Jaký máte názor na Toyotu Rav 4 2l benzín 4x4, je vhodná pro myslivce do lesa?? V terénu v zimě cca 30 cm sněhu. Mezi stromama jezdit nepotřebuji.Potřebuji totiž jezdit i po normálních cestách. Nebo raději zakoupit Suzuki Grand Vitaru ( nejnovější model ).popř.vzít nafťák nebo benzín? Jezdím přibližně 2-3 krat do lesa týdně a dojíždím asi 35km jedna cesta (pouze tam).
Zdarec,nedávno jsem řešil stejnej problém,původně jsem chtěl taky Rav4,ale nakonec jsem vybral Suzuki Grand Vitara rok v. 1999.V terénu i na silnici jede skvěle akorát co mi trochu vadí je ta spotřeba,ale co bych taky chtěl po 2.5l a 6v,ale zase si myslím za na to moje popojíždění je lepší benzín,u tebe když máš jednu cestu 35 km bych se spíš přiklonil pro tu naftu.
A kolik ti ta SUZUKI papká, já měl 2.litra 1999, brala 9,5 - nyní mám 2,5 V6 2001a ta bere 10,3.
A to ten V6 jede o mnoho lépe. RAV 4 se s Vitarou nedá v terénu vůbec srovnávat. Ta je lepší na pevných cestách.
VOK - HB - 223 Rem - 6,5 x 55 SE - 7 x 65 R - 308 Win - 9,3 x 74 R -
to se mi zda jako super spotreba,koupil sem tet tridverove terano 2.4benzin,
a nemuzu se dostat pod 16litru,na silnici,cekal sem ze to bude papat,ale doufal sem,
ze se do 15ti vlezu,mozna ze s tim neco mam,nevim,jinak tise zavidim.
Ta spotřeba mi připadá dost i na to, že Terrano a Ravku je těžký srovnávat. Váhově je tam myslím docela dost.
Rav 4 jedničkovou mám a jezdím s ní po silnici v létě za 8,5, v zimě 9,5. V terénu okolo 11. Ale není to terén jako zažíval Samurai, nebo UAZ.
proto jsem taky mluvil o terénu pro chlapy... Mojí Rafičku bych takhle netejral.
Ale už jsem pochopil, že pro většinu z nás je nejtěžší terén rozblácená cesta. A ne doupovský bahýnko, kde zalepíš i v traktoru úplně všechno. Dyť víš...
asi tak nejak .... a propo doupovsky bahynko ja velice rad ...kdyz vis jak na nej a mas na to spravnej vercajk tak je to super (treba starej uaz v ruskejch backorach nemel chybu,hlavne kdyz se v blate skrabalo nahoru na kopec hradiste )
no honker je splacanina ktera hodne pripomina starickyho uaza ale ruku na srdce,polskejm autum neverim i kdyz honker kdyz funguje tak je v terenu sikovnej ....otazka je jak dlouho
sice jsme krapet OT ale nechci davat dalsi okrajove tema tak snad nam bude odpusteno,no kdyz jsem ja kdysi brazdil doupov ve staricke 469vitce tak tam s tim byli soudruzi z PLR jako zhavou novinkou.napravy a technicka reseni hodne pripominajici 469 byla dobra volba a navic oproti 469 uzaverky mu pruchodnost terenem oproti 469 zvedly ale jednoduchost a kovarske provedeni rusaka zvitezilo i tak .... nevim jak dnes protoze tyhle vozitka nesleduju ale tehdy jim na tom porad neco praskalo a odchazelo takze meli velkou spotrebu aut aby zustali mobilni.myslim,ze tehdejsi zakladaci z podboransky ROTky nebo z Turce by mohli vypravet
VLS Honkera používaj na rozvoz lidí a pokud s tím jezdí někdo rozumnej, celkem je to dobrý auto. Blbovzdorný ale není, narozdíl od 469. Zázrak to ale zase není, takže už místo Santany, co dosloužila, neobjednaly tohle, ale Toyotu LC 4,2 l 8-mi místnou.