Nissan X-Trail
Re: Nissan X-Trail
Proč na začátku, L-200 nebo Ranger se Ti nelíbí?
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Nikon D-3100
Re: Nissan X-Trail
Leon-to jsem zapoměl,hned jak jsem koupil,hned jsem vyhodil zadní sedadla.Také jsem se musel naučit jezdit s lokty u těla
,to jsem v Range Roveru V8 nemusel.S nim jsem několikrát musel shánět lakatoš,aby mě vytáhnul.

Re: Nissan X-Trail
nevím táta má pajero tdi rv 2005 a už tam vyměnil toho za tolik kolik by stálo druhé... forda neznám, vím jen že jeho nafťáky jsou choulostivé jak hrom a ne zrovna držáky (dci) ještě mě napadl starší nissan patrol ale to jsou jen 3l - 6tiválec a žrout...Lotr píše:Proč na začátku, L-200 nebo Ranger se Ti nelíbí?
Do teď jezdím za 13l LPG nyní po 14kč/1l, kdyby se tak dal koupit nějaký doblecab v benzínu s manuálem, hodit dozadu 80l bombu a je tam furt místa jako kráva...
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Nissan X-Trail
Co koukám do bazarových cen, tak Tě to vyjde nastejno, Nissan DoubleCab nebo Mitsubishi L-200, ta auta jsou si docela podobná, můžeš si je srovnat na Leonově odkazu. S Rangerem moc zkušeností nemám, jediný pořádný jezdí vedle v honitbě, ale jeho majitel je velice zručný automechanik, koupil ho ve slušném stavu, ale celý ho rozebral, za rok (!) ho v podstatě zrepasoval, resp. upravil do podoby dle vlastních představ a teď jezdí v podstatě s novým autem.
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Nikon D-3100
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 1907
- Registrován: úte 13.10.2009, 21:01
Re: Nissan X-Trail
Jimny - no, trochu to přeháníte, jezdil jsem s tím nějakou chvíli v nějaké nouzy, a se svými 2m a rozložitou postavou jsem to dával. Pohodlím bych to ale nenazval. Nicméně, to auto projede hodně, ale nic se do něj nevejde. Na silnici pro silné povahy, ale to i Defender, Gaz, Aro....
Doublecab jsem jezdil v Africe. Dají se i delší štreky (což tam znamená třeba 1000 km), pevná suchá půda OK, bahno horší, v poušti jsem ho utopil, i když jsem dost podhustil. Váha a délka... pohodlí je relativní pojem
Navaru nebrat, jednak co vím tak se serou, druhak má ji známý, jezdil jsem s tou jeho, v terénu taky bída, zahrabe se a pověsí na spodek dost snadno. Rejd mizerný, couvá se s tím na prd, a otáčet se s tím v lese....
L-200 má velmi dobrý kamarád, problémy s ní nemá, v terénu lepší jak Navara, ale 4Runner byl řekl bych o trochu lepší.
Hilux - nemám moc zkušeností, kolegové lesáci říkali, že na tom odchází spojky, ale nevím, co s tím prováděli. Osobně znám jednoho, má Kiu, a spojky mu na ní jen hoří. Od té doby co jsem s ním jednou jel, se už ale vůbec nedivím a jako referenci to neberu

Doublecab jsem jezdil v Africe. Dají se i delší štreky (což tam znamená třeba 1000 km), pevná suchá půda OK, bahno horší, v poušti jsem ho utopil, i když jsem dost podhustil. Váha a délka... pohodlí je relativní pojem

Navaru nebrat, jednak co vím tak se serou, druhak má ji známý, jezdil jsem s tou jeho, v terénu taky bída, zahrabe se a pověsí na spodek dost snadno. Rejd mizerný, couvá se s tím na prd, a otáčet se s tím v lese....
L-200 má velmi dobrý kamarád, problémy s ní nemá, v terénu lepší jak Navara, ale 4Runner byl řekl bych o trochu lepší.
Hilux - nemám moc zkušeností, kolegové lesáci říkali, že na tom odchází spojky, ale nevím, co s tím prováděli. Osobně znám jednoho, má Kiu, a spojky mu na ní jen hoří. Od té doby co jsem s ním jednou jel, se už ale vůbec nedivím a jako referenci to neberu


S trofejemi je to jako s ženami. Nejlepší je ta příští.
Re: Nissan X-Trail
Díky za odpovědi a omluva za OT, nicméně Nissan-nissan - xtrail- navara
Musím dodat, že jezdím tak 1% terén (polní a lesní cesty) a zbytek asfalt. Vozím toho dost - znáte to vercajk do revíru krom flinty z auta přes sezónu nevytahuju. Do toho rodina - žena, dva malí partizáni a barvář. Výjezd na chatu na víkend znamenal vázání podvozku kočárku na střechu Frontery...ale mám v kufru LPG nádrž, to vezme dost místa. Zvěř do 80kg vozím normálně vzadu na rezervě, což je výhoda, barva je jen zvenčí- někdy ji i opláchnu
ženská jenom koulí očima
Na dvě auta a jejich provoz teď není rodinných financí s ženskou na mateřské. Zatím teda beru předběžně L200 a hilux do užšího výběru.
Až bude na auta dvě - tak je to jednoduché - nějaké VW cestovní kombi 4x4 a pro sebe lehce upraveného Jima nebo samuraje - má ho přizvedlého kolega z honitby a to co to auto dokáže projet jen na špuntech a bez uzávěrek (v blátě ave sněhu po lakatošovkách) je neskutečné - a to nás bylo v autě 5chlapů a pes! Tam kde bych s fronterou ani nepomýšlel vjet - tam se se samem vyškrábal bez nějakých větších problémů, akdyž zapadl? Normálně vyhopsal a to jsem už chtěl jít pro lopaty... dát tomu navijáky na obě nápravy axelocky, tak snad vyjede všude a stáhne všechno. měl 1,3benzin prý nemá problém - když potřebuje tahat dá redukce a o tom to je. Žádný velký tereňák nemůže projet to co sam, pokud nemá brutální obutí a špéry na obě nápravy - je prostě těžký a dlouhý
Bývalý švagr měl Hiluxe v automatu D3D, jeli jsem pro dva lončáky z jara na zaseté a místy podmáčené pole, zimní gumy - mírný neznatelný kopec a nemohl se hnout, musel to brutálně rozjíždět, než na po x-té vyjel. Se dívím, že z toho nebyl tenkrát průser... jak tankodrom.

Musím dodat, že jezdím tak 1% terén (polní a lesní cesty) a zbytek asfalt. Vozím toho dost - znáte to vercajk do revíru krom flinty z auta přes sezónu nevytahuju. Do toho rodina - žena, dva malí partizáni a barvář. Výjezd na chatu na víkend znamenal vázání podvozku kočárku na střechu Frontery...ale mám v kufru LPG nádrž, to vezme dost místa. Zvěř do 80kg vozím normálně vzadu na rezervě, což je výhoda, barva je jen zvenčí- někdy ji i opláchnu


Na dvě auta a jejich provoz teď není rodinných financí s ženskou na mateřské. Zatím teda beru předběžně L200 a hilux do užšího výběru.
Až bude na auta dvě - tak je to jednoduché - nějaké VW cestovní kombi 4x4 a pro sebe lehce upraveného Jima nebo samuraje - má ho přizvedlého kolega z honitby a to co to auto dokáže projet jen na špuntech a bez uzávěrek (v blátě ave sněhu po lakatošovkách) je neskutečné - a to nás bylo v autě 5chlapů a pes! Tam kde bych s fronterou ani nepomýšlel vjet - tam se se samem vyškrábal bez nějakých větších problémů, akdyž zapadl? Normálně vyhopsal a to jsem už chtěl jít pro lopaty... dát tomu navijáky na obě nápravy axelocky, tak snad vyjede všude a stáhne všechno. měl 1,3benzin prý nemá problém - když potřebuje tahat dá redukce a o tom to je. Žádný velký tereňák nemůže projet to co sam, pokud nemá brutální obutí a špéry na obě nápravy - je prostě těžký a dlouhý
Bývalý švagr měl Hiluxe v automatu D3D, jeli jsem pro dva lončáky z jara na zaseté a místy podmáčené pole, zimní gumy - mírný neznatelný kopec a nemohl se hnout, musel to brutálně rozjíždět, než na po x-té vyjel. Se dívím, že z toho nebyl tenkrát průser... jak tankodrom.
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
-
- Nový návštěvník
- Příspěvky: 48
- Registrován: ned 17.4.2011, 22:20
Re: Nissan X-Trail
Jak pročítám jednotlivé příspěvky kolegů tak jsem trochu rozpačitý.Asi opravdu není vozidlo,které by vyhovovalo klasickému českému myslivci,za kterého se,doufám,všichni považujeme.Nissan válcuje v prodeji teréňáků veškerou konkurenci,ale zde na foru dostává co proto.Ani Toyota nic moc.Snad ještě Ford.Asi bude potřeba obeslat výrobce, aby pro českého myslivce vyrobili vozidlo,které nebude hnít,pít jak velbloud po měsíci v poušti,nezapadne na mokré trávě, vyjede kopec do pravého úhlu,odveze rodinu a odveze výřad po naháňce.Dle mého názoru je vždy něco pro a proti,ideal není.Lovu lesu 

Re: Nissan X-Trail
...do pr...už - tak mi poraď modernější bezpečnější auto na benzin (ať tam můžu vrazit LPG) s manuální převodovkou a redukcema a jakž takž kufrem - prostě modernější analogii té pitomé frontery pro českého myslivce - prostě není...
ANEBO VÍŠ O NĚČEM? Sem s tím, rád si nechám poradit. Stačí mi jen lepší pasivní bezpečnost a jinak jen to co umí a na co má frontera A long. Benzin, manuál, redukce, 16ky kola a kombi kufr - ideál pro českého myslivce, který nevykrádá pravidelně banky aby mohl natankovat
ANEBO VÍŠ O NĚČEM? Sem s tím, rád si nechám poradit. Stačí mi jen lepší pasivní bezpečnost a jinak jen to co umí a na co má frontera A long. Benzin, manuál, redukce, 16ky kola a kombi kufr - ideál pro českého myslivce, který nevykrádá pravidelně banky aby mohl natankovat

Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Nissan X-Trail
Pokud trváš na benzínu, tak asi jedině Land Rover discovery 2 V8 4,0l, dělala se do roku 2004. Pak Land Rover discovery 3 V8 4,4l - ta je velmi bezpečná. Nebo Toyota land cruiser a Jeep grand cherokee. Velkých off roadů se s benzínem moc nedělá.
Motivační citát pro tento den:
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 1907
- Registrován: úte 13.10.2009, 21:01
Re: Nissan X-Trail
Mossberg> to bude tím, že ideál neexistuje
. Ale čím ten Nissan válcuje prodeje, když od Patrola neudělali dobrý auto, to by mě docela zajímalo. Jestli ono to nebude tím, že v současnosti je móda ta, že si SUV kupujou lidi do města a na nákupy, protože "to má prostorný dobře řešený kufr", nebo "protože je to vysoký a je z toho dobře vidět" a nebo "protože je to přeci bezpečný" a kterým udělátka pro jízdu v terénu leda tak komplikují život, protože asfalt neopustí.
Podle mě, první krok rozhodování, který musí každý soudruh udělat je ten, jestli dva specialisty (osobák na silnici, a off do lesa) nebo jeden univerzál (SUV na vše). A pokud univerzál, musí se smířit s tím, že to bude za cenu kompromisů. Chtít auto, které bude pohodlné na silnici, nebude žrát a rodina si při cestě za babičkou na Moravu nevykouše jazyk a plomby ze zubů, a přitom to projede to samé, co auto s pevnými nápravami, listovými pery, brutálním krouťákem a třema špérama, to je jako chtít hodinky se splachovacím záchodem. A pak jsou tu ty otázky - pickup nebo wagon, nafta nebo benzín....


Podle mě, první krok rozhodování, který musí každý soudruh udělat je ten, jestli dva specialisty (osobák na silnici, a off do lesa) nebo jeden univerzál (SUV na vše). A pokud univerzál, musí se smířit s tím, že to bude za cenu kompromisů. Chtít auto, které bude pohodlné na silnici, nebude žrát a rodina si při cestě za babičkou na Moravu nevykouše jazyk a plomby ze zubů, a přitom to projede to samé, co auto s pevnými nápravami, listovými pery, brutálním krouťákem a třema špérama, to je jako chtít hodinky se splachovacím záchodem. A pak jsou tu ty otázky - pickup nebo wagon, nafta nebo benzín....


S trofejemi je to jako s ženami. Nejlepší je ta příští.
Re: Nissan X-Trail
>BwanaHunter - konečně to někdo rozsekl, amen!
Celé tohle vlákno jsi shrnul do několika vět 


ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Nikon D-3100
-
- Nový návštěvník
- Příspěvky: 48
- Registrován: ned 17.4.2011, 22:20
Re: Nissan X-Trail
100 pro souhlas s BwanaHunterem. 

Re: Nissan X-Trail
nesouhlas -i ve Fronteře se dá v pohodlí (já nemám problém) odjet po asfaltu trasa min.100km a 100km zpět a přitom vyjet )a taky bezpečně sjet) s familí a bagáží lesní kamennou cestou i do (z) většího kopce k chalupě někdy i ve sněhu a přitom za víkend nespálit cisternu nafty nebo benzinu, nebo něco urvat a spálit spojku.
To co bych si představoval se dneska prostě nedělá - a je jasné že s takovým (rodinně pracovním) autem neočekávám průjezd místy která projede třeba deff, uaz, sam nebo jim či nějaký off speciál
To co bych si představoval se dneska prostě nedělá - a je jasné že s takovým (rodinně pracovním) autem neočekávám průjezd místy která projede třeba deff, uaz, sam nebo jim či nějaký off speciál
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Nissan X-Trail
Já si myslím, že by pro Tebe byla ideální ta Discovery 3 generace. Pohodlí obýváku a průchod terénem určitě minimálně jako frontera. A dá se jednoduše přizvednout jen jiným posazením čidel. Jukni na ní.
Motivační citát pro tento den:
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Vykašli se na motivační citáty, nalej si sklenku Jamesonu a pusť si pořádnej metal!!!
Re: Nissan X-Trail
Já si pořád Zbrojováku myslím, že ta L-200 s korbou by Ti slušela taky. Když na korbu dáš plastovou střechu a nebudeš v tom vozit dřevo, siláž nebo 7 ulovených prasat, tak Ti to jako nákladový prostor pro kočárek, bagáž, zásoby na chatu a další bohatě poslouží a rodinka si pohodlně posedí v kabině. Jel jsem s tím jako spolujezdec na trase Žatec - Hradec Králové a žádné nepohodlí jsem nepociťoval. Pr...l Tě bude po 500 kilometrech bolet i v Oktávce nebo velice pohodlném Opelu Omega, taky vyzkoušeno.
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Nikon D-3100