a hlavne bych mel v poradku podvozek a rizeni ,pak tam jakys takys komfort bude :wink:
Hans88Vagus
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 312
Registrován: stř 27.6.2007, 19:02
Bydliště: Drahánská vrchovina

Re: Reference na offroady

Příspěvek od Hans88Vagus »

Ten Wrangler měl Goodrich T/A, zase v terénu to bylo famózní. Každopádně moc děkuji za rady, zatim na koupi nespíchám. Jakmile objevím něco co se mi bude líbit určitě dám vědět. Jelikož ale nepotřebuji moc offroudit a jde mi spíš o ježdění v rámci myslivosti ( doprava na hony mě a dalších kolegů, krmení, materiál na brigády ), a hlavně je to pro mě od mala srdcovka, tak se budu dívat po XJ Limited 4.0 . Spotřebu nemá cenu řešit. Za rok nenajedu takovou porci km, a ten 4.0 se mi šoféruje fakt dobře:)
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

na tve potreby je XJ dobra volba i vzhledem k uloznemu prostoru :wink: tak drzim palce a kdyztak dej vedet
nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Reference na offroady

Příspěvek od nimrod nimrod »

Tak audi odešla do věčných lovišť, jsem rozhodnutý koupit zřejmě jeepa, chci ale rodinné velké auto, klimu apod., zaujal mě tento: http://terenni-vozy.yauto.cz/jeep-chero ... 23383.html

jezdit budu 80%cesta 20% terén - ne těžký. Celkem jezdím ročně kolem 30tis km. Jeep se mi líbí ke to klasika i ta kastle mi sedí. Automat ale nechci, i když to má jeep vychytané, upřednostňuji klasiku.
Jak moc je rizikový ten motor, pokud jej nebudu nijak vysoko vytáčet??? jak jsou drahé a dostupné ND, motor, případně hlavy? Je zase sympatické to že je to čtyřválec atd, jak je to s rozvody, na těchto modelech je ještě řetěz ne?
Obecně, nebo nevyplatí se spíš vzít granda 4,0l a přestavět jej na LPG?

Konkrétně tenhle chee z odkazu se mi moc líbí. :wink: nejsem ale nijak pevně rozhodnutý, takže si nechám poradit :wink:
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Reference na offroady

Příspěvek od nimrod nimrod »

anebo něco takového?
http://terenni-vozy.yauto.cz/jeep-grand ... 89615.html
to vypadá na model pro USA dle budíků

a co říkáte na toto LR discovery 2,5tdi automat rv.98
http://www.tipcars.com/own/nown/applica ... 1262804166
Naposledy upravil(a) nimrod nimrod dne stř 06.1.2010, 20:00, celkem upraveno 2 x.
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
nimrod nimrod
Zkušený diskutér
Příspěvky: 951
Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
Bydliště: Morava

Re: Reference na offroady

Příspěvek od nimrod nimrod »

up
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

no takze postupne,v prvni rade nejde o ctyrvalec ale o sestivalec o obsahu 4 litry,v US verzi bude na 95%automat a manual zase bude evropa a ta stoji za ho... evropskou verzi neber nebo se zblaznis.LPG u jeepa je spis pro zlost nez pro dobro,odchazi potom hlavy motoru a u ctyrlitru zvlaste.v nafte ho neber vubec pac je to rakouska slatanina.navic pro pomer 80/20 je cherokee dost nepohodlnej autak a grand je pohodicka.jestlize to ma stalou 4x4 tak uz to ma minimalne quadratrack I a to uz je slusny a v terenu daleko lepsi nez celej manual (nema to spojku tudiz o jedno kurvitko min a nemas co spalit :wink: ),jestlize to stala 4x4 neni tak pryc od toho.mimochodem s mym grandem v terenu (motor 5,9 litru + Quad II + lift 4") jsem mobilnejsi nez s landikem nebo wranglerem a co se tyka pruchodnosti tak dokud nejsou vsechny ctyri ve vzduchu tak projedu vic nez s traktorem.kazdopadne jeep ano ale je nutno vedet jakej.nekde tu je ode mne psano jak ho vybrat :wink:
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

diskoska dobry jen drahy dily a moc dlouhej presah vzadu.pro myslivecky pouziti vsak podle mne velmi vhodny vozitko....jen ty dily no :wink:
kasari
Moderátor
Příspěvky: 1006
Registrován: sob 18.7.2009, 15:07

Re: Reference na offroady

Příspěvek od kasari »

Nedávno jsem ten Discovery řešili s jedním kámošem a ten mi tvrdil, že z druhovýroby jsou díly daleko levnější než na mojí Toyotu, nebo jeepa. nevím kolik je na tom pravdy, ale vyptám se ho a sepíšu si to.
Ulkomaalainen...
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

otazka je co vse se v druhovyrobe dela,ja mel na defa problem neco z druhovyroby sehna a kdyz tak to stalo za ho... jinak dily na jeepa jsou za hubicku z usa a navic uz jsou jich plny vrakarny ....ale z bohatych zkusenosti vim,ze kdyz to auto dostane to co potrebuje tak to ani nevyuzijes :lol:
Uživatelský avatar
sloon
Nový návštěvník
Příspěvky: 12
Registrován: sob 26.9.2009, 12:07
Bydliště: Vysočina

Re: Reference na offroady

Příspěvek od sloon »

Díly na Land Rover jsou právě za hubičku ve srovnání s ostatními offroady ale nesmíš je kupovat v ČR.
Mám LR Discovery 2003 a nemůžu si to vynachválit kam jsem potřeboval tam jsem bez problémů zajel,včera jsem jezdil v hlubokým sněhu mimo cesty a jelo to jak z praku.
LR je prostě LR.
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

ano ano LR je LR :lol: :lol: :lol: 8)
http://www.youtube.com/watch?v=zMpEFP7XJ7w

ale vazne mel jsem defika kratkyho a je to opravdovy offroad a to co je na videu tak se muze stat kdykoliv komu koliv v cemkoliv :wink:
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3493
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Reference na offroady

Příspěvek od dalas »

to vhool: S tím Defem si tam vyloženě hověl. Moc bych za to nedal, že stál na brzdě a zkoušel co dovedeš. :lol: No ale vážně, tady je jasně vidět absence nápravové špéry. Ale možná by s tím nehlo ani TC.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
vhool

Re: Reference na offroady

Příspěvek od vhool »

nehlo by snim nic (zrovna tohle auto je v plny vybave vcetne mezinapravovy uzaverky a navijaku,je to ten posledni model) protoze mu kra (propadl se ledem do hluboky louze) vyradila do neutralu a zustala tam zasprcla jak na ni tlacili ostatni.vypadla az kdyz byl venku a pak slo opet zaradit. i kdyz si myslim,ze by to stejne nepomohlo... snad jen pneu s hrebikama
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3493
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Re: Reference na offroady

Příspěvek od dalas »

ááá tákhle to bylo. Já si říkal, že by se ty kola ani trošilinku neprotočily? Myslel jsem, že škrabe na odlehčené levé straně, ale ta pravá by při vytahování, taky mohla klouznout. No Def tam má táhel jak na orloji. Na Isuzu šel šaltr přímo do skříně. Jinak v manuálu je malovanej šusplech pod převodovkou. Já ho tam nemám. :(
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Odpovědět