Jde o to,co pova?uje? za terén... Kamarád ji má a vzhledem k ceně a vzhledu jsem o ni také uvažoval,ale nakonec jsem koupil Pajero... Ale ve fronteře jsem byl povo?en, vyjeli jsme si i společně s Pajerem... Na poruchovost je mnoho názorů, majitelé fronter obvykle chválí, ostatní naopak... Také je dost důležitý rok a typ, delší měli alespoň samosvorný zadní diferenciál o něco dřívě, také typy s pevnou nápravou mají mnohem vyšší křížení atd... Zkus upřesnit o čem tak uvažuje? a co od toho očekává?, případně mezi čím ještě vybíráž...Myslivec52 píše:Máte někdo zkušenosti s tímto autem, jak se chová v terénu.
Reference na offroady
Re: Opel Frontera Sport 2,0 benzín
Florian broková kozlice - 12/76 a CZ 550 FS 30-06 + Meopta 3-12x56 RD
						- 
				vhool
... vidím, že máš podobný názor jako bratr, když jsem chtěl koupit Fronteru..., ten uznává jenom Patrol... jezdí "offroad...", takže nic co je nízké a dá se těžko upravit není správné...vhool píše:no jeste k te frontere:
+ .... vzhled
- ........ tyka se vsech modelu: poruchovost,silne poddimenzovany podvozek,strasne drahe dily od podvozku az po okna,nedomysleny predni nahon (pri zapnuti na snehu nebo blaticku to hrne predek pred sebou ) ...a dasli jiz tak moc nepodstatne nedostatky

 Nakonec jsem koupil KIU... z lizingu, najeto 20000km, servisní knížka, nebourané TDi... stáří necelé dva roky... samosvory v zadu i ve předu... už ji mám pět roků, pes ... 45kg se do zadu vejde, na závěsu mám nosič, který unese  vysokou... šetří to ručičky...
 Nakonec jsem koupil KIU... z lizingu, najeto 20000km, servisní knížka, nebourané TDi... stáří necelé dva roky... samosvory v zadu i ve předu... už ji mám pět roků, pes ... 45kg se do zadu vejde, na závěsu mám nosič, který unese  vysokou... šetří to ručičky...   , dokud si nesedne na podlahu tak jede a po zapadnutí stačí staré deky a lopata... náhradní díly a cena to je problém všech offro...
 , dokud si nesedne na podlahu tak jede a po zapadnutí stačí staré deky a lopata... náhradní díly a cena to je problém všech offro...  ... spotřeba v terénu na redukce.... buď se nadřu, nebo platím...
 ... spotřeba v terénu na redukce.... buď se nadřu, nebo platím...  
   
  
- 
				vhool
asi takhleTT33 píše: ... vidím, že máš podobný názor jako bratr, když jsem chtěl koupit Fronteru..., ten uznává jenom Patrol... jezdí "offroad...", takže nic co je nízké a dá se těžko upravit není správné...Nakonec jsem koupil KIU... z lizingu, najeto 20000km, servisní knížka, nebourané TDi... stáří necelé dva roky... samosvory v zadu i ve předu... už ji mám pět roků, pes ... 45kg se do zadu vejde, na závěsu mám nosič, který unese vysokou... šetří to ručičky...
, dokud si nesedne na podlahu tak jede a po zapadnutí stačí staré deky a lopata... náhradní díly a cena to je problém všech offro...
... spotřeba v terénu na redukce.... buď se nadřu, nebo platím...


 KIA neni offroad ale SUV
 KIA neni offroad ale SUV   
   
   o samosvoru na predni naprave u KIA
 o samosvoru na predni naprave u KIA   
   
   nechci ti brat iluze
 nechci ti brat iluze   jinak je pravda ze ta KIA je lepsi nez Frontera alespon co se spolehlivosti tyka.jinak o tech nah.dilech to je jen mytus.treba samik neni az tak silenej a na jeepa mam dily v cenove relaci cca skody 120
 jinak je pravda ze ta KIA je lepsi nez Frontera alespon co se spolehlivosti tyka.jinak o tech nah.dilech to je jen mytus.treba samik neni az tak silenej a na jeepa mam dily v cenove relaci cca skody 120   jinak na polni cestu ta kia urcite staci ale do TERENU bych s tim moc nejezdil
 jinak na polni cestu ta kia urcite staci ale do TERENU bych s tim moc nejezdil   
   
  
To vhool, o tom to je... louka a polní cesta, mi stačí pro dopravu na kazatelnu...  , mám možnost si půjčit upraveného Samuraje... nebo Patrola vč. "?norchlu" a special. obutí do bláta..., ale k cestě po revíru to nepotřebuju...
 , mám možnost si půjčit upraveného Samuraje... nebo Patrola vč. "?norchlu" a special. obutí do bláta..., ale k cestě po revíru to nepotřebuju...  projí?ďka v lese ve stráních a mokrém terénu rozjetém po LKT... je zajímavá..., nebo hlub?í brodění..., ale  litoval bych i flintu...
  projí?ďka v lese ve stráních a mokrém terénu rozjetém po LKT... je zajímavá..., nebo hlub?í brodění..., ale  litoval bych i flintu...  
			
			
									
									
						 , mám možnost si půjčit upraveného Samuraje... nebo Patrola vč. "?norchlu" a special. obutí do bláta..., ale k cestě po revíru to nepotřebuju...
 , mám možnost si půjčit upraveného Samuraje... nebo Patrola vč. "?norchlu" a special. obutí do bláta..., ale k cestě po revíru to nepotřebuju...  projí?ďka v lese ve stráních a mokrém terénu rozjetém po LKT... je zajímavá..., nebo hlub?í brodění..., ale  litoval bych i flintu...
  projí?ďka v lese ve stráních a mokrém terénu rozjetém po LKT... je zajímavá..., nebo hlub?í brodění..., ale  litoval bych i flintu...  
vhool píše:

HOPLA KOUPIME SI OPLA


Frontera neni offroad ale OMYL


doporucuji nebrat.budete nestastni
Frontera je na hovno Campo to je vůz do terénu, onehdy jsem při natláčce tahal němce s Pajerem ..............
 nebo , že by to byl někdo jiný.......
  nebo , že by to byl někdo jiný.......  
 Teď vážně Campo je vlastně podvozek Frontera A, není to žádný zázrak, i když samosvor vzadu dělá zázraky.
 
   
   
   
 SUV je opravdu označení pro tento vůz, Ofroad je někde jinde.

CZ 550FS 7x64
						- 
				vhool
- 
				Myslivec52
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
Opel Frontera Sport 2,0i benzín r.v. 1994
to bendy: protože mám zájem o toto auto, dal jsem dotaz na různá fóra a to že je to na hovno jsem četl jen tady. Někdo to kritizuje, někdo je spokojen. Chtěl jsem auto do terénu a protože musím do honitby přejí?dět asi 7Km, tak aby to i trošku vypadalo a nemusel jsem to nechávat v lese. všichni chválí Samurai, ale sehnat samuraje cca do 70000Kč a aby jen trošku i vypadal se prostě nedá. V této cenové relaci je to hromada shnilého plechu. Ta Frontera, i starší aspoň trošku vypadá.
Na základě těchto různých hodnocení mě nezbylo, než to vyzkoušet v praxy. našel jsem v sousední honitbě chlapa co to má a nechal jsem se povozit cca 1hod. v terénu. můžu říct, že když jsem z toho auta vylezl tak jsem byl málem posr...a celí zelený, co on s tím dělal. Toto mě utvrdilo, že pokud to někdo kritizuje , tak v tom nikdy neseděl, a nebo to neumí řídit. Jediné na co mě upozornil je, že o toto auto se musí člověk hodně starat. Do převodovek lít to co tam patří a údajně ne ty klasické převodové oleje (PP90) jako to dělá většina majitelů, pak jsou problémy. Jediná vada z mého pohledu je, že to není moc dobré na dálnice a pod. Je to na silnici dost líné. To jsou zatím moje zkušenost. Určitě to ale nebude JEEP. Ale jel za námi s Pajerem a neměl šanci
			
			
									
									
						Na základě těchto různých hodnocení mě nezbylo, než to vyzkoušet v praxy. našel jsem v sousední honitbě chlapa co to má a nechal jsem se povozit cca 1hod. v terénu. můžu říct, že když jsem z toho auta vylezl tak jsem byl málem posr...a celí zelený, co on s tím dělal. Toto mě utvrdilo, že pokud to někdo kritizuje , tak v tom nikdy neseděl, a nebo to neumí řídit. Jediné na co mě upozornil je, že o toto auto se musí člověk hodně starat. Do převodovek lít to co tam patří a údajně ne ty klasické převodové oleje (PP90) jako to dělá většina majitelů, pak jsou problémy. Jediná vada z mého pohledu je, že to není moc dobré na dálnice a pod. Je to na silnici dost líné. To jsou zatím moje zkušenost. Určitě to ale nebude JEEP. Ale jel za námi s Pajerem a neměl šanci
- 
				pribazdenda
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 58
- Registrován: ned 28.10.2007, 18:42
- Bydliště: MORAVA
- Kontaktovat uživatele:
Samurai
Tak já přidám taky jeden máme ve združení Nivu Samuraje Patrola  Ravku a český jeep škoda 120 dodám ?ě nejvíc projede Samík pak niva pak škodovka apak ti ostatní z toho tu škodu a samuraje mám osobně   
   
			
			
									
									
						 
   
- 
				vhool
to myslivec52: JEEPA ti nikdo necpe   .preji mnoho zabavy s fronterou
 .preji mnoho zabavy s fronterou   .... jen pro tvou informaci myma rukama proslo krome patrola (?panela) snad kazde jen trosku "tereni auto" co bylo k sehnani vcetne defendra a zustal jen JEEP a vejda
 .... jen pro tvou informaci myma rukama proslo krome patrola (?panela) snad kazde jen trosku "tereni auto" co bylo k sehnani vcetne defendra a zustal jen JEEP a vejda   .je pravdou ze kazda liska si chvali svuj ocas ale z tvych prispevku je videt ze o "offroudeni" nemas ani paru,to nemyslim ve zlem,jen konstatuji
.je pravdou ze kazda liska si chvali svuj ocas ale z tvych prispevku je videt ze o "offroudeni" nemas ani paru,to nemyslim ve zlem,jen konstatuji   ....jen tak mimochodem,na to aby se clovek neznaly problemu jizdy v terenu skoro posr... mi staci skoda 120
 ....jen tak mimochodem,na to aby se clovek neznaly problemu jizdy v terenu skoro posr... mi staci skoda 120   
   
  
			
			
									
									
						 .preji mnoho zabavy s fronterou
 .preji mnoho zabavy s fronterou   .... jen pro tvou informaci myma rukama proslo krome patrola (?panela) snad kazde jen trosku "tereni auto" co bylo k sehnani vcetne defendra a zustal jen JEEP a vejda
 .... jen pro tvou informaci myma rukama proslo krome patrola (?panela) snad kazde jen trosku "tereni auto" co bylo k sehnani vcetne defendra a zustal jen JEEP a vejda   .je pravdou ze kazda liska si chvali svuj ocas ale z tvych prispevku je videt ze o "offroudeni" nemas ani paru,to nemyslim ve zlem,jen konstatuji
.je pravdou ze kazda liska si chvali svuj ocas ale z tvych prispevku je videt ze o "offroudeni" nemas ani paru,to nemyslim ve zlem,jen konstatuji   ....jen tak mimochodem,na to aby se clovek neznaly problemu jizdy v terenu skoro posr... mi staci skoda 120
 ....jen tak mimochodem,na to aby se clovek neznaly problemu jizdy v terenu skoro posr... mi staci skoda 120   
   
  
- 
				Myslivec52
- Častý návštěvník
- Příspěvky: 55
- Registrován: stř 27.9.2006, 20:57
- Bydliště: Morava
to Vhool. to ,že nemám o Offroudech ani páru je pravda a proto ten dotaz.S tím Jeepem jsi to asi špatně pochopil, bylo myšleno, že Frontera na něj zdaleka nemá ,ale srovnávat Fronteru ze ?120???? Jinak Fronteru nemám, jen jsem o ni uvažoval. Jsem z jižní moravy a tady ten terén není zas až tak drsný. Potřebuji projet po zoraném poli, mírné kopce,částečně lesní cesty. myslíš, že si s tím Frontera neporadí?
			
			
									
									
						- 
				Aleš Němeček
- Nový návštěvník
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon 28.5.2007, 20:37
- Bydliště: Vysočina
- 
				vhool
to myslivec52:jsem v poho,jen jsem napsal co si myslim   ,no na to co pises tak bude nej samuraj ale postaci niva nebo nejaky lepsi SUV.jen ta oranice mi tam nesedi.oranice je totiz jeden z nejtezsich a nejzakernejsich terenu vubec.na suche oranici projedes kolikrat i s tou ? 120 ale dostava silene naprdel podvozek (cepy,rizeni a zveseni kol) to plati pro vsechna priblizovadla krome vznasedla
 ,no na to co pises tak bude nej samuraj ale postaci niva nebo nejaky lepsi SUV.jen ta oranice mi tam nesedi.oranice je totiz jeden z nejtezsich a nejzakernejsich terenu vubec.na suche oranici projedes kolikrat i s tou ? 120 ale dostava silene naprdel podvozek (cepy,rizeni a zveseni kol) to plati pro vsechna priblizovadla krome vznasedla  ,na mokre zahucis i s vejdou nebo sebelepsim offroadem ( i s traktorem).vyber si auto ktere ti bude sedet do "ruky" a bude se ti libit ostatni zjistis casem.naklady na ND,pruchodnost atd.budes stejne resit az ziskas nejakou praxi s offroudenim
 ,na mokre zahucis i s vejdou nebo sebelepsim offroadem ( i s traktorem).vyber si auto ktere ti bude sedet do "ruky" a bude se ti libit ostatni zjistis casem.naklady na ND,pruchodnost atd.budes stejne resit az ziskas nejakou praxi s offroudenim  
			
			
									
									
						 ,no na to co pises tak bude nej samuraj ale postaci niva nebo nejaky lepsi SUV.jen ta oranice mi tam nesedi.oranice je totiz jeden z nejtezsich a nejzakernejsich terenu vubec.na suche oranici projedes kolikrat i s tou ? 120 ale dostava silene naprdel podvozek (cepy,rizeni a zveseni kol) to plati pro vsechna priblizovadla krome vznasedla
 ,no na to co pises tak bude nej samuraj ale postaci niva nebo nejaky lepsi SUV.jen ta oranice mi tam nesedi.oranice je totiz jeden z nejtezsich a nejzakernejsich terenu vubec.na suche oranici projedes kolikrat i s tou ? 120 ale dostava silene naprdel podvozek (cepy,rizeni a zveseni kol) to plati pro vsechna priblizovadla krome vznasedla  ,na mokre zahucis i s vejdou nebo sebelepsim offroadem ( i s traktorem).vyber si auto ktere ti bude sedet do "ruky" a bude se ti libit ostatni zjistis casem.naklady na ND,pruchodnost atd.budes stejne resit az ziskas nejakou praxi s offroudenim
 ,na mokre zahucis i s vejdou nebo sebelepsim offroadem ( i s traktorem).vyber si auto ktere ti bude sedet do "ruky" a bude se ti libit ostatni zjistis casem.naklady na ND,pruchodnost atd.budes stejne resit az ziskas nejakou praxi s offroudenim  
- 
				dalas
- Administrátor
- Příspěvky: 3515
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Pro čtyřkolky platí Murphyho zákon: Auto s pohonem všech kol zapadne na hůře přístupném místě. Tím chci říct, že to stejně budeš zkoušet až na hranu a problémům se nevyhne?. To umění offroudit je v tom, posoudit možnosti auta a odhadnout záludnosti terénu. Mnohý se dá zvládnout technikou jízdy. Já osobně používám Isuzu Trooper, papírově z 1984, ale je to lepenka (nepůvodní motor turbo bez turba a pod). Zrovna přední náprava je originál z Frotery. Toto auto má velmi příbuzné agregáty s Fronterou I. Pokud bych udělal nejakou pomyslnou stupnici mezi SUV a čistým offroudem, tak obě tyto auta bych zařadil někam do prostřed. Doporučuji si přečíst offroaďácký fóra, kde zjistí?, co je důležitý (křížení, světlá výška, volnoběžky, uzávěry atd.) To si zkonfrontuj s Fronterou a udělej si úsudek sám. Osobně, pokud je to za dobrou cenu, tak do začátku to není špatný. Jinak souhlas s vhoolem. Ta oranice se mnohdy těžko odhaduje, zejména je li zafouklá sněhem 
			
			
									
									
						