to dallas:chtel jsem to hodit do sz ale dam to na sklo: mam granda s motorem ted uz 5,9 L V8,r.v. 95,US verzi (evropu nebrat) mix mezi laredem a limitedem,mirne upraveny do terenu (spery,lift,pneu 31x10,5x10,5)...tolik k memu mazlikovi.defender je super auti ale ceny jsou jen pro silence (snad nejdrazsi ND krom R&R).je to cistokrevnej offroad se vsim co k tomu patri a v kombinaci s motorem 2,5 TDI nema chybu (krome tech dilu).
Defender : + .... dostatecne masivni konstrukce
pevne napravy
uzaverky na vsechny diff.
silny motor
dobre odstupnovana prevodovka
redukce hodne do pomala(pomer nevim)
z vyroby velka svetla vyska
... proste offroad s velkym "O"
vhodny pro pomer silnice /teren tak 20/80 %
Jeep Cherroke v seriovym provedeni bych prirovnal k terranu.absence spery je znat ale pro bezne pouziti staci samosvor,redukce taky O.K.Jeepy doporucuju jen v US verzich a s benzinovym motorem min. 4.0 L.je o tridu pohodlnejsi nez defik a jako kompromis silnice/teren 50/50% je to dobra volba.dily za hubicku oproti japoncum nebo jinym autum teto kategorie.da se levne upravit na cistokrevneho offrouda.co se tyka vlastnosti seriaku v terenu tak manualni prevodovka s vyraditelnym predkem nic moc ale ty se stalou ctyrkolkou a v automatu uz dobry.jinak to umi zhruba to samy co pajero,terrano,patrol coz jsou jeho primi konkurenti...
Jeep Grand Cherokke do roku 97 (ten koskatej) v seriovem provedeni s motorem V8 (5,2 a 5,9 L) je celkem luxus na kolech.podminkou pro offroudeni je prevodovka quadratrack minimalne jeji prvni verze.v serii to umi v terenu o trochu vic nez cherokee ale je to pohodlnejsi a na silnici to umi i 200 bez problemu jinak taky silnice/teren tak 50/50 ale v komfortu.staci minimalni upravy a mas super offrouda kterej krizi jak blazen a nemusis radit predek a premyslet nad kvaltama v terenu.manualne se tam dava jen redukce ale to uz je fakt do extremniho terenu.rezerva se u jeepu resi nejjednodusejc tim ze ji das na strechu ale resni je vic (vyklopny ram na zadek napr.).ma obrovskou prevahu nad ostatnimi v krouticim momentu,plati zde stara pravda...objem nicim nenahradis

.navic u tech americkejch quadratracku (je to automatika) neni zadna lamela a spojka coz je velika vyhoda v zivotnosti (podle mych zkusenosti,ostatni mohou tvrdit co chteji ale na prvni motor to auto najelo bez poruchy motoru nebo prevodovky 1.380.000 km

).navic je to pohodlny i na silnici a kdyz budes blazen tak te i na silnici jen tak nekdo "neudela". Proste jsem po zkouseni vseho moznyho skoncil pred osmi lety u tohohle a jeste jsem nelitoval
