Malorazka + puskohlad
Malorazka + puskohlad
Dobrý deň.
Vopred sa ospravedlňujem že zakladam novú tému na malorazky.
Som úplný začiatočník v tomto smere a potreboval by som od Vás poradiť.
Takže k téme, chcel by som si kúpiť malorazku a k tomu optiku. Strieľať chcem na strelnici ktorá je 150 m dlhá tak by som bol rád keby na túto vzdialenosť strieľala celkom presne k tomu nejaký slušnú puskohlad.
Cenovo by som si to predstavoval asi takto:
Malorazka 350-400 eur,
Puskohlad 100 eur.
Občas ak by bola nejaká strelecká súťaž v okolí rád by som sa jej zúčastnil a chcel by som aby to nebol prepadák viem že to neni hlavne o zbraní a puskohladu, ale o umení strelca, ale nejaká dobrá kombinácia zbraní a puskohladu by ten výkon mohla zlepšiť.
Vopred ďakujem všetkým za ochutu a za Váš čas poradiť mi.
Miloš.
Vopred sa ospravedlňujem že zakladam novú tému na malorazky.
Som úplný začiatočník v tomto smere a potreboval by som od Vás poradiť.
Takže k téme, chcel by som si kúpiť malorazku a k tomu optiku. Strieľať chcem na strelnici ktorá je 150 m dlhá tak by som bol rád keby na túto vzdialenosť strieľala celkom presne k tomu nejaký slušnú puskohlad.
Cenovo by som si to predstavoval asi takto:
Malorazka 350-400 eur,
Puskohlad 100 eur.
Občas ak by bola nejaká strelecká súťaž v okolí rád by som sa jej zúčastnil a chcel by som aby to nebol prepadák viem že to neni hlavne o zbraní a puskohladu, ale o umení strelca, ale nejaká dobrá kombinácia zbraní a puskohladu by ten výkon mohla zlepšiť.
Vopred ďakujem všetkým za ochutu a za Váš čas poradiť mi.
Miloš.
-
- Zkušený diskutér
Re: Malorazka + puskohlad
Já osobně bych si na kondiční a sportovní střílení sehnal malorážku komisní a už s puškohledem. Jsou jich plné inzeráty a je to jen malorážka, jednoúčelová flinta, tak že bych se rozhodoval takto. Ušetřil bych s tím starosti a nějaké ježdění, kompletování, puškaře atd. Zřejmě neřešíš používání malorážky pro lov, tak že budeš shánět něco ve sportovním provedení?