Opel Frontera
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Opel Frontera
Mám dotaz:
Objevila se mi vůle na předních kolech, při zacloumání za horní hranu pneumatiky je to cítit i slyšet, u pravé více. Při zvedlém autě je to znatelnější, podezření prve padlo na ložiska, ale kola se jeví že se točí bez nějakého zadírání. Než do toho začnu vrtat - je možné že by to mohlo být něco jiného (Kulové čepy jsou ok.)
Objevila se mi vůle na předních kolech, při zacloumání za horní hranu pneumatiky je to cítit i slyšet, u pravé více. Při zvedlém autě je to znatelnější, podezření prve padlo na ložiska, ale kola se jeví že se točí bez nějakého zadírání. Než do toho začnu vrtat - je možné že by to mohlo být něco jiného (Kulové čepy jsou ok.)
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
-
- Administrátor
- Příspěvky: 3407
- Registrován: úte 25.9.2007, 8:08
- Bydliště: Brno, honitba Žďársko
Re: Opel Frontera
Pokud jsou ložiska a kuláče OK, pak by to mohly být pouzdra horního ramene.
Tikka T3 Varmint 308W, Weatherby Mark V Accumark .300Win. Mag., IZH94 12x76/308W, IZH 27 EM 12x76/12x76, Suhl 150 Standard .22LR
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Opel Frontera
Ja som si tiež kúpil fronteru a mal som volné ložisko na prednom kolese ale vyzeralo byť OK tak som ho dotiahol, prechodnos´t terénom pre bežné poľovanie OK v blate nič moc ale gumy sú kaput , keď to porovnám s X trailom tak o hodne lepšie dík redkukcii , pajero alebo niva to nie je ale má velký kufor ...a spotreba 10%terén redukovaná 1,2 , 40 % mesto a zvyšok mimo ale s ľahkou nohou 10 benzínu
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Opel Frontera
Mám dotaz. Nevíte někdo o někom, kdo by rozprodával dlouhou fronteru A na díly, nebo kde je na vrakáči (nechám si to klidně i poslat poštou)? Potřeboval bych pár blbin.
Předem díky!
Předem díky!
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Opel Frontera
nemáte někdo kontakt na admina z ofroad frontera.cz???
nedaří se mi registrace, chce to 8mi znaké heslo mixované - co to je? zkoušel jsem všechno a nic
Jinak mám problém asi s imobilizerem - auto nestratuje, ze začátku to blblo, teď už stojím úplně
mám origo imobilizer, starší verzi kdy je nutné přikládat čip na klíčích k senzoru na spínačce, je tam dioda která má při startování blikat a pak se rozsvítit - momentálně je shaslá ať dělám co dělám. auto točí normálně ale ani neškytne
nemá někdo zkušenost? v čem jiném by mohl být problém?
Díky
PS: imoje origo, neb je vyobrazen v německém manuálu k autu
nedaří se mi registrace, chce to 8mi znaké heslo mixované - co to je? zkoušel jsem všechno a nic
Jinak mám problém asi s imobilizerem - auto nestratuje, ze začátku to blblo, teď už stojím úplně
mám origo imobilizer, starší verzi kdy je nutné přikládat čip na klíčích k senzoru na spínačce, je tam dioda která má při startování blikat a pak se rozsvítit - momentálně je shaslá ať dělám co dělám. auto točí normálně ale ani neškytne
nemá někdo zkušenost? v čem jiném by mohl být problém?
Díky
PS: imoje origo, neb je vyobrazen v německém manuálu k autu
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
- Zdenek41
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 3179
- Registrován: ned 24.9.2006, 16:01
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Frontera
Jé mám pouze na admina Offroad Forum radek.panenka@seznam.cz. Je to dobrej chlap už mi pomohl mockrát jak se samem tak vitarou.O tom oplovi je tam taky forum.
Re: Opel Frontera
to nimrod: .... ja vim cim to je ..... ba ne vazne ... jestlize mas diodu porad zhaslou tak skontroluj vsechny draty k ni a k imo.budeli vse v cajku tak muze byt problem v imo jako takovem a to je na servis.jinde problem nebude.ta dioda prave funguje i jako diagnostika funkce imo
Re: Opel Frontera
4 nimrod: chtěl jsem Ti napsat to samé co vhool. Pro začátek zkus imobilizér odpojit a poznáš to hned. Několika mým známým ustaly problémy se startováním auta, když odpojili imobilizér
P.S. taky vim čim to je
P.S. taky vim čim to je
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Nikon D-3100
-
- Zkušený diskutér
- Příspěvky: 951
- Registrován: pon 08.1.2007, 22:54
- Bydliště: Morava
Re: Opel Frontera
..no jo já vím frontra no... ale to se může posrat i u jiného auta
Otázka zní, dá se tento můj straší imobilizer nějak odpojit? Nebo je nutný zásah do řídí jednotky auta, jako u těch nových moderních?
Sháním usilovně info a nikdo mi neřekli defintvní resume a nikomu se do toho moc nechce
Nejjednodušší bude vyřadit Imo, a pokud potíže přetrvají, tak hledat závadu jinde - čerpadlo, cívka či co, nedej bože řídící jednotka
Otázka zní, dá se tento můj straší imobilizer nějak odpojit? Nebo je nutný zásah do řídí jednotky auta, jako u těch nových moderních?
Sháním usilovně info a nikdo mi neřekli defintvní resume a nikomu se do toho moc nechce
Nejjednodušší bude vyřadit Imo, a pokud potíže přetrvají, tak hledat závadu jinde - čerpadlo, cívka či co, nedej bože řídící jednotka
ZG47- 458 Win.
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
M.Sch. M1910- 9,5x57
ČZ 584- 7x57R/12-70
Re: Opel Frontera
Tak závada konečně odstraněna a auto zpojízdněno. Imobilizer jednoduše vymontovat nešel, takže po dlouhých štrapácích, se nechal odblokovat z ŘJ. Technik který to dělal mi řekl, že to hlásilo po připojení na diagnostiku hned chybové hlášení - závada imobilizeru.
Levné to nebylo a trvalo to dlouho, ale už snad bude pokoj.
nimrod
Levné to nebylo a trvalo to dlouho, ale už snad bude pokoj.
nimrod
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Opel Frontera
Máte někdo tip na naviják k fronteře? Případně někoho kdo to kvalitně dělá na Moravě. Případně jak se to cenově hýbe? díky
nimrod
nimrod
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Opel Frontera
Thread navijáky jsem pročetl na všech našich offroad-fórech. Výsledek je ten, že aby měl význam bude stát i s montáží a elektromontáží to co půl frontery a vážit něco přes 45kg, vpředu sníží dost podstatně nájezdový úhel ačástečně i světlou výšku. Přenosný naviják je slabý. Oba dokaží vyšťavit baterku během pár minut i přes alternátor.
Čili na toto auto to neřeším, koupím ruční nouzový a řetězy, nebo řemeny na kola.
Další věc je že opět s autem stojím, závada se startem se opakuje, točím a nic i bez imobilizeru. Takže zase servis
myslím ale že tam nejde palivo, protože ani po ninutovém postupném točení starteru nic nesmrdí.
Čili na toto auto to neřeším, koupím ruční nouzový a řetězy, nebo řemeny na kola.
Další věc je že opět s autem stojím, závada se startem se opakuje, točím a nic i bez imobilizeru. Takže zase servis
myslím ale že tam nejde palivo, protože ani po ninutovém postupném točení starteru nic nesmrdí.
Mauser 98(Tymney/ERA) 9,3x62, Z.Diavari 3-9x42+ Vulcan v5= 720m/s
Re: Opel Frontera
Tak to Ti odešlo palivové čerpadlo nebo máš ucpaný palivový filtr u nádrže. Spousta lidí na filtr prdí a nečistí nebo nevymění. Čerpadlo buď odešlo celé, nebo se jen ulomil drátek od elektřiny, filtr se prostě koupí nový a vymění.
ZG 47 8x57 JS, IŽ27-EM-1C Sporting 12/76, ZP 50 16/70, CZ 858 Tactical, Astra A-100 9 mm, CZUB 584, model 4, 12/7x65R, Remington model ll, r. 20/65, IŽ 18 r. 20/70
Nikon D-3100
Nikon D-3100