Suzuki Grand Vitara
-
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 157
- Registrován: stř 02.9.2009, 10:54
- Bydliště: Jablunkovský průsmyk
Re: Suzuki Grand Vitara
Ženě jsem pořídil GW v roce 2010. Byl to ročník 2006 z Němec a nalítaných 34000 km (skutečných). Jezdí to tedy 5 let, teďka tuším celkem 70000 km. Je to tedy klasika 5ti dveřák 2,0 103 KW. Žena s tím jezdí do práce 2 km tam a 2 km zpět, co druhý den do stáje 10 tam a 10 zpátky. Spotřeba 9,5 -10 léto, 10 - 10,5 zima. Jednou jsem měl auto na delší trasy v servisu a musel jsem na Slovensko na víkend s tou GW. Liptovský Mikuláš, tatry a okolí bez dálnice. Najeto cca 570 km, reálná spotřeba (plná nádrž - plná nádrž) 7,7 L - spadla mi čelist. Pravdou ale je, že jsem řídil já. U ženy by byla spotřeba jinde. Jinak ale pravdou je, že při dálničním průměru 140 km/hod je spotřeba už přes 10 L.
-
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 220
- Registrován: úte 16.10.2007, 19:58
- Bydliště: Střední povltaví
Re: Suzuki Grand Vitara
Bych se nedivil jet ráno 2km odpoledne to samé ani těch 10km není na slušné ohřátí motoru.Proto tak papá.
8x57JRS,bordík
Re: Suzuki Grand Vitara
Co průchodnost např. bláto nebo sníh? Mi ty ramena připadají hodně dole a ubírají poměrně dost ze světlé výšky.
Máte to někdo zvedlé a o kolik cm? A co to obnáší finančně a jak se to pak chová?
Díky
Máte to někdo zvedlé a o kolik cm? A co to obnáší finančně a jak se to pak chová?
Díky
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
- Zdenek41
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 3179
- Registrován: ned 24.9.2006, 16:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Suzuki Grand Vitara
U Vitar je dost velký průser se stále podchlazeným motorem. Proste studený auto žere, někdy stačí vyměnit termostat za 88 většinou jsou zde montované 82.
Za 7l jezdím i já na dálku, ale rychlost nesní přelézt přes 120 mám ještě starý model 1,6 I s rámem a průchodnost je dobrá.
Průchodnost je dobrá, zvedat nic nedoporučuji trpí homoklouby. A ty stojí dooost.
Za 7l jezdím i já na dálku, ale rychlost nesní přelézt přes 120 mám ještě starý model 1,6 I s rámem a průchodnost je dobrá.
Průchodnost je dobrá, zvedat nic nedoporučuji trpí homoklouby. A ty stojí dooost.
Re: Suzuki Grand Vitara
http://www.sauto.cz/osobni/detail/suzuk ... oFrom=list
lze tento model nějak rozumně zvednout, existuje nějaký kit, nebo jak to máte zvedlé, pokud máte, co naviják, řešitelný, máte někdo?
lze tento model nějak rozumně zvednout, existuje nějaký kit, nebo jak to máte zvedlé, pokud máte, co naviják, řešitelný, máte někdo?
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Suzuki Grand Vitara
Pre orientaciu:
https://www.offroad24.de/de/sitemap/1007070.html
(stresne nosice, disky, tlmice, podvozkove sady, rozsirenie, ochranne kryty, navijaky a montazne sady)
https://www.offroad24.de/de/sitemap/1007070.html
(stresne nosice, disky, tlmice, podvozkove sady, rozsirenie, ochranne kryty, navijaky a montazne sady)
458 SOCOM, 9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, .257 Weatherby Magnum, 6mm Norma BR, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Every Shot Counts
Re: Suzuki Grand Vitara
Tak jsme koupili GV r.2008 v dobrém stavu za rozumný peníz.
1) může mi někdo z majitelů přiblížit systém ovládání pohonu N-4H-4H lock-4L lock?
2) budu potřebovat dokoupit a) tažné b) mřížku dovnitř c) nerez rám s integrovaným šusplechem a přípravou na naviják
Máte někdo tip kde koupit za rozumný peníz?
1) může mi někdo z majitelů přiblížit systém ovládání pohonu N-4H-4H lock-4L lock?
2) budu potřebovat dokoupit a) tažné b) mřížku dovnitř c) nerez rám s integrovaným šusplechem a přípravou na naviják
Máte někdo tip kde koupit za rozumný peníz?
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
-
- Pravidelný diskutér
- Příspěvky: 152
- Registrován: ned 11.10.2009, 19:42
- Bydliště: Královehradecko
Re: Suzuki Grand Vitara
Po zkušenostech s trubkoslávou co se jí říká rám ti radím, na naviják instaluj do nárazníku Multimount a naviják voz v kufru.
Ochráníš si ho před solí, blátem a pod. Rám ti při "opření" udělá podstatně víc škody než užitku.
Ochráníš si ho před solí, blátem a pod. Rám ti při "opření" udělá podstatně víc škody než užitku.
Re: Suzuki Grand Vitara
No, už mi potvrdilo vícero uživatelů, na rám se vykašlat. Nicméně máte to auto podkrytované nějak a když čím? U Vitary není ani obyč. šusplech, na fronteře to byl standard.
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Suzuki Grand Vitara
Susplech by ti mohol urobit na mieru sikovnejsi automechanik, alebo klampiar. Mne to pred rokmi urobil chlap na Patrol, kombinacia nerez a hruby dural. Nebolo to drahe a ani prehnane tazke, z nerezu bol len jeden panel.
Multimount na navijak je sice lakavy, ale je to strasna pakaren. Tahat sa s tym z kufra, namontovat... Kdesi v rozmocenom hlbokom blate alebo snehu uplna chutovka. Navyse to hrozne trci pred auto a uplne obmedzuje najazdovy uhol. Toto je spravne riesenie:

Multimount na navijak je sice lakavy, ale je to strasna pakaren. Tahat sa s tym z kufra, namontovat... Kdesi v rozmocenom hlbokom blate alebo snehu uplna chutovka. Navyse to hrozne trci pred auto a uplne obmedzuje najazdovy uhol. Toto je spravne riesenie:

458 SOCOM, 9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, .257 Weatherby Magnum, 6mm Norma BR, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Every Shot Counts
Re: Suzuki Grand Vitara
jo to už jsem koukal na ty fotky a odkaz, stojí to 30tis a výkon to má jen 2,2tuny - doporučuje se mít výkon 2x hmotnost vozu, gv má podle tp nejvyšší povolenou cca 2tuny - takže o ničem - možná že by tam šlo namašlit něco s výkonem 3,5tuny ale zřejmě to sníží nájezd. úhel - ona už tak ta Gv je tak nízká že hrůza - je to v podstatě jen přizvedlý osobák - 20cm je slabé, sám jsem zvědav kde s tím vůbec budu moct zajet aobávám se, že tam kam jsem si troufnul fronterou, s tímhle asi něco brzo urvu
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Suzuki Grand Vitara
Odkaz napoveda hlavne o spravnom umiestneni navijaku, nie o tom, ze je drahy a poddimenzovany vzhladom na auto. Predpokladam, ze v aj v CR sa najde viacero schopnych firiem, ktore to kvalifikovane namontuju. Osobne by som uvazoval o vymene pruzin a tlmicov, ponuka je slusna takze sa bude dat skombinovat pomer kvalita/cena. Nasledne o kusok vacsie pneu, avsak vzhladom na motorizaciu, jazdnu dynamiku a spotrebu by som isiel hore len o jedno-dve profilove cisla. Ale kazdy centimeter je dobry...
458 SOCOM, 9,3x62mm, .338 Remington Ultra Magnum, .300 Winchester Magnum, 7mm-08 Remington, .260 Remington, 6,5x47mm Lapua, .257 Weatherby Magnum, 6mm Norma BR, .44 Magnum, 9mm Luger, 16/70, .22 LR
Every Shot Counts
Every Shot Counts
Re: Suzuki Grand Vitara
v TP mám 225/70/R16 anebo 215/70/R16 anebo 225/65/R17 - nic víc tam stejně nedám, protože už tak mám kolo celkme blízko předku podběhu. Frontera jezdila na 235/70/R16 čili jen o maličko větší gumy. ale se světlostí a uskládání spodku byla prostě ve stylu standard offroadů - u GV není ani schovaný výfuk pod rámem, normálně leze dolů jak u osobáku. Ramena začínají někde v 1/3 kola, a spodek chladiče a trubka serva, je na předku nejníže a hned na prvním místě - ani si nedali práci to zvednout výš, o podkrytování ani nemluvím. Stavěné je to jako čisté SUV - systém pohonu je ale výrazně lepší než nějaký haldex, + jsou redukce a uzávěrka mezinápr. diffu.- jinak je to čisté SUV - snadno utopitelný vůz...
No nic, musím to nechat přizvednout a dobře podkrýt, jinak první vyjížďka do revíru mimo cesty a bude zle.
No nic, musím to nechat přizvednout a dobře podkrýt, jinak první vyjížďka do revíru mimo cesty a bude zle.
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Suzuki Grand Vitara
Nabral jsem plnou na renomované pumpě, kde berou naše firemní auta a nebyl problém. Auto po pár svižnějších jízdách v kopcích - to jsem jen zkoušel jak táhne motor a vytočil jsem to do 5-6tis - začalo poškubávat, sem tam vynechávat, tak jsem ubral a v klidu dojel 30km domů. Další den jsem ani nemohl odjet od baráku, cukalo, škubalo, jakby jelo někdy na 3válce, buď nedostávalo palivo anebo nešla jiskra do celého zapalování a rozblikala se oranžová kontrolka motoru. Dojel jsem kousek do servisu k známému, vypl motor, nebyl tam už. Nastartoval jsem, kontrolka nesvítila ani neblikala a auto jelo zase asi 20km naprosto v pohodě - při svižnější jízdě byl jen cítit typický smrad z katalyzátoru. Dojedu pak k němu na diagnostiku - vada načtená jen jedna - katalyzátor - nespálená směs, čili jelo chvíli fakt jen na 3válce. Ze servisu jsem odjel, že se nedá nic zjistit, jedu to projet, jeden škubanec, auto chcíplo a už jsem ho nenatočil - vždy jen krátce zabublalo, motor zatarokoval a zdechl. Odtlačil jsem to z křižovatky a dnes odtah.
Máte tip v čem by to mohlo být, nebo setkal už se někdo s něčím podobným?
Motor r.v.2008 2.0i - bez úprav. Jsem pechfógl, auto máme ani ne 14dní a už je nepojízdné...
Máte tip v čem by to mohlo být, nebo setkal už se někdo s něčím podobným?
Motor r.v.2008 2.0i - bez úprav. Jsem pechfógl, auto máme ani ne 14dní a už je nepojízdné...

Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Suzuki Grand Vitara
diagnóza určena: vyměněn snímač polohy klikové hřídele mezi převodovkou a motorem, jinak neměnili nic... auto prý jede, dnes si pro něj jdu, tak jsem zvědavý...
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s