ATN 4k 3-14
Napsal: čtv 31.10.2019, 19:04
Zdavím,
chci se zeptat , jestli má někdo podobnou skušenost.
Puškohled jsem zakoupil loni v říjnu od Šubrta.
Měsíc to bylo u nich na montáž. Poprvé jsem s tím vyrazil v květnu letošního roku. Z ruky jsem stím střelil starou lišku a 5 liščat tak na 70 m. Byl jsem z toho nadšený, jak to ukazuje. Pak jsem 2 měsíce nikde nebyl. Potom jsem večer vyrazil na jeteliště, ukazovalo to s porovnáním s Yukonem nádherně. Přišlo mi tam 11 prasat. Jedno jsem si vybral na 70 metrů tutová rána na krk a prase jsem netrfil. Po přehrání videa ani neznačilo. Barva nikde. Tak jsem si myslel, že jsem ho prostě chybil. Šel jsem tam druhý den znovu a přišla mi tam liška 60 m a zase netefil. Tak si říkám, že je něco špatně. Další den jsem dal karton 1x1 m uprostřed s klasickým terčem na 80 m. Já netefil ani ten karton. Dal jem věší a šlo to o 50 cm doprava a 70 cm dolu. Po znovu nastřelení to 6 ran od nastřelení drželo pak jem zase chybil 2 prasata. Znuvu jsem to nastřelil, teď to drželo osu, ale šlo to o 20cm nahoru. Po telefonickém jednání s někým od Šubrta mi zdělili ať si přečtu návod a provedu aktualizaci. Já jsem jim znovu řekl, že je tam nahraná poslední dostupná aktualizace. Bylo mi řečeno, že jim to mám doručit a že to budou řešit. Mám už to tam 6 týdnů a nic. Po telefonátu mi bylo řečeno, že je to bylo odesláno do Anglije. Mimo jiné tam ještě nefungoval režim spánku, vypínalo se to natvrdo. A ješte se se na fotkách ani na videjích v denním režimu nezobrazoval záměrný kříž, datum ani čas. Nevším jsem si, že na vyřízení reklamace mají 2 měsíce. A to už tam mám 3 přísvit. Mám z toho smýšené pocity. Díky Honza
chci se zeptat , jestli má někdo podobnou skušenost.
Puškohled jsem zakoupil loni v říjnu od Šubrta.
Měsíc to bylo u nich na montáž. Poprvé jsem s tím vyrazil v květnu letošního roku. Z ruky jsem stím střelil starou lišku a 5 liščat tak na 70 m. Byl jsem z toho nadšený, jak to ukazuje. Pak jsem 2 měsíce nikde nebyl. Potom jsem večer vyrazil na jeteliště, ukazovalo to s porovnáním s Yukonem nádherně. Přišlo mi tam 11 prasat. Jedno jsem si vybral na 70 metrů tutová rána na krk a prase jsem netrfil. Po přehrání videa ani neznačilo. Barva nikde. Tak jsem si myslel, že jsem ho prostě chybil. Šel jsem tam druhý den znovu a přišla mi tam liška 60 m a zase netefil. Tak si říkám, že je něco špatně. Další den jsem dal karton 1x1 m uprostřed s klasickým terčem na 80 m. Já netefil ani ten karton. Dal jem věší a šlo to o 50 cm doprava a 70 cm dolu. Po znovu nastřelení to 6 ran od nastřelení drželo pak jem zase chybil 2 prasata. Znuvu jsem to nastřelil, teď to drželo osu, ale šlo to o 20cm nahoru. Po telefonickém jednání s někým od Šubrta mi zdělili ať si přečtu návod a provedu aktualizaci. Já jsem jim znovu řekl, že je tam nahraná poslední dostupná aktualizace. Bylo mi řečeno, že jim to mám doručit a že to budou řešit. Mám už to tam 6 týdnů a nic. Po telefonátu mi bylo řečeno, že je to bylo odesláno do Anglije. Mimo jiné tam ještě nefungoval režim spánku, vypínalo se to natvrdo. A ješte se se na fotkách ani na videjích v denním režimu nezobrazoval záměrný kříž, datum ani čas. Nevším jsem si, že na vyřízení reklamace mají 2 měsíce. A to už tam mám 3 přísvit. Mám z toho smýšené pocity. Díky Honza