čtyřkolka
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3493
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: čtyřkolka
Reduktory mají mostové nápravy. Jsou třeba na V3S na traktorech. Osa nápravy je nad osou kola a v bubnu kola je převod ozubeným kolem. Jinak průměr pneu je tu 24", poloměr 12" což je oněch 312,5. Osobně si myslím, že je tam chyba a má to světlou výšku 250mm.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Re: čtyřkolka
AAAAA tak to znám čučím na to na ventře,ale ještě jsem nevěděl jak se to jmenujedalas píše:Reduktory mají mostové nápravy. Jsou třeba na V3S na traktorech.

Gampl:ano to je pravda jak v motorkách tak 4 kolkách,starý japonec je vždy lepší než nová čína.Ale abychom číňanům nekřivdily,jdou hodně do předu a pokud se vezme třeba taiwan tam je to už pěkné kafe.
Navíc japonec je hrozně drahý jak celek tak díly....
Ovšem kvalita na dosmrti!
Pro tebe by byl nejvhodnější KQ 750
Re: čtyřkolka
Problém je že u japoncu jde všechno buď z Jap. nebo tuším Belgie z centrálního skladu,než to přijde napakuje se na tom asi 5 lidí,nejhůře je na tom koncový prodejce v ČR,ten má minimum.
Čína je zase za pusu,sám se jen směju jak je možné koupit origo CDI za 300,startovací relé 150
Redukce je u slabé 4 kolky k nezaplacení,bez ní se s vozíkem špatně hýbe,já ji používám i pro pomalou jízdu při obeznávání stop,on ten variátor a spojka dostává pěkné hašte!
Čína je zase za pusu,sám se jen směju jak je možné koupit origo CDI za 300,startovací relé 150

Redukce je u slabé 4 kolky k nezaplacení,bez ní se s vozíkem špatně hýbe,já ji používám i pro pomalou jízdu při obeznávání stop,on ten variátor a spojka dostává pěkné hašte!
Re: čtyřkolka
gampl-s těma nosičema to trochu rozveď,to je zajímavé
Re: čtyřkolka
Na dálnici nemohou vozidla která nesplnují,min.požadovanou rychlost,uvedenou v TP!!!takže bílé značky na to nemají vliv.
Moje babetta je na značkách,ale na dálnici nemůže
Moje babetta je na značkách,ale na dálnici nemůže

-
- Nový návštěvník
- Příspěvky: 12
- Registrován: pon 17.9.2012, 16:09
Re: čtyřkolka
Maximální spokojenost http://www.levnemoto.com/motobazar-31-c ... at_300_4x4, čtyřkolka sice není pořádný offroad, ale i tak super. A to zejména kvůli mrštnosti.
-
- Nový návštěvník
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř 28.11.2012, 11:13
Re: čtyřkolka
Dobrý den,chtěl bych reagovat na vaše forum na dotaz ohledně koupě 4koly do lesa,sám vlastním Delta Force 300 4x4,a jsem s timto strojem nadmíru spokojen,Pohodovej pracáček na běžnou potřebu, přivést, odvést, přitáhnout, odtáhnout, přívěs, vlek, = dřevo!!!Dobrá volba s redukcí do pomala,s el. navijákem 1,5 t,tažné zařízení. Mám pár kamarádů myslivců, kteří zvažovaly také nákup stroje do lesa a nyní mají tentýž stroj jako já, a jsou spokojeni.dovoluji si připojit odkaz na autorizovaného prodejce. http://www.xmotostore.cz S pozdravem a lovu zdar Michal Němeček
Re: čtyřkolka
Má někdo bližší informace ohledně značky goes 520 nebo stejného modelu od výrobce Journeyman starší model Gladiátor 510 nebo nový model Gladiátor 530 RX. Je opravdu pravda že je jedná o "Nejlevnější a nejkvalitnější 4x4 pětistovka na trhu, V počtu prodaných pětistovek na našem trhu nemá legendární Gladiator konkurenci!" 

Re: čtyřkolka
Ano je to tak, je to ta nejlepší Čína a hlavně jsou na ní díly servisy zastoupení kvalitní a vstřícné.
Goes, Nf, Hunter, atd... Jsou jen značky ale kolka stejná.
530 má pár vylepšení oproti 510
Goes, Nf, Hunter, atd... Jsou jen značky ale kolka stejná.
530 má pár vylepšení oproti 510
Re: čtyřkolka
Goes a Journeyman - jsou to čtyřkolky od stejného výrobce CF Moto z Číny. Kvalita naprosto v pohodě, díly dostupné, oproti lepším čtyřkolkám o dost levnější. A i na těch amerických čtyřkolkách se díly kazí skoro stejně. Mám Journeyman X8 - dvouválec a je to o pohodě. CHce to ale typ opravdu se 4x4, bez předku nekupovat. To ale není případ 520 nebo výběhového modelu 510, 530. To jsou jednoválce s karburátorem, 4x4. Projedu v lese mezi stromy, dělám s ní dřevo, vozím si krmení ke kazatelně, prostě pomocník k nezaplacení.
Steyr Mannlicher Scout .308 Win. + Docter 3-12x56
Re: čtyřkolka
Právě o to jde...raději karbec než stříkačku...je to elektronika a ta se může vždycky vys..at, karbec pročistím něco jak fichtl... Je pravdou že model 530 má nějaká vylepšení oproti 510, teď cituji:
Rám: 530 (zejména dlouhá verze) byla vyztužena na místech, kde byla na extrémních závodech zaznamenána potřeba těchto výztuh. X5 má navíc jinou geometrii řízení pro snadnější manévrování.
Motor: zde proběhlo v průběhu let několik vylepšení, zejména převodovky pro snadnější řazení. Jedná se o drobná ale přínosná zlepšení. Zásadním zlepšením u 530 je pružné uložení motoru, které odstraňuje přenos vibrací a přispívá k výborné životnosti podvozku.
Plasty a ostatní: Samozřejmě se vyvíjel design dle posledních trendů, u 530 byly poprvé použity odnímatelné bočnice blatníků, což šetří náklady na servis. U X5 to bylo dovedeno k ještě větší dokonalosti. U 530 byl poprvé použit LCD palubní počítač, který je hezký a praktický.
Všeobecně se ale celá řada drží jednotné koncepce, protože proč měnit něco, co se dobře osvědčilo?
Rám: 530 (zejména dlouhá verze) byla vyztužena na místech, kde byla na extrémních závodech zaznamenána potřeba těchto výztuh. X5 má navíc jinou geometrii řízení pro snadnější manévrování.
Motor: zde proběhlo v průběhu let několik vylepšení, zejména převodovky pro snadnější řazení. Jedná se o drobná ale přínosná zlepšení. Zásadním zlepšením u 530 je pružné uložení motoru, které odstraňuje přenos vibrací a přispívá k výborné životnosti podvozku.
Plasty a ostatní: Samozřejmě se vyvíjel design dle posledních trendů, u 530 byly poprvé použity odnímatelné bočnice blatníků, což šetří náklady na servis. U X5 to bylo dovedeno k ještě větší dokonalosti. U 530 byl poprvé použit LCD palubní počítač, který je hezký a praktický.
Všeobecně se ale celá řada drží jednotné koncepce, protože proč měnit něco, co se dobře osvědčilo?