Reference na offroady

Vše o teréních vozidlech pro využití v myslivosti
Odpovědět
vhool

Příspěvek od vhool »

tak s timto nazorem se neda nesouhlasit :wink: jen bych dodal ze vozitko je 50% uspechu a druhych 50% je ten mezikus mezi volantem a pedalama :lol: .....
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3410
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Příspěvek od dalas »

To vhool: protože už musím přemýšlet trochu dopředu a můj veterán toho má už za sebou hodně mám na Tebe dotaz. Zkus srovnat Jeepa (nevím co máš za typ, obrázek mazla už není k dispozici) a defendra. Ten defender má jedno velký mínus a to je cena. Jinak 110 se mě zdá tak akorát. Nad Jeepem taky kroutím rozumem (Cherokee). Tam mě trochu vadí ta rezerva v kufru.
vhool

Příspěvek od vhool »

to dallas:chtel jsem to hodit do sz ale dam to na sklo: mam granda s motorem ted uz 5,9 L V8,r.v. 95,US verzi (evropu nebrat) mix mezi laredem a limitedem,mirne upraveny do terenu (spery,lift,pneu 31x10,5x10,5)...tolik k memu mazlikovi.defender je super auti ale ceny jsou jen pro silence (snad nejdrazsi ND krom R&R).je to cistokrevnej offroad se vsim co k tomu patri a v kombinaci s motorem 2,5 TDI nema chybu (krome tech dilu).
Defender : + .... dostatecne masivni konstrukce
pevne napravy
uzaverky na vsechny diff.
silny motor
dobre odstupnovana prevodovka
redukce hodne do pomala(pomer nevim)
z vyroby velka svetla vyska
... proste offroad s velkym "O"
vhodny pro pomer silnice /teren tak 20/80 %

Jeep Cherroke v seriovym provedeni bych prirovnal k terranu.absence spery je znat ale pro bezne pouziti staci samosvor,redukce taky O.K.Jeepy doporucuju jen v US verzich a s benzinovym motorem min. 4.0 L.je o tridu pohodlnejsi nez defik a jako kompromis silnice/teren 50/50% je to dobra volba.dily za hubicku oproti japoncum nebo jinym autum teto kategorie.da se levne upravit na cistokrevneho offrouda.co se tyka vlastnosti seriaku v terenu tak manualni prevodovka s vyraditelnym predkem nic moc ale ty se stalou ctyrkolkou a v automatu uz dobry.jinak to umi zhruba to samy co pajero,terrano,patrol coz jsou jeho primi konkurenti...

Jeep Grand Cherokke do roku 97 (ten koskatej) v seriovem provedeni s motorem V8 (5,2 a 5,9 L) je celkem luxus na kolech.podminkou pro offroudeni je prevodovka quadratrack minimalne jeji prvni verze.v serii to umi v terenu o trochu vic nez cherokee ale je to pohodlnejsi a na silnici to umi i 200 bez problemu jinak taky silnice/teren tak 50/50 ale v komfortu.staci minimalni upravy a mas super offrouda kterej krizi jak blazen a nemusis radit predek a premyslet nad kvaltama v terenu.manualne se tam dava jen redukce ale to uz je fakt do extremniho terenu.rezerva se u jeepu resi nejjednodusejc tim ze ji das na strechu ale resni je vic (vyklopny ram na zadek napr.).ma obrovskou prevahu nad ostatnimi v krouticim momentu,plati zde stara pravda...objem nicim nenahradis :lol:.navic u tech americkejch quadratracku (je to automatika) neni zadna lamela a spojka coz je velika vyhoda v zivotnosti (podle mych zkusenosti,ostatni mohou tvrdit co chteji ale na prvni motor to auto najelo bez poruchy motoru nebo prevodovky 1.380.000 km :!:).navic je to pohodlny i na silnici a kdyz budes blazen tak te i na silnici jen tak nekdo "neudela". Proste jsem po zkouseni vseho moznyho skoncil pred osmi lety u tohohle a jeste jsem nelitoval 8)
vhool

Příspěvek od vhool »

to dallas:chtel jsem to hodit do sz ale dam to na sklo: mam granda s motorem ted uz 5,9 L V8,r.v. 95,US verzi (evropu nebrat) mix mezi laredem a limitedem,mirne upraveny do terenu (spery,lift,pneu 31x10,5x10,5)...tolik k memu mazlikovi.defender je super auti ale ceny jsou jen pro silence (snad nejdrazsi ND krom R&R).je to cistokrevnej offroad se vsim co k tomu patri a v kombinaci s motorem 2,5 TDI nema chybu (krome tech dilu).
Defender : + .... dostatecne masivni konstrukce
pevne napravy
uzaverky na vsechny diff.
silny motor
dobre odstupnovana prevodovka
redukce hodne do pomala(pomer nevim)
z vyroby velka svetla vyska
... proste offroad s velkym "O"
vhodny pro pomer silnice /teren tak 20/80 %

Jeep Cherroke v seriovym provedeni bych prirovnal k terranu.absence spery je znat ale pro bezne pouziti staci samosvor,redukce taky O.K.Jeepy doporucuju jen v US verzich a s benzinovym motorem min. 4.0 L.je o tridu pohodlnejsi nez defik a jako kompromis silnice/teren 50/50% je to dobra volba.dily za hubicku oproti japoncum nebo jinym autum teto kategorie.da se levne upravit na cistokrevneho offrouda.co se tyka vlastnosti seriaku v terenu tak manualni prevodovka s vyraditelnym predkem nic moc ale ty se stalou ctyrkolkou a v automatu uz dobry.jinak to umi zhruba to samy co pajero,terrano,patrol coz jsou jeho primi konkurenti...

Jeep Grand Cherokke do roku 97 (ten koskatej) v seriovem provedeni s motorem V8 (5,2 a 5,9 L) je celkem luxus na kolech.podminkou pro offroudeni je prevodovka quadratrack minimalne jeji prvni verze.v serii to umi v terenu o trochu vic nez cherokee ale je to pohodlnejsi a na silnici to umi i 200 bez problemu jinak taky silnice/teren tak 50/50 ale v komfortu.staci minimalni upravy a mas super offrouda kterej krizi jak blazen a nemusis radit predek a premyslet nad kvaltama v terenu.manualne se tam dava jen redukce ale to uz je fakt do extremniho terenu.rezerva se u jeepu resi nejjednodusejc tim ze ji das na strechu ale resni je vic (vyklopny ram na zadek napr.).ma obrovskou prevahu nad ostatnimi v krouticim momentu,plati zde stara pravda...objem nicim nenahradis :lol:.navic u tech americkejch quadratracku (je to automatika) neni zadna lamela a spojka coz je velika vyhoda v zivotnosti (podle mych zkusenosti,ostatni mohou tvrdit co chteji ale na prvni motor to auto najelo bez poruchy motoru nebo prevodovky 1.380.000 km :!:).navic je to pohodlny i na silnici a kdyz budes blazen tak te i na silnici jen tak nekdo "neudela". Proste jsem po zkouseni vseho moznyho skoncil pred osmi lety u tohohle a jeste jsem nelitoval 8)
dalas
Administrátor
Příspěvky: 3410
Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
Bydliště: Brno, honitba Žďársko

Příspěvek od dalas »

To vhool: Díky za zhodnocení. Je dobře, že jsi to nedal do SZ, myslím, že je to zajímavý i pro ostatní. Ta silnice mě tak moc nebere, na to mám A100/S4. Taky trošku "teréňák". Je to quattro a s tvrdou ?pérou na zadku, ale v terénu by mě to drásalo srdce.
Jager
Nový návštěvník
Příspěvky: 28
Registrován: úte 10.7.2007, 16:08
Bydliště: Krušné Hory

Příspěvek od Jager »

Taky jsem o Grandu přemýšlel, pak přišla výhodná koupě Opelu Campo - výborný pomocník, ale na ofroudění to není.
A tak to ve mě ?kube, ještě , když jsem viděl Whoolova Jepa, že do toho Možná příští rok pra?tím.
Ten motor je fantastickej a objem skutečně ničím nenahradí?. 8)
CZ 550FS 7x64
vhool

Příspěvek od vhool »

to jager: diky :wink: ...doufam ze se v sobotu uvidime :wink:
to dalas: zamerne jsem nepsal o malych autech,tam vede jasne samik :wink:
bendy
Pravidelný diskutér
Příspěvky: 220
Registrován: stř 03.10.2007, 20:26
Bydliště: Vysočina

Další foto...

Příspěvek od bendy »

Dám Vám sem odkaz, kde je hromada foteček Pajera v terénu - zatím v dostupném terénu v revíru, takže nic moc, ale koukněte. Za volentem to někdy stojí za to, ikdyž to na fotkách třeba nevypadá... Jinak zatím spokojenost, jen mi přijde, že do větších kopečků mám problémy s hmotností, bez rozjezdu se začnu hrabat, ikdyž ona ta zasněžená tráva nebo bahýnko asi nepřidá... Nevím co by na tom změnily gumy s pořádným vzorkem (např. MT) a jak by třeba jel pověstnej Samuraj... Co myslíte?

http://www.mitsubishiclub.cz/car_detail.php?id=1317


pro názornost:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Florian broková kozlice - 12/76 a CZ 550 FS 30-06 + Meopta 3-12x56 RD
Uživatelský avatar
Zdenek41
Zkušený diskutér
Příspěvky: 3179
Registrován: ned 24.9.2006, 16:01
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenek41 »

To co vidím na fotkách neni pro Samíka žádnej terén.Umí prorážet snih i čelním sklem a dokud se nezahtí pořád hrabe dopředu.škoda,že je to ?ravec benzín tam jen teče.Ale pě?ky už nechodím.
vhool

Příspěvek od vhool »

to zdenek41: :lol: :lol: :lol: :lol: ty vidis na fotkach nejakej teren ??? :lol: :lol: :lol:.........no ale aby jsme do bendyho jen nesili :wink: uz to pajo ma alespon trochu "fasadu" :lol:
SokalaJan
Nový návštěvník
Příspěvky: 12
Registrován: ned 04.11.2007, 9:11
Bydliště: sev.morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SokalaJan »

to vhool:mam Pajero 1 řadu v 3 litru,už delší dobu ale koukám po nějákém top cherokkem.Sem rád za tvou malou recenzi.Silně zvažuji že další bude právě Jeep.Jen malý dotaz,kolik ti ten 5,9litrový motor bere na sto.O spotřebu mi zas tak nejde,ten můj třílitr taky něco ze?ere. :wink: [/img]
ZG47 7x57 Norma ORYX
SokalaJan
Nový návštěvník
Příspěvky: 12
Registrován: ned 04.11.2007, 9:11
Bydliště: sev.morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SokalaJan »

ZG47 7x57 Norma ORYX
vhool

Příspěvek od vhool »

to sokalaJan:no u ty 5,9 zatim nemam jasno protoze se jeste musi vychytat nastaveni (je tam puvodni elektrika) ale ta 5,2 mi brala silnice dalky 12-13 l/100km kdyz jsem jezdil do 120km/h a v terenu do 16 litru.hodne zalezi jak s tim jezdis,taky to umi 25l/100km :lol: ale jak rikam,zalezi jak mas tezkou nohu.diky kroutaku to ale nemusis trapit na vic jak 1500 ot./min.u cherokeeho pocitej s trocu vyssi spotrebou.jak jsem psal evropu nebrat a naftu uz vubec ne.jsou to rakusaci a auta staveny z dilu ktery amici nechteli :twisted: jinak ten radovej sestivalcovej ctyrlitr neni spatnej ale V8 v cherokeem nenajdes.hlavne koukej na prevodovku.musi to bejt stala ctyrkolka a pokud mozno quadratrack ( automat).daj se dneska uz sehnat do 100.000,- celkem vonavky.hlidas jen oleje (vymenu a znacku dle vyrobce) a auti te prezije :wink:
milanhb
Častý návštěvník
Příspěvky: 91
Registrován: pon 25.6.2007, 8:49
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od milanhb »

Podívejte se na : http://www.discoveryclub.cz/
Tam jezdí značka , kterou mám vyzkoušenou.
Najdete tam vozy,terén,
i Použité a vyzkoušené typy na obutí
našich vozů.
Odkazy na nákup ND za jiné ceny než se nabízejí ve značkových servisech.
Milanhb
vhool

Příspěvek od vhool »

jak uz jsem tu psal,rovery (land i range) jsou offroadacka klasika,spolu s jeepem asi nejtradicnejsi vyrobci terenich aut na svete a zaroven s nejvetsima zkusenostma.ostatni offroady jsou vice ci mene klony techto znacek.konec koncu i rover se nechal inspirovat otcem vsech offroadu jeepem willisem :wink: .mel jsem defika a mel jsem ho moooc rad ale.... predsi jen clovek jede obcas i dal po silnici :wink: navic v poslednich letech me od roveru odrazuje fakt ze fabrika stale meni majitele jinak ostatni rovery krome defika maj mirnou nevyhodu v najezdovych uhlech (zadek u discovery je tragedie) ale jinak do terenu anooooo 8)
Odpovědět