Doufám že čerpadlo nee , protože pak bude třeba zhodit nádrž, jinak se k němu údajně nedá dostat. Doufám že to bude relé nebo kontakt někde, no uvidíme. Ale čerpadla fronterám odchází celkem často, podle webu. Takže je to asi pravděpodobné.
nimrod
to Zbrojovák: Dávám to sem, abych nehnojil vlákno "Duster" Měl jsem Troopera, což z hlediska agregátů je v podstatě Frontera. Dlouho jsem si myslel, že mám jen přiřazení předku. Pak jsem na nějakým fóru objevil článek o samosvoru na zadní nápravě a problémy s ním. Koukl jsem do difu a ejhle, olej tak na dně. Doplnil jse dif olejem a najednou se objevila určitá svornost diferáku. Samozřejmě při extrémních rozdílech adheze nefunguje.
Co se týká toho uvláčenýho pole, to může být past pro cokoliv co nemá velký kola. Ale z mnoha krizových situací mě pomohly řetězy (zkrácený z V3S) ikdyž nebyl zrovna sníh. Fungují i v bahně.
Omlouvám se, byl jsem informován kolegou, že Frontera je sice Isuzu, ale Amigo. Tak s tím difem a předkem nevím.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Frontera vychazi z modelu ISZUZU Rodeo ... a co jsem mel tu cest tak zalezi asi na modelu.kolega jeden cas na fronterach ulitaval a ze tri kousku ktery stihl znicit tak dve meli vzadu samosvor,jak to bylo s mezinapravovym nevim ale muzu se poptat.vim jen ze starsi meli listovy pera vzadu a novejsi mela vinute pruziny.
No mezinapravový diff není u žádné, tam se to přiřazuje natvrdo (nemožnost jezdit na adhezním povrchu), takže hrabe na každé nápravě nejhůře jedno kolo - stejně jako se zavřenou špérou na mezinápravovém diffu. Samosvorný diff měly podle offroad-frontera webu jen Béčka a jěště za příplatek. Béčka navíc nemají už volnoběžky v nábojích předních kol, takže se jen rozpojují v přídavné převodovce a přední poloosy se točí pořád. Podobně jako třeba staré Campo se sepnutými manuálními volnoběžkami.