Shodou okolností jsem v těch cca čtyřech týdnech po "Covidové karanténě" byl/mluvil se třemi zkušenými, zapálenými lovci, kteří mají hlaveň v 8,5x55 Blaser objednanou. Ani jeden z nich nevěděl, že náboj používá střely o průměru .338 a všichni si byli jisti, že je náboj odvozený od 6,5x55 ... Jeden je dokonce zkušený handloader, který nabíjí 338 Federal. Byl velmi příjemně překvapen: "Fakt. Nekecej ... To použiju stejné střely"
Pro mě to velmi přesvědčivě dokumentuje sílu marketingu Blaser: "
V podstatě nevím, co to je, ale je to spojené se všemi těmi vzrušujícími, dokonalými věcmi Blaser a myšlenka/pocit mít "to" je tak příjemně dokonalá"
Marketing je o pocitech - od margarínu až po politiky

- hledat fakta je nuda a u takové věci jako Blaser je to i zbytečné - tam je kvalita a výjimečnost zaručená
