
Reference na offroady
Re: Reference na offroady
to sloon: v poradku,neberu ti tvuj nazor,jen oponuju v nazoru na srovnani defa a disco.oni totiz vozy pro camel trophy meli relativne daleko do seriove discovery.co do pohodli tak o tom neni pochyb a co do pruchodnosti terenem tak je tam rozdil opravdu tridy.uz jsem tu psal,ze vzdy zalezi nejvic na tom mezikusu mezi volantem a pedalama takze tve zkusenosti nechci zpochybnovat.jen proste nemam rad takto zjednodusene prirovnavani 

Re: Reference na offroady
Jo v pohodě ale pěkně se nimrodovi ta otázka rozjela.
CZ 550 Lux Výroční série,308WIN + Meopta 6x42
Re: Reference na offroady
My mame v praci dva defy Td5 a noveho Td4 a pak disco II 2,5Tdi a kdyz dojde opravdu az na uplny konec tak na srovnatelnych pneu defa dostanem vzdycky dal
. Docela casto se projevi mensi najezdovy uhel, nadruhou stranu pohodli zase hraje pro disco.

Tikka T3 Varmint - 6,5x55SE
Re: Reference na offroady
Chlapi říkejte si co chcete ale nevím kolik z vás jezdí celý den v tak těžkým terénu že by na úkor pohodlí muselo jezdit v defendru. Když jsem po 14-ti hodinové jízdě vysedal z defa tak jsem si říkal že mě do něj za volant už nikdo nedostane. Není to žádný med, proto si myslím, že na ježdění v normálním terénu bohatě stačí Disco. Nemluvím ale o tom že se budu nudit a zkoušet co všechno se dá zk....t ježděním v dírách plých vody, které nemají nic společného se sebehorší lesní nebo polní cestou. Já mám auto aby mě dovezlo tam kam potřebuji a né abych mu dávat záměrně takovou sodu až něco povolí. A teď mě offrouďáci sežerte.




Re: Reference na offroady
neni duvod k sezrani,v podstate jen potvrzujes to co se ti tu snazim rict. 

Re: Reference na offroady
to Michal P:
urcite se nebudu prit o tom, ze je def pohodlny, to proste neni. Navic si clovek musi zvyknout na velmi tesny prostor po leve strane. Kdyz jsem se poradne nedrzel volantu a najel rychleji na vetsi diry tak jsem mel parktat i modriny na rameni
. O tohle def neni . Def je o tom, ze pokud jezdim servisovat zarizeni na vodarny a stozary je znat kazdych 50m o ktere si usetrim cestu s centralou nebo tezkym zarizenim. 
urcite se nebudu prit o tom, ze je def pohodlny, to proste neni. Navic si clovek musi zvyknout na velmi tesny prostor po leve strane. Kdyz jsem se poradne nedrzel volantu a najel rychleji na vetsi diry tak jsem mel parktat i modriny na rameni


Tikka T3 Varmint - 6,5x55SE
Re: Reference na offroady
To defuch:
Právě pro takové účely je def určen aby ulehčil práci. Je to vyslověně pracant. Pokud si ho ale koupí myslivec na ježdění z města do revíru a vozí půl pytle kukuřice tak teda nevím. Na druhou stranu jestli se někomu tak líbí a má na něj si ho koupit a provozovat tak proč si neudělat radost.
Právě pro takové účely je def určen aby ulehčil práci. Je to vyslověně pracant. Pokud si ho ale koupí myslivec na ježdění z města do revíru a vozí půl pytle kukuřice tak teda nevím. Na druhou stranu jestli se někomu tak líbí a má na něj si ho koupit a provozovat tak proč si neudělat radost.
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Reference na offroady
Tak doporučte něco do nebo těsně kolem 100tisíc kč, chci velký prostor - rodinné auto s vyšší světlou výškou 4x4 ideálně v dieslu. poměr maximálně 30%terén, dobrá dostupnost dílů, pokud možno ne nejdražší.
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
Re: Reference na offroady
na pomer teren /silnice 30/70 ti staci nejake SUV nebo zde jiz resena discovery 

-
- Administrátor
- Příspěvky: 3493
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Reference na offroady
to nimrod: takto se to těžko dá doporučit. Stanov ty nejhorší podmínky, který musíš s autem absolvovat a kterým nejseš ochoten se vyhýbat. Když to přitáhnu za vlasy, pokud chceš třeba zvládat 1m brod. Pak musíš najít auto s brodivostí ten 1m. V takovém případě 30/60 nic neřekne. U mne je třeba hlavní důvod přístupnost chaty v zimním období. Pokud je sníh a fouká, jsou běžné přístupové cesty neprůjezdné. Pak to musí auto zvládat mimo cesty.
Další důležitý parametr, který jsi uvel, je částka, kterou jsi ochoten do toho vmáčknout. Při 100t Kč je třeba zcela vyloučen Defender, nebo by to byla taková hujda, že by jsi z toho radost neměl. Disko vychází podstatně lépe (velmi zhruba 1/2 Defa). Jeepa diskvalifikuje ten diesel. Ten motor je riziko. Jinak za 100 se dá sehnat ve velmi slušným stavu. Pak je tu dost Japonců, ale tam si netroufnu něco hodnotit.
Osobně bych se poohlédl po nějaké Discovery. Jen mám obavy z těch měchů. Čím míň kurvítek, tím lépe.
Další důležitý parametr, který jsi uvel, je částka, kterou jsi ochoten do toho vmáčknout. Při 100t Kč je třeba zcela vyloučen Defender, nebo by to byla taková hujda, že by jsi z toho radost neměl. Disko vychází podstatně lépe (velmi zhruba 1/2 Defa). Jeepa diskvalifikuje ten diesel. Ten motor je riziko. Jinak za 100 se dá sehnat ve velmi slušným stavu. Pak je tu dost Japonců, ale tam si netroufnu něco hodnotit.
Osobně bych se poohlédl po nějaké Discovery. Jen mám obavy z těch měchů. Čím míň kurvítek, tím lépe.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Re: Reference na offroady
No ač jsem automobilový laik a to naprostý, přidám svou do mlýna. Měl se Sama a na toho nedám dopustit, když se odporoučel na pravdu boží,( uděla jsem kotrmelec z lesní cesty ) hledal jsem náhradu. No vyhrálo to Daihatsu Terios. V základu 1,3 motor, permanent 4x4x, nemá redukci, ale 1 a 2 jsou do pomala a má uzávěrku diferenciálu elektrickou. Je to malý a úzký jako každý japonec, má 5 dveří a jelen so do toho vejde po sklopení zadních sedaček. Mám ho už 2 roky a najeto 162 tis. a nemůžu si ztěžovat. Je pravda, že by se někdy přebytek výkonu motoru šiknul, ale už jsem se naučil odhadnout na co to auto má, je to jen o bačkorách. Jinak do půl metru prašanu není co řešit, mokrý sníh je cca 40 cm, než se začne tlačit pod motor a díky tomu, že je to krátký se bez problémů otočím na lesní cestě. Na ježdění na dlouhý štreky to není, protože komfort jízdy je do max. 120km/hod, pak už neslyšíte ani houkat policii. 

-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Reference na offroady
Co frontera? Vím že tady moc chvály nebylo, ale mohla by mé podmínky splnit, terén 30% beru jako rozbahněnou svážnici cca 30cm - místy 40cm bahna, např. nic víc s tím nehodlám pravidelně absolvovat, pole a lesní cesta
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
Re: Reference na offroady
k frontere se vyjadrovat nebudu ale jestli si myslis,ze 30-40cm bahna je lehky teren tak doporucuju vznasedlo



-
- Administrátor
- Příspěvky: 3493
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Reference na offroady
S Fronterou osobní zkušenost nemám, ale je tam použit rám a motor z Isuzu. Ono se Isuzu prodávalo v Evropě v síti Opel. Na mém starém Trooperovi jsem byl paf z předních brzdovejch desek. Žádný od Isuzu nepasovaly. Tak jsem zkusil Fronteru a bingo! Přední náprava vyjma difu byla z Frontery. Já to hodnotím jako lepší SUV a horší offroad (na základě Isuzu) a to z důvodů právě té nezávislé přední nápravy. Mělo to horší křížení.
K tomu bahnu, pokud je to ředina s tvrdým podkladem (taková špinavá louže, tak to tak strašný na průjezd nebude, ale horší problém by byl s agregáty. Pokud bude ale bahno tužší a mazlavý (30-40 cm), tak to je oříšek i pro tvrdý offroady.
K tomu bahnu, pokud je to ředina s tvrdým podkladem (taková špinavá louže, tak to tak strašný na průjezd nebude, ale horší problém by byl s agregáty. Pokud bude ale bahno tužší a mazlavý (30-40 cm), tak to je oříšek i pro tvrdý offroady.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
Re: Reference na offroady
to dalas: no popsal jsi to trefne.jen ta bidna spolehlivost frontery je na urovni polskyho fiata
... mimochodem,nezavisla naprava nikdy nekrizi 

