 
 http://www.youtube.com/watch?feature=en ... -7bgMgRYqw
Ptám se taky na dané úskalí, bavil jsem se o tomto prolému s majitelem nové Mits.L200 a říkal že už se mu 2x dostala nafta do oleje(2xvýměna po 5tis kč), díky zanesení filtru dpf. Radili mu prý při koupi v autosalonu, že když jezdí krátké trasy, má to jednou týdně vytáhnout za město a projet 20minut. On prý jezdí jen dlouhé... a stejně průsercuril píše:jak řešíte filtr dpf? odstraníte ho? dík
 . Měl jsem 2,0 103kw rok 2007 najeto 123 000 a pravidelně servisováno v Suzuki Přerov. A pod 11,5 jsem se na silnici nedostal ani za prase.Město jsem vůbec nejezdil.Jen silnice I tř.a kus dálnice. Do honitby cca 35km a z5. V honitbě 2km po asfaltu. Jsem šťastný,že je z domu. ten motor vůbec netáhne odspodu. Do 3500ot je to lenivá mrcha a pak zas žere a řve. Najel jsem s GV cca 30t ,než jsem ji prodal.
 . Měl jsem 2,0 103kw rok 2007 najeto 123 000 a pravidelně servisováno v Suzuki Přerov. A pod 11,5 jsem se na silnici nedostal ani za prase.Město jsem vůbec nejezdil.Jen silnice I tř.a kus dálnice. Do honitby cca 35km a z5. V honitbě 2km po asfaltu. Jsem šťastný,že je z domu. ten motor vůbec netáhne odspodu. Do 3500ot je to lenivá mrcha a pak zas žere a řve. Najel jsem s GV cca 30t ,než jsem ji prodal.Zpět na „Offroad aneb čím do revíru?“