

Příspěvek od vhool »
Příspěvek od Myslivec Milda »
....................................................................................................................................................vhool píše:ja mel nivu kdysi a dokazala hodne ... hlavne me dokazala hoooodne a casto nas...at
No udělal jsi tady pěknou reklamu, ale Toyota LC120 je s cenou trochu někde jinde, než NivaMyslivec Milda píše:....................................................................................................................................................vhool píše:ja mel nivu kdysi a dokazala hodne ... hlavne me dokazala hoooodne a casto nas...at
Já měl taky Lada Niva pane kolego . Byl to fialový hnus nejtěžšího kalibru ! Topilo to stále, co měsíc se na tom něco vysypalo, ve 100 km/hod. na sebe lidi museli hulákat, aby přeřvali vnitřní hluk, Neskutečně nestabilní na silnici ( terénní gumy ) v terénu hoooooodně špatná. Když byl vytočený rejd, tak se na sněhu nebo v blátě do kopečka nerozjela, nedejbože couvat v zimním lese v kolejích po LKT kilometr do kopce, bylo po převodovce. Nic se do ní nenaloží, je nepohodlná a patří na smetiště dějin. To jsou moje osobní zkušenosti, kdo nevěří, kupte Nivuchu a trapte se než dojde trpělivost. ............ Dnes mám pětiletou, koupenou novou Toyota Land Cruiser - LC 120, třílitrová petrolejka s automatickou převodovkou. Zadní tuhá náprava + zesílené pružiny "Old man Emu" Vůz je na žebřinovém rámu, tři diferenciály, prostřední Torsen, mechanický. + na objednávku na obě nápravy volitelné 100% uzávěrky. + program na rozjezd a jízdu na ledě nebo velice kluzkém povrchu. Dostatečný výkon motoru, dostatečný kroutící moment, perfektní křížení kol, stoupavost, brodivost, Velká variabilita volby pohonu. LC čko je opravdový- stálý 4 x 4, s tím, že v silničním modu si výkon a přenos síly na předek-zadek určuje samo, nebo ho navolím 50:50 , pak můžu přidávat různé redukce a kombinovat s opravdovými a fungujícími uzávěrkami diferenciálu. Utáhne brzděný přívěs 3,5 tuny jako nic. Na silnici je to pohodlný a bezpečný kočár s obrovským kufrem a vším co k dnešnímu standartu u auta patří. Duální klimatizace-pro každého pasažéra,navigace, tempomat, kvalitní hudba, pro zadní sedačky pak obrazovka a video ,v kabině ticho jako v kostele, velice dobrý výhled na cestu, nezávislé topení s dálkovým ovládáním, takže když po zimní několikahodinové čekané odjíždím, tak auto je vytopené a má rozmrazená okna. Zatím jsem našel jediné lepší auto, a to Land Rover Defender. Jenže ten se na silnici moc nehodí. Dle mého názoru má Toyota LC 120 jedinou slabinu. 4.válcový motor. V JAR jsem viděl jezdit, páč se tam vyrábí Toyota For Runner nové generace, ta má šestiválec 3,8L. Bohužel se do ČR nedováží a má pravostranné řízení.
Příspěvek od Myslivec Milda »
............................................................................................zoubeek píše: No udělal jsi tady pěknou reklamu, ale Toyota LC120 je s cenou trochu někde jinde, než NivaTyhle auta nejdou přece srovnávat.
Já doufám, že budu téhož názorutornádo píše:Já mám Nivu a už bych jiné auto nechtěl.r.v 2001/ 1,7i
Příspěvek od vhool »
Zpět na „Offroad aneb čím do revíru?“