Jde o to,co pova?uje? za terén... Kamarád ji má a vzhledem k ceně a vzhledu jsem o ni také uvažoval,ale nakonec jsem koupil Pajero... Ale ve fronteře jsem byl povo?en, vyjeli jsme si i společně s Pajerem... Na poruchovost je mnoho názorů, majitelé fronter obvykle chválí, ostatní naopak... Také je dost důležitý rok a typ, delší měli alespoň samosvorný zadní diferenciál o něco dřívě, také typy s pevnou nápravou mají mnohem vyšší křížení atd... Zkus upřesnit o čem tak uvažuje? a co od toho očekává?, případně mezi čím ještě vybíráž...Myslivec52 píše:Máte někdo zkušenosti s tímto autem, jak se chová v terénu.
Reference na offroady
Re: Opel Frontera Sport 2,0 benzín
Florian broková kozlice - 12/76 a CZ 550 FS 30-06 + Meopta 3-12x56 RD
... vidím, že máš podobný názor jako bratr, když jsem chtěl koupit Fronteru..., ten uznává jenom Patrol... jezdí "offroad...", takže nic co je nízké a dá se těžko upravit není správné...vhool píše:no jeste k te frontere:
+ .... vzhled
- ........ tyka se vsech modelu: poruchovost,silne poddimenzovany podvozek,strasne drahe dily od podvozku az po okna,nedomysleny predni nahon (pri zapnuti na snehu nebo blaticku to hrne predek pred sebou ) ...a dasli jiz tak moc nepodstatne nedostatky![]()
![]()






asi takhleTT33 píše: ... vidím, že máš podobný názor jako bratr, když jsem chtěl koupit Fronteru..., ten uznává jenom Patrol... jezdí "offroad...", takže nic co je nízké a dá se těžko upravit není správné...Nakonec jsem koupil KIU... z lizingu, najeto 20000km, servisní knížka, nebourané TDi... stáří necelé dva roky... samosvory v zadu i ve předu... už ji mám pět roků, pes ... 45kg se do zadu vejde, na závěsu mám nosič, který unese vysokou... šetří to ručičky...
, dokud si nesedne na podlahu tak jede a po zapadnutí stačí staré deky a lopata... náhradní díly a cena to je problém všech offro...
... spotřeba v terénu na redukce.... buď se nadřu, nebo platím...
![]()
![]()












To vhool, o tom to je... louka a polní cesta, mi stačí pro dopravu na kazatelnu...
, mám možnost si půjčit upraveného Samuraje... nebo Patrola vč. "?norchlu" a special. obutí do bláta..., ale k cestě po revíru to nepotřebuju...
projí?ďka v lese ve stráních a mokrém terénu rozjetém po LKT... je zajímavá..., nebo hlub?í brodění..., ale litoval bych i flintu... 



vhool píše:![]()
![]()
HOPLA KOUPIME SI OPLA
![]()
![]()
Frontera neni offroad ale OMYL
![]()
![]()
doporucuji nebrat.budete nestastni
Frontera je na hovno Campo to je vůz do terénu, onehdy jsem při natláčce tahal němce s Pajerem ..............


Teď vážně Campo je vlastně podvozek Frontera A, není to žádný zázrak, i když samosvor vzadu dělá zázraky.




SUV je opravdu označení pro tento vůz, Ofroad je někde jinde.

CZ 550FS 7x64
-
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
Opel Frontera Sport 2,0i benzín r.v. 1994
to bendy: protože mám zájem o toto auto, dal jsem dotaz na různá fóra a to že je to na hovno jsem četl jen tady. Někdo to kritizuje, někdo je spokojen. Chtěl jsem auto do terénu a protože musím do honitby přejí?dět asi 7Km, tak aby to i trošku vypadalo a nemusel jsem to nechávat v lese. všichni chválí Samurai, ale sehnat samuraje cca do 70000Kč a aby jen trošku i vypadal se prostě nedá. V této cenové relaci je to hromada shnilého plechu. Ta Frontera, i starší aspoň trošku vypadá.
Na základě těchto různých hodnocení mě nezbylo, než to vyzkoušet v praxy. našel jsem v sousední honitbě chlapa co to má a nechal jsem se povozit cca 1hod. v terénu. můžu říct, že když jsem z toho auta vylezl tak jsem byl málem posr...a celí zelený, co on s tím dělal. Toto mě utvrdilo, že pokud to někdo kritizuje , tak v tom nikdy neseděl, a nebo to neumí řídit. Jediné na co mě upozornil je, že o toto auto se musí člověk hodně starat. Do převodovek lít to co tam patří a údajně ne ty klasické převodové oleje (PP90) jako to dělá většina majitelů, pak jsou problémy. Jediná vada z mého pohledu je, že to není moc dobré na dálnice a pod. Je to na silnici dost líné. To jsou zatím moje zkušenost. Určitě to ale nebude JEEP. Ale jel za námi s Pajerem a neměl šanci
Na základě těchto různých hodnocení mě nezbylo, než to vyzkoušet v praxy. našel jsem v sousední honitbě chlapa co to má a nechal jsem se povozit cca 1hod. v terénu. můžu říct, že když jsem z toho auta vylezl tak jsem byl málem posr...a celí zelený, co on s tím dělal. Toto mě utvrdilo, že pokud to někdo kritizuje , tak v tom nikdy neseděl, a nebo to neumí řídit. Jediné na co mě upozornil je, že o toto auto se musí člověk hodně starat. Do převodovek lít to co tam patří a údajně ne ty klasické převodové oleje (PP90) jako to dělá většina majitelů, pak jsou problémy. Jediná vada z mého pohledu je, že to není moc dobré na dálnice a pod. Je to na silnici dost líné. To jsou zatím moje zkušenost. Určitě to ale nebude JEEP. Ale jel za námi s Pajerem a neměl šanci
-
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 58
- Registrován: ned 28.10.2007, 18:42
- Bydliště: MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Samurai
Tak já přidám taky jeden máme ve združení Nivu Samuraje Patrola Ravku a český jeep škoda 120 dodám ?ě nejvíc projede Samík pak niva pak škodovka apak ti ostatní z toho tu škodu a samuraje mám osobně



to myslivec52: JEEPA ti nikdo necpe
.preji mnoho zabavy s fronterou
.... jen pro tvou informaci myma rukama proslo krome patrola (?panela) snad kazde jen trosku "tereni auto" co bylo k sehnani vcetne defendra a zustal jen JEEP a vejda
.je pravdou ze kazda liska si chvali svuj ocas ale z tvych prispevku je videt ze o "offroudeni" nemas ani paru,to nemyslim ve zlem,jen konstatuji
....jen tak mimochodem,na to aby se clovek neznaly problemu jizdy v terenu skoro posr... mi staci skoda 120








-
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
to Vhool. to ,že nemám o Offroudech ani páru je pravda a proto ten dotaz.S tím Jeepem jsi to asi špatně pochopil, bylo myšleno, že Frontera na něj zdaleka nemá ,ale srovnávat Fronteru ze ?120???? Jinak Fronteru nemám, jen jsem o ni uvažoval. Jsem z jižní moravy a tady ten terén není zas až tak drsný. Potřebuji projet po zoraném poli, mírné kopce,částečně lesní cesty. myslíš, že si s tím Frontera neporadí?
-
- Nový návštěvník
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon 28.5.2007, 20:37
- Bydliště: Vysočina
to myslivec52:jsem v poho,jen jsem napsal co si myslim
,no na to co pises tak bude nej samuraj ale postaci niva nebo nejaky lepsi SUV.jen ta oranice mi tam nesedi.oranice je totiz jeden z nejtezsich a nejzakernejsich terenu vubec.na suche oranici projedes kolikrat i s tou ? 120 ale dostava silene naprdel podvozek (cepy,rizeni a zveseni kol) to plati pro vsechna priblizovadla krome vznasedla
,na mokre zahucis i s vejdou nebo sebelepsim offroadem ( i s traktorem).vyber si auto ktere ti bude sedet do "ruky" a bude se ti libit ostatni zjistis casem.naklady na ND,pruchodnost atd.budes stejne resit az ziskas nejakou praxi s offroudenim 



-
- Administrátor
- Příspěvky: 3494
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Pro čtyřkolky platí Murphyho zákon: Auto s pohonem všech kol zapadne na hůře přístupném místě. Tím chci říct, že to stejně budeš zkoušet až na hranu a problémům se nevyhne?. To umění offroudit je v tom, posoudit možnosti auta a odhadnout záludnosti terénu. Mnohý se dá zvládnout technikou jízdy. Já osobně používám Isuzu Trooper, papírově z 1984, ale je to lepenka (nepůvodní motor turbo bez turba a pod). Zrovna přední náprava je originál z Frotery. Toto auto má velmi příbuzné agregáty s Fronterou I. Pokud bych udělal nejakou pomyslnou stupnici mezi SUV a čistým offroudem, tak obě tyto auta bych zařadil někam do prostřed. Doporučuji si přečíst offroaďácký fóra, kde zjistí?, co je důležitý (křížení, světlá výška, volnoběžky, uzávěry atd.) To si zkonfrontuj s Fronterou a udělej si úsudek sám. Osobně, pokud je to za dobrou cenu, tak do začátku to není špatný. Jinak souhlas s vhoolem. Ta oranice se mnohdy těžko odhaduje, zejména je li zafouklá sněhem 
