dotaz na puškohled

Lovecké puškohledy a vše o nich. Vaše zkušenosti, rady a dotazy.
Odpovědět
liky
Nový návštěvník

dotaz na puškohled

Příspěvek od liky »

Dobrý den,
jelikož v nejbli??í době uvažuji o koupim kulovnice CZ 550 special editon (8x57 IS) tak přišla na řadu i otázka jaký zvolit puškohled.Proto bych rád touto cestou poprosil kolegi myslivce,kteří mají nějaké zkušenosti aby mi prosím pomohli s výběrem.jelikož jsem začínající mladý myslivec,tak nemám o optice ani páru . :cry: Jediné co bych asi chtěl,pokud by to bylo možné aby to byla klapková montáž,jelikož chodím dosti na naháňky a zdá se mi to dosti nepraktické chodit stále s optikou.Proto bych se taky rád zeptal jestli existuje nějaká jiná montáž kromě klapkové která se dá bez problémů sundavat?A nakonec jestli byste mi poradili nějaký konkrétní typ,nebo alespoň výrobce na kterého bych se měl zaměřit.protože jsem ještě student poprosil bych Vás abyste volili rozumný poměr mezi cenou a kvalitou.Předem děkuji za všechny odpovědi a připomínky.
tuky
Nový návštěvník

Příspěvek od tuky »

Zdravím, nedávno jsem ře?il podobný problém. Mám Zbrojovku Brno poválečné výroby v celopažbě. Co se týká montáže zvolil jsem weaver li?tu (kolem 1.100,-) + weaver kroužky (kolem 1.500,-) celkem 2.600,-, jedná se o celoocelovou sundavací montáž, kterou využívají té? ozbrojené slo?ky, neni problém pomocí lidské síly sundat puškohled a nahodit například kolimátor na naháňku. Jinak další možnost montáže je ?venk, ale to až když tak někdo písne jaký systém je vhodnější. Jinak co se týká optiky zvolil jsem MEOPTU sice jejich mechanizmy nic moc, ale maj záruku 10let a cenově a kvalitativně je to takový střed. Jestli teda nechceš pustit víc jak 20 za puškohled 8) S tou to sestavou jsem zatím naprosto spokojen.
jose308
Nový návštěvník

Příspěvek od jose308 »