to bendy: auti hezky,v terenu sikovny ...ale dost chvaly.sundej ruzovy bryle : za prve cena...pres dveste tacu za deset let stary pajo je HODNE.prodavaj se kolem 150-170 t. za druhy dokud bude ok tak budes spokojenej ale jen co budes kupovat nejakou ptakovinu tak te trefi slak a nedej boze aby odeslo neco na motoru,prevodovce,rozvodovce nebo napravach ... nekrestansky drahy nahradni dily.... no ale preji ti hodne stastnych kilometru a koukej to taky trochu umazat ...je to odporna lestenka
cena byla dost přehnaná.Co se týče náhradních dálů,tak to není taky sranda .Na druhou stranu,spousty běžných věcí opraví? za babku.Mě se podařilo utrhnout v lese brzdové trubky na zadní nápravě,a výměna všech trubek a hadic mě přišla snad na 400 kč.Ode?ly mi uhlíky ve startéru,nastala improvizace,a výsledek,vyndal sem uhlíky ze starteru mé staré škody 105,trochu přibrousil,a jezdím dál.Jinak do nových gum každopádně investuj,je to v terénu dost poznat.Tak a´t se daří a až My?ák dobře slouží
jo jo gumy jsou zaklad.kdyz mas praskacky tak jsou ti veskere vymozenosti k ho....u .nevim jak budes oajo vyuzivat ale je dulezite se zamyslet kolik km najedes procentualne na asfaltu a kolik v terenu a v jakem.(ja najezdim 10%silnice a zbytek teren,spise extrem.proto mam 31x10,5 MT) ale je to individualni a je dobre nad vyberem popremyslet.neni to levna sranda a spatnou volbou nadelas vic skody nez uzitku !!!.pro takove auto jsou fakt gumy alfou a omegou....myslim volba typu obuti.
Ahoj, souhlasím, ty gumy jsou základ. Já mám starou zvlněnou d?unku Isuzu Trooper. Po pár zapadnutích s 50% zimní pneu jsem mírně investoval do protektorů Truck 2000. Jeden kus 215 R15 vyšel kolem 2 táců i s DHL. Mám je na zadku celoročně a jezdím týdně min 120 km silnice a cca 10 km terén. Předek střídám léto/zima. Ten zadek má asi 75% vzorku. Je ale pravda, že když to rozjedu na 100, tak bouchám ?ampáňo. Sehnal jsem je na adrese www.pneuvranik.cz