Vábničky na dravce

Kdo co používá a jak mu to funguje :-)
Odpovědět
Prazub
Nový návštěvník
Příspěvky: 3
Registrován: úte 08.2.2011, 7:25

Vábničky na dravce

Příspěvek od Prazub »

Dobrý den. Jsem ůplný začátečník. Rád se toulám přírodou. Chtěl bych si pořídil vábničku na dravce (jestřáb, sokol, káně apod...) Také vábničku na sovy. Prosím Vás zkušené odborníky s radou, co koupit a jaké s tím máte zkušenosti. Jak na takové vábení sovy nebo dravce postupujete. S čím mám počítat. Chci jen tyto opeřence z nadšení přivábit co nejblíž a spatřit nebo vyfotit, ne lovit! Mám jako laik a pouhý nadšenec vůbec šanci? Je to ůčinné? Díky za rady.
rimar77
Zkušený diskutér
Příspěvky: 1361
Registrován: ned 29.3.2009, 14:49
Bydliště: jižní čechy

Re: VÁBNIČKY NA DRAVCE.

Příspěvek od rimar77 »

no vzhledem k tomu že je lov dravců v ČR zakázaný tak v podstatě i možnosti jak je přivábit jsou u nás zakázany, například výrovka ty by určitě fungovaly ale je zakázána. Jediný co můžeš zkusit udělej jim návnadu,spolehlivě chodili po té co si zvykli i na syrové ryby ale z toho zase nebude nic moc fotka jak se cpe rybinou :lol: takže hledej kde sedává při lovu a zkus je nafotit tam
Onďa
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 230
Registrován: pon 01.2.2010, 15:26
Bydliště: Brno

Re: VÁBNIČKY NA DRAVCE.

Příspěvek od Onďa »