Reference na offroady
No, myslím že je +- jedno, jaký offroadem tam jezdíte, ale hlavní je si uvědomit, jakým stylem se tam jezdí, protože se se spotřebou dostat pod 10l jen tak nejde, vím o čem mluvím, měl jsem off s 1.3 a teď mám 2.5TD. A že to hnije? no tak s tím je nutné se smířit a věnovat se antikorozní ochraně. A kdo se stím smířit nechce, Nechť do lesa nejezdí, na asfaltu mu auto vydrží déle.
Průjezdnost? Nejvíc ji ovlivňuje článek mezi pedály a volantem, pak pneu a auto.
Průjezdnost? Nejvíc ji ovlivňuje článek mezi pedály a volantem, pak pneu a auto.
Offroad
S tím plně souhlasím, já jsem jenom chtěl říct, že NIVA v žádném případě není výhra, až je nová nebo stará... ty zmetky, který nám sem dodávají se mi vůbec nelíbí a můžou jezdit třeba plyn... já měl kdysi (v r.1988) nový VAZ 2107 na tehdejší poměry luxus... ale po třech letech se na laku objevili pukvice... a nová Niva je na tom stejně, vidím to u firem, které je nakoupili a teď nadávají... prostě RUSKÉ auto já tedy NE!, a udr?ovat schniláta nebudu, "bratr si také užíval, teď má starého Samuraje a je spokojený, Nivu už nechce ani vidět". A spotřeba v terénu na redukce, prostě všechno něco stojí, ale ušetří to hodně dřiny.
grand cherokee staci zvednout o 7 cm a dat vetsi kola (30" a vic) a mas offrouda jak vystrizenyho,mam na mysli ale typ ZJ a s prevodovkou Qadratrack.ty kulaty potvory jsou cistokrevny SUV a nepomuze jim uz nic .z vlastni zkusenosti vim ze s jeepici po liftu mam v terenu o dost vetsi sanci nez cokoliv jinyho krome defendra navic kdyz je klouzavo tak se jeep lip ovlada do zatacek nez jakejkoliv jinej "terenak" vsechny offroady co maj vyraditelnej predek tak se na klouzavym chovaj jak tatra.po zapnuti ctyrkolky hrnou predek pred sebou.jeepik nee (ale musi to mit qadratrack)
....se musim pochlubit,to bych nebyl ja.. .
....se musim pochlubit,to bych nebyl ja.. .
Naposledy upravil(a) vhool dne sob 11.8.2007, 22:30, celkem upraveno 2 x.
Re: auto do lesa... do terénu
pane kolego KIA je ukazkovy priklad SUV ( Snadno Utopitelny Vuz ) nic ve zlem ale musel jsem reagovatTT33 píše:Podle mého názoru je zapotřebí auto s rámem Off Road a ne se samonosnou karosérií SUV no a na krátké otáčení zase krat?í auto, které má dobré nájezdové úhly... a pokud možno tak samosvorné diferenciály, mám je a vyplatíse. Mě se lídí PATROL, ale mám KIU. důležité je, že na závěsu mám nosič a z zimě, když něco ulovíte a ono to váží okolo metráku a víc, tak to naložím a jedu... s vozejkem bývá ve sněhu problém i na zaVážení krmelce v zimě je to lepší... u těch SUV bych měl strach na ně tolik naložit, u NIVY se trhají nápravy, má velkou spotřebu a o pohodlí nemluvím, to je jako ve V3S...navíc kvalitní Ruský stroj levný... a hnije... řemeslo braň se, posilovač řízení je za příplatek a pokud není tak za něj chtějí téměř 50tis.... Zato ta Feroza se mi celkem líbí, mají ji dva známí a jsou velice spokojeni... i když do teréni to chce TDI, kvůli spotřebě.
Můj offroad
Tak tohle je muj offroad, něco už z lesa odvezl-pujčuje si ho i táta. Naposledy sem na něm dovezl to selátko, je to Merida, pohon 2x2 (2?lapky na 2 nohy) a celých 24 rychlostí... , vyjede (vytlačí se) podle mě skoro všude, docela malá spotřeba prostě jenom klady, a ještě si člověk zasportuje. Chápu že se to někomu může zdát Možná trochu jako neúcta, ale jelikož si řidičák tred trpev dělám, a nechtěl sem nikoho otravovat, jina možnost dopravy není.Kolo alespoň tolik nepla?í v revíru.
.22, .243., 7x57, 8x57IS, 9mm, 16/70, 12/76
Vhool má pravdu, Jeep je dobré auto, ale kupuje se jako SUV a offroad se z něj staví. Jak píše, stačí dát podložky nad pera a delší tlumiče. Navíc má tu výhodu, že má v základu v zadní nápravě samosvor. Jinakty ten dezén, ten je super, když je nafoukáno na 1,5 atmosféry, tak jsou jako traktor.
To hrnutí předku je většinou důsledek toho, že dané auto nemá mezinápravový dif. Jinak já se v lese přibli?uji Pajerem I, lift 6 cm a pneu Maxxis 32x11,50x15
To hrnutí předku je většinou důsledek toho, že dané auto nemá mezinápravový dif. Jinak já se v lese přibli?uji Pajerem I, lift 6 cm a pneu Maxxis 32x11,50x15
Moc pěkný, koukám Ústecké značky. Jak je to zvedlé, podložky ? Nebo výměny pru?in ?vhool píše:grand cherokee staci zvednout o 7 cm a dat vetsi kola (30" a vic) a mas offrouda jak vystrizenyho,mam na mysli ale typ ZJ a s prevodovkou Qadratrack.ty kulaty potvory jsou cistokrevny SUV a nepomuze jim uz nic .z vlastni zkusenosti vim ze s jeepici po liftu mam v terenu o dost vetsi sanci nez cokoliv jinyho krome defendra navic kdyz je klouzavo tak se jeep lip ovlada do zatacek nez jakejkoliv jinej "terenak" vsechny offroady co maj vyraditelnej predek tak se na klouzavym chovaj jak tatra.po zapnuti ctyrkolky hrnou predek pred sebou.jeepik nee (ale musi to mit qadratrack)
....se musim pochlubit,to bych nebyl ja.. .
CZ 550FS 7x64
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
audi
Nedávno jsem si koupil Audi A6 Quattro 2,8i (rv.97), takže do revíru se budu přiblí?ovat v něm.
Akorát když povezu z revíru něco většího (což se u mě zas tak často nestává) tak budu muset nechat otevřený kufr
nebo si dojet pro vozík.
Akorát když povezu z revíru něco většího (což se u mě zas tak často nestává) tak budu muset nechat otevřený kufr
nebo si dojet pro vozík.
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
jo jo tuareg "brodivost 85 cm " checht mozna s asfaltovim podkladem.onehda jsem tahal v reviru jednoho zazobanyho rybare.mel toho nej tuarega a visel 15cm v blaticku a neslo mu to ani dopredu a ani do zadu.kdyz jsem ho tahal tak jsem ho poprosil aby s tou kravou tezkou pomohl a najednou se ozval "liby zvuk praskajici poloosy na predku
ted vazne,tohle jsou predsi lestenky typu suv a ne offroady.to je tak na polni cestu .timto nechci niokoho urazit ale je to proste fakt
ted vazne,tohle jsou predsi lestenky typu suv a ne offroady.to je tak na polni cestu .timto nechci niokoho urazit ale je to proste fakt